AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 ..Hadde dere ønsket å høre at dere var den beste i senga, selvom eksen hadde stor penis? (og man nevnte at eksen hadde stor?). Har så innmari lyst til å påpeke det til kjæresten min som er utrolig digg i senga (best!) og sier det hele tiden, likevel tenker jeg at det kanskje bør droppes å nevne at han er bedre enn eksen min selvom han hadde større? Eller? Når jeg leser dette så ser jeg hvor dumt det høres ut. Men som anonym får det bare bestå! Anonymkode: 1bb46...ecb 2
Sphere Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 For meg hadde det vært et realt kinderegg. Både få vite at jeg er best og at jeg er mye mindre enn eksen. Akkurat slik en FF fortalte meg. Og det var utrolig pirrende. Men nå er ikke alle som meg, har jeg lært. Er nok best å la være å nevne størrelsen til eksen før du vet hvordan han er med tanke på egen størrelse. Men han vil nok uansett sette stor pris på å få vite at han er din beste. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Det med den beste er jo fint å si, om du mener det. Hvorfor nevne størrelsen i samme slengen? Du kan jo risikerer at han tror du sier det kun for å gjøre ham glad om du nevner den godt utrustede eksen... Anonymkode: 47580...abb 9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Anbefaler IKKE og nevne størrelsen på exen. Har selv slitet med at min kjæreste har hatt en litt større enn meg tidligere. Det var minimalt men jeg sleit veldig med det lenge. Det er tåpelig og vi menn som sliter med tanken vet det selv men sånn er det bare for mange. Så hvis kjæresten din gjør en blunder og spør engang så lyv og si han er størst. Anonymkode: 8a775...7c9 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Synes heller du kan vokse og ikke utlevere detaljer om kjønnsorganet til en annen person Anonymkode: 831bb...28c 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 Nei, ikke dra inn ekser og sammelign, uansett om du mener det godt. Du kan gjerne si at han er den beste du har hatt, men ikke nevn ekser eller andre. Anonymkode: 2ceba...009 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler IKKE og nevne størrelsen på exen. Har selv slitet med at min kjæreste har hatt en litt større enn meg tidligere. Det var minimalt men jeg sleit veldig med det lenge. Det er tåpelig og vi menn som sliter med tanken vet det selv men sånn er det bare for mange. Så hvis kjæresten din gjør en blunder og spør engang så lyv og si han er størst. Anonymkode: 8a775...7c9 Enig, jeg gikk i fella her en gang og lærte til andre gangen . Innrømte til en partner at en tidligere kjæreste var større, og han endte opp som en usikker guttunge i senga og forandret seg helt , neste partner sa jeg bare at han var størst selv så da slapp jeg å jekke ned selvtillitten til noen. Anonymkode: 702a9...69e 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 Synes ikke noe om å bli sammenlignet med tidligere partnere selv. Hvis min mann hadde sagt at jeg var den beste han noen gang hadde hatt, hadde jo det vært fint forsåvidt, men det hadde jo avslørt at han drev og sammenlignet meg med sine tidligere partnere, og at han faktisk fortsatt tenkte på dem og sexen de hadde hatt. Anonymkode: 23e39...1e0 2
Peter007 Skrevet 22. november 2017 #9 Skrevet 22. november 2017 (endret) Nå er det vel ikke slik at det nødvendigvis er størrelsen på penis som gir kvinnen nytelsen. At en kvinne kan tenne visuelt på en stor penis er en faktor I hennes følelse. Et faktum er at G'punktet til kvinnen vanligvis er på oversiden I skjeden 2.5 - 7.5 cm inn fra åpningen. En penis på 13 cm rekker fint inn. Formen til penis, oppoverbøyd ,rett eller nedoverbøyd sammen med stillingen under penetreringen er avgjørende I større grad sammen med tykkelsen. Det vil I praksis si at treffer penisen G'punktet I skjeden gir det mest nytelse for henne. Misjonæren treffer sansynligvis best med en oppoverbøyd penis, evt med hennes ben på hans skuldrer. Hun liggende på sengekanten mens han står vil penis treffe øverst I skjeden med oppovebøyd penis. Endret 23. november 2017 av Peter007 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #11 Skrevet 26. november 2017 På 21.11.2017 den 6.29, Sphere skrev: For meg hadde det vært et realt kinderegg. Både få vite at jeg er best og at jeg er mye mindre enn eksen. Akkurat slik en FF fortalte meg. Og det var utrolig pirrende. Men nå er ikke alle som meg, har jeg lært. Er nok best å la være å nevne størrelsen til eksen før du vet hvordan han er med tanke på egen størrelse. Men han vil nok uansett sette stor pris på å få vite at han er din beste. Nå setter du jo en premiss her om at du er den beste. Det vet alle kvinner at er den letteste hvite løgnen å servere. Når en serverer en sannhet om at du har liten, ja da er behovet for å servere, ja men du er den beste bare for å skape balanse igjen. Alle kvinner vet at menn som ikke strekker til trenger noe som setter dem i posisjon igjen. Det i seg selv understreker at sex og store peniser ikke er alt i et forhold. De vil ha en trygg mann. Anonymkode: f0717...28e
Sphere Skrevet 26. november 2017 #12 Skrevet 26. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå setter du jo en premiss her om at du er den beste. Det vet alle kvinner at er den letteste hvite løgnen å servere. Når en serverer en sannhet om at du har liten, ja da er behovet for å servere, ja men du er den beste bare for å skape balanse igjen. Alle kvinner vet at menn som ikke strekker til trenger noe som setter dem i posisjon igjen. Det i seg selv understreker at sex og store peniser ikke er alt i et forhold. De vil ha en trygg mann. Anonymkode: f0717...28e Alle har det med å legge på litt for å få partner til å føle seg bra. Det er ikke noe som kun skjer med små peniser om man først skal gå den stien. Nå er jeg i den posisjon at grunnet fetisjen min (sph), har jeg fått mange ærlige tilbakemeldinger fra ekspartnere. Hun hadde med andre ord ingen grunn til å lyve. Hun hadde ingenting å vinne på å snakke meg opp slik. Dessuten var det ingenting ved hennes reaksjoner når vi hadde sex som kunne få meg til å sette spørsmålstegn ved dette heller. Vi hadde det fantastisk sammen. Rett og slett. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #13 Skrevet 26. november 2017 Det som er ulempen med folk som har flere sex partnere , det er den usunne sammenligningen med kjønnsorganer og sjalusien om hvem som er størst og best i sengen ! Anonymkode: a6e38...c73 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #14 Skrevet 26. november 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er ulempen med folk som har flere sex partnere , det er den usunne sammenligningen med kjønnsorganer og sjalusien om hvem som er størst og best i sengen ! Anonymkode: a6e38...c73 Eller fordelen det har for de med størst og som er best i sengen. Anonymkode: f0717...28e
Cbunke90z Skrevet 27. november 2017 #15 Skrevet 27. november 2017 (endret) Beklager Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #16 Skrevet 28. november 2017 Jeg skjønner hvor du vil hen og at du har god mening ved dette, men hadde ikke nevnt at eksen var større. Hadde bare sagt at han var den beste <3 Anonymkode: a37d9...ef7 1
Hulderen Skrevet 28. november 2017 #17 Skrevet 28. november 2017 På 26.11.2017 den 1.29, Einus skrev: Og skjeden er faktisk bare 13 cm dyp 1
SlemUlv Skrevet 28. november 2017 #18 Skrevet 28. november 2017 På 26/11/2017 den 11.17, AnonymBruker skrev: Eller fordelen det har for de med størst og som er best i sengen. Anonymkode: f0717...28e Størst betyr ikke automatisk best.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #19 Skrevet 28. november 2017 5 timer siden, SlemUlv skrev: Størst betyr ikke automatisk Kama Sutra sier: Penis: A.Stor(2), Medium(1) og Liten(0). Vagina: B.Trang(2), medium(1) og Slakk(0). Utholdenhet han: C.Lenge(2), Middels(1) og Kjapp(0). Respons henne: D.Følsom(2), Middels(1) og treg(0). Regn ut dere passer sammen seksuelt ved å summere A+B+C+D. 0 "hvorfor være sammen?" 2 "ikke bra nok." 4 "middels bra". 6 "meget bra" 8 "perfekt". Hos oss 6. (2+1+2+1). Anonymkode: f0717...28e
SlemUlv Skrevet 28. november 2017 #20 Skrevet 28. november 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kama Sutra sier: Anonymkode: f0717...28e Det betyr likevel ikke at stor automatisk betyr best. er utrolig mange med stor penis, som tror at det er ALT som betyr noe, og dermed bare kjører inn og ut i et tempo de føler er greit, og ikke bryr seg om hva som gir damen noe. Det er ikke bra sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå