fjærestein Skrevet 28. november 2017 #21 Skrevet 28. november 2017 Si du syns han helt er super i senga Dropp det med x-er og størrelse. 1
Lexicon Skrevet 28. november 2017 #22 Skrevet 28. november 2017 (endret) Siden jeg er gutt kommer dette til å høres hysterisk morsomt ut men........hvordan i huleste er man ment å skulle måle dicken sin? Jeg mener, den forandrer jo størrelse når man er kald, syk, varm osv. Den lever sitt eget liv! :O Ellers må jeg si at det å måle pikken sin høres litt rart ut, men det er nå bare meg. Whatever rocks your boat Endret 28. november 2017 av Lexicon 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #23 Skrevet 28. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kama Sutra sier: Penis: A.Stor(2), Medium(1) og Liten(0). Vagina: B.Trang(2), medium(1) og Slakk(0). Utholdenhet han: C.Lenge(2), Middels(1) og Kjapp(0). Respons henne: D.Følsom(2), Middels(1) og treg(0). Regn ut dere passer sammen seksuelt ved å summere A+B+C+D. 0 "hvorfor være sammen?" 2 "ikke bra nok." 4 "middels bra". 6 "meget bra" 8 "perfekt". Hos oss 6. (2+1+2+1). Anonymkode: f0717...28e Eh.. For min del gir en middels penis bedre sex enn en stor, og å ha sex med en som «holder ut» leeenge (er treg) er det verste, vondeste og kjedeligste som er. Anonymkode: 2ceba...009 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #24 Skrevet 29. november 2017 Har 14 cm pikk. Er flink å pule, sannsynligvis bedre enn de fleste med 14 cm. Null komplekser, aldri møtt en dame som ikke har kommet tilbake. Det sier alt. Anonymkode: 0445f...f33 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #25 Skrevet 30. november 2017 På 29. november 2017 den 2.19, AnonymBruker skrev: Har 14 cm pikk. Er flink å pule, sannsynligvis bedre enn de fleste med 14 cm. Null komplekser, aldri møtt en dame som ikke har kommet tilbake. Det sier alt. Anonymkode: 0445f...f33 Rart å lese for en som har store komplekser. Nå skal det sies at jeg har ikke peiva rundt med den heller da. Men spurte ei dame til råds nylig, og fikk til svar at størrelsen betyr alt. Hun skjønte at hun hadde tråkka i salatan, og ville endre på svaret, men det sier meg at kvinnfolk ofte kanskje svarer det menn helst vil høre. Gjør de ikke det, er de bare ærlige....? Anonymkode: f2a1b...80b
bortebra Skrevet 30. november 2017 #26 Skrevet 30. november 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart å lese for en som har store komplekser. Nå skal det sies at jeg har ikke peiva rundt med den heller da. Men spurte ei dame til råds nylig, og fikk til svar at størrelsen betyr alt. Hun skjønte at hun hadde tråkka i salatan, og ville endre på svaret, men det sier meg at kvinnfolk ofte kanskje svarer det menn helst vil høre. Gjør de ikke det, er de bare ærlige....? Anonymkode: f2a1b...80b Sannheten er nok heller at den betyr mye for noen. Og lite for andre. Vi er forskjellige. Fordi ei dame forguder store peniser, betyr det ikke at alle gjør det. Men her er det jo en tendens til å tro at en representant for et kjønn snakker for alle. Av de jeg snakker mest ærlig med om det, vet jeg at noen synes det er viktig, men de fleste ikke. Hvis jeg i det hele tatt sier noe om sexlivet mitt til venner, går det på om det er bra og jeg blir tilfredsstilt av det, og det har aldri hatt noe med penisstørrelsen å gjøre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå