AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #21 Skrevet 22. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det fungerer bra? Anonymkode: 9d5b7...752 Ja. Fungerer bra. Det er ikke nødvendig å gjøre story nummer ut av det. Anonymkode: ec557...d89
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #22 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. Fungerer bra. Det er ikke nødvendig å gjøre story nummer ut av det. Anonymkode: ec557...d89 For du tror at folk hadde hatt det i 20 år, behandlingsinstitusjonene stappfulle, utskrivning årlig av store mengder benzo og SSRI, folk hever ufør pga angstdiagnoser og så videre og så videre hvis det bare var å ta litt kaldt vann i ansiktet? Anonymkode: 9d5b7...752
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #23 Skrevet 22. november 2017 12 timer siden, Vevila skrev: Har hatt panikkangst i 20 år. Av og til kommer den plutselig, mens andre ganger kjenner jeg lenge på forhånd at det vil eskalere til et anfall. Har ikke blitt noe bedre, men har perioder som kommer og går. Har heller ikke noe problemer med døden som nevnt over her, det har jeg faktisk aldri hørt om før heller. Tenker og at angst ikke må komme av problemer med døden! Det må jo ikke komme av noe spesielt, eller hvordan er det hos deg? 5 timer siden, Daryl Dixon skrev: Har hatt det i litt over 7 år. Det går i perioder, kan være måneder uten tegn og så perioder med mye. Trigges alltid av ujevn hjerterytme. Kan ha litt hjertebank eller flimmer uten at jeg reagerer, men varer det lenge og blir ubehagelig så kjenner jeg at jeg begynner å skremme meg opp, eller hvis jeg får veldig lav hjerterytme, det er verst. Stort sett fått det når jeg er alene. Hyperventilere og besvimer omtrent hver gang. Hatt mange tilfeller nå i det siste pga infeksjon, men da har jeg hatt folk rundt meg. Det er nok en blanding av panikkangst og dødsangst. Der og da kjennes det ut som om jeg skal dø. Tar ikke noe for angsten, men får hjelp for det som trigger den. Hjertesykdom og angst går vel ofte hånd i hånd? I ditt tilfelle forstår jeg at angsten kommer fra en form for dødsangst. Men du, det der høres mer farlig ut.. Du får angst av en reell forstyrrelse, du besvimer OG du er alene? Bekymringsverdig. Anonymkode: fe300...309
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #24 Skrevet 22. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Fungerer bra. Det er ikke nødvendig å gjøre story nummer ut av det. Anonymkode: ec557...d89 Unødvendig å skrive slik. Du har ikke reell angst. Anonymkode: fe300...309 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #25 Skrevet 22. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det fungerer bra? Anonymkode: 9d5b7...752 Om litt vann i trynet var svaret, så hadde folk vært i jobb og ingen behandling. Jeg er iallefall ikke i stand til å komme meg på badet engang Anonymkode: 0e94e...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #26 Skrevet 22. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om litt vann i trynet var svaret, så hadde folk vært i jobb og ingen behandling. Jeg er iallefall ikke i stand til å komme meg på badet engang Anonymkode: 0e94e...bf7 Selvsagt. Vet ikke hvorfor det er meg du siterer, men jaja. Rent fysisk kan vel kaldt vann sånn sett trigge angsten: - Man spenner seg fordi man får kaldt vann på seg (naturlig reaksjon, men når man har angst er man jo allerede spent som faen) - Man får ofte litt hjertegalopp av det (som man også får av angst) - Man "hiver" litt etter pusten pga sjokket for kroppen med det kalde vannet (som man også gjør av angst) Og det har ellers bare... ingen... funksjon for angst eller noen av bivirkningene det gir. Anonymkode: 9d5b7...752
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #27 Skrevet 22. november 2017 Jeg pleier å bli brent på bålet for å poste dette her, meneh...det kan altså være fysiske årsaker til at man har angst, og det kan bedres ved å spise mer av visse matvarer som selleri, spinat, asparges, søt frukt som banan, mango etc., bær og rå honning, og å rense ut tungmetaller. Dette fordi hjernen og nervesystemet fungerer bedre når man får i seg visse salter og glukose, og tungmetaller hindrer nerveimpulsene i å gå dit de skal. Jeg har ikke selv panikkangst, men har angst, blant annet for tannlegen. Har hatt så ekstrem angst for å gå til tannlegen at flere av tennene mine har gått til h. de siste årene, men klarte det faktisk I sommer, etter å ha spist den anbefalte maten og noen av tilskuddene i noen måneder (fant informasjonen ifjor høst). Noe jeg fant ut at hjelper spesielt godt er sitronmelisse-te, flere kopper til dagen. Nå vet jeg ikke om det virker på panikkangst men kanskje verdt å prøve: https://soundcloud.com/medicalmedium/conquering-anxiety Han har også skrevet en bok der det står om angst; Medisinsk Klarsynt av Anthony William. Anonymkode: 33269...cb4
Gjest Daryl Dixon Skrevet 23. november 2017 #28 Skrevet 23. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjertesykdom og angst går vel ofte hånd i hånd? I ditt tilfelle forstår jeg at angsten kommer fra en form for dødsangst. Men du, det der høres mer farlig ut.. Du får angst av en reell forstyrrelse, du besvimer OG du er alene? Bekymringsverdig. Anonymkode: fe300...309 Ja, mange blir engstelig av hjertesykdom. Det er ikke bra å besvime, jeg vet.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #29 Skrevet 23. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt. Vet ikke hvorfor det er meg du siterer, men jaja. Rent fysisk kan vel kaldt vann sånn sett trigge angsten: - Man spenner seg fordi man får kaldt vann på seg (naturlig reaksjon, men når man har angst er man jo allerede spent som faen) - Man får ofte litt hjertegalopp av det (som man også får av angst) - Man "hiver" litt etter pusten pga sjokket for kroppen med det kalde vannet (som man også gjør av angst) Og det har ellers bare... ingen... funksjon for angst eller noen av bivirkningene det gir. Anonymkode: 9d5b7...752 Vann hjelper mot angst. Ikke trigger! Anonymkode: ec557...d89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå