AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #21 Del Skrevet 27. november 2017 Jeg har i sparebank 1, med kredittkortgrense på 25 000. Har kun brukt det en gang da, veldig kjekt å ha i bakhånd dersom uventede utgivter oppstår, (og man ikke har buffer). Betaler bare tilbake på e-faktura i nettbanken, du velger selv forfallsdato. Anonymkode: 566fb...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #22 Del Skrevet 27. november 2017 På Thursday, November 23, 2017 den 9.08, AnonymBruker skrev: . Jeg får f.eks gratis HBO hver måned via et kredittkort jeg har, og via et annet får jeg 2% på alle kjøp på internett. Anonymkode: eeef2...e79 Hvilket selskap har gratis HBO? Anonymkode: 0ea15...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #23 Del Skrevet 9. desember 2017 On 11/27/2017 at 5:19 AM, AnonymBruker said: Hvilket selskap har gratis HBO? Anonymkode: 0ea15...c62 yaBank. Bruker kun kortet til det... Skulle egentlig bruke det som dagligvarekort, men tjener mer på å heller bare gratis HBO. De dekker HBO, Netflix eller Viaplay opp til 100 kr. Siden HBO koster mindre enn det blir det gratis. Anonymkode: eeef2...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 9. desember 2017 #24 Del Skrevet 9. desember 2017 Tråden er ryddet for innlegg postet i feil tråd. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #25 Del Skrevet 9. desember 2017 DnB studentkonto. Du får automatisk med et kredittkort der. Grense på 8000 tror jeg. Jeg tør ikke ha kredittkort, så jeg måtte krangle meg til å IKKE få det. De foreslo å åpne kontoen, klippe kortet og si opp kredittkontoen. Anonymkode: f7881...841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå