AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Leste en artikkel fra en Amerikansk feminist som mente at boksesporten burde være unisex og at damer også skal få lov til og kunne bokse mot menn. Altså hvilken fantasiverden lever denne kjerringa i? Mannlige tungvektsboksere er mellom 189 og 2,03 cm høye og veier rundt 120 kg mens kvinnelige tungvektsboksere er ca. 170 cm og veier rundt 70 kg. Det finnes ikke noen galere mennesker på denne planeten enn feminister. Anonymkode: ab5ea...ac8 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Hvor mange hat-tråder lager du hver dag om feminister? For et trist liv. Anonymkode: f6eed...6b0 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange hat-tråder lager du hver dag om feminister? For et trist liv. Anonymkode: f6eed...6b0 Jeg aldri laget en tråd ang. feminister tidligere. Det var en Amerikansk feminist som sa at menn og kvinner burde få bokse sammen før Joshua vs. Klitschko fighten tidligere i år, Men hun kan jo ikke ha tenkt med hodet hvis hun mente det seriøst. Anonymkode: ab5ea...ac8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 her er det kvinner som er tøffe i kjeften som har utfordret menn. de dummer seg loddrett ut. feminister skjønner ikke at det er store biologiske forskjeller mellom menn og kvinner Anonymkode: 683e9...774
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: her er det kvinner som er tøffe i kjeften som har utfordret menn. de dummer seg loddrett ut. feminister skjønner ikke at det er store biologiske forskjeller mellom menn og kvinner Anonymkode: 683e9...774 Haha husker jeg på rekrutten i forsvaret hadde en kvinnelig kvartermester som trudde hun var the shit. Hun hadde vel antakelig blitt skrytt av hele livet for middelmådige prestasjoner som om det skulle være noe eksepsjonelt, og mange gutter hadde vel sikkert latt henne vinne gjennom hennes liv. Så hun trudde faktisk oppriktig selv at hun var sterkere enn en tropp med gutter. Så en dag sa hun full av selvtilitt og cocy som en hane at hun veddet 200 kr på at hun kunne slå hvem som helst av gutta i troppen på situps. Vi gutta var litt tilbakeholdene siden hun jo tross alt var befalet vårt og dermed var i en autoritets posisjon over oss, men etterhvert tok en et nølende skritt frem og aksepterte veddemålet hennes. Så de la seg ned og begynte å ta situps likt. Når de var kommet til 70 klarte hun ikke mer, og han fortsatte til 100 og spurte om det var nok eller om han skulle fortsette. Hun ble naturlig nok drittsur og gikk derifra furtende og den 200 lappen så han aldri noe til... Tenk så mye selvtilliten hennes er blitt kunstig pumpet opp gjennom hennes liv når hun seriøst tror at hun kan slå alle gutta i en tropp med 18-20 årige gutter med 70 situps... Det forteller en del om hvordan jenters ego blir pumpet opp i dag. Og situps er jo tross alt den ene styrkeøvelsen hvor jenter og gutter er nærmest i styrke. Hva som helst annet som pushups, hangups, benkpress, håndbak, ol. så ville hun ha blitt enda mer ydmyket enn hun ble. Jeg har f.eks snakket med flere kvinner som helt seriøst tror at det Norske kvinnehåndball landslaget ville knust herrelandslaget i håndball. Hvor totalt desillusjonert går det an å bli? Det Norske kvinnelandslaget i håndball gjør det bra MOT ANDRE KVINNER. Mot menn har de ikke en sjanse i havet. For å gi dere kvinner en liten realitets sjekk: Eliteserie lag og landslag i kvinnefotball for voksne kvinner spiller regelmessig treningskamper mot helt vanlige gjennomsnittlige 14-16 årige guttelag. Og i majoriteten av kampene vinner gutta som spiller fotball som hobby mot de voksne kvinnene som er profesjonelle spillere med kontinuerlig trening og som er blitt lært taktikk på et helt annet nivå fra profesjonelle trenere. Og nei her handler det ikke om fysisk styrke. En gjennomsnittlig 14 til 15 årig gutt er ikke sterkere enn en voksen kvinnelig toppidrettsutøver. Gutta er rett og slett naturlig teknisk bedre enn kvinnene på tross av den totalt overlegene treningen kvinnene har fått. Anonymkode: 5b942...884 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha husker jeg på rekrutten i forsvaret hadde en kvinnelig kvartermester som trudde hun var the shit. Hun hadde vel antakelig blitt skrytt av hele livet for middelmådige prestasjoner som om det skulle være noe eksepsjonelt, og mange gutter hadde vel sikkert latt henne vinne gjennom hennes liv. Så hun trudde faktisk oppriktig selv at hun var sterkere enn en tropp med gutter. Så en dag sa hun full av selvtilitt og cocy som en hane at hun veddet 200 kr på at hun kunne slå hvem som helst av gutta i troppen på situps. Vi gutta var litt tilbakeholdene siden hun jo tross alt var befalet vårt og dermed var i en autoritets posisjon over oss, men etterhvert tok en et nølende skritt frem og aksepterte veddemålet hennes. Så de la seg ned og begynte å ta situps likt. Når de var kommet til 70 klarte hun ikke mer, og han fortsatte til 100 og spurte om det var nok eller om han skulle fortsette. Hun ble naturlig nok drittsur og gikk derifra furtende og den 200 lappen så han aldri noe til... Tenk så mye selvtilliten hennes er blitt kunstig pumpet opp gjennom hennes liv når hun seriøst tror at hun kan slå alle gutta i en tropp med 18-20 årige gutter med 70 situps... Det forteller en del om hvordan jenters ego blir pumpet opp i dag. Og situps er jo tross alt den ene styrkeøvelsen hvor jenter og gutter er nærmest i styrke. Hva som helst annet som pushups, hangups, benkpress, håndbak, ol. så ville hun ha blitt enda mer ydmyket enn hun ble. Jeg har f.eks snakket med flere kvinner som helt seriøst tror at det Norske kvinnehåndball landslaget ville knust herrelandslaget i håndball. Hvor totalt desillusjonert går det an å bli? Det Norske kvinnelandslaget i håndball gjør det bra MOT ANDRE KVINNER. Mot menn har de ikke en sjanse i havet. For å gi dere kvinner en liten realitets sjekk: Eliteserie lag og landslag i kvinnefotball for voksne kvinner spiller regelmessig treningskamper mot helt vanlige gjennomsnittlige 14-16 årige guttelag. Og i majoriteten av kampene vinner gutta som spiller fotball som hobby mot de voksne kvinnene som er profesjonelle spillere med kontinuerlig trening og som er blitt lært taktikk på et helt annet nivå fra profesjonelle trenere. Og nei her handler det ikke om fysisk styrke. En gjennomsnittlig 14 til 15 årig gutt er ikke sterkere enn en voksen kvinnelig toppidrettsutøver. Gutta er rett og slett naturlig teknisk bedre enn kvinnene på tross av den totalt overlegene treningen kvinnene har fått. Anonymkode: 5b942...884 Hun var en middelmådig kvinne når det gjaldt prestasjoner? Eller i forhold til menn? Er helt enig i at menn og kvinner ikke kan sammenlignes, men det er fordi menn har store fysiske fordeler ("juks"). Litt som skryte av at man klarte å løpe raskere enn en mann i rullestol (overdriver for poenget). Det er viktig å få komplimanger ,selv om de ikke kan måles med menns fysiske prestasjoner, når man klarer ting som andre kvinner sliter mer med. Det er en MYE større prestasjon for en kvinne å klare EN push up, enn det er for en mann å klare en. Så da fortjener hun mer skryt fordi hun må jobbe hardere. (Kanskje ikke for en push up, mn du skjønner poenget) Det ser jeg selv på meg og mannen. Han trenger ikke tenke på kosthold og får 10 ganger bedre resultater enn meg på 10 ganger kortere tid og med 10 ganger mindre anstrengelse. Da trenger man litt oppmuntring enn å høre at "du vil aldri bli "the shit", om du skjønner. Hun kvinnelige kvartermesteren fortjente å bli litt virkelighetsorientert Men prestasjonenen hennes, i forhold til andre kvinner, var kanskje alt annet enn middelmådige? Anonymkode: 2f735...2ba 1
Hulderen Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Leste en artikkel fra en Amerikansk feminist som mente at boksesporten burde være unisex og at damer også skal få lov til og kunne bokse mot menn. Altså hvilken fantasiverden lever denne kjerringa i? Mannlige tungvektsboksere er mellom 189 og 2,03 cm høye og veier rundt 120 kg mens kvinnelige tungvektsboksere er ca. 170 cm og veier rundt 70 kg. Det finnes ikke noen galere mennesker på denne planeten enn feminister. Anonymkode: ab5ea...ac8 Skal menn og kvinner bokse mot hverandre, så blir det selvsagt i samme vektklasse. Sånn er det jo i dag også, når menn bokser mot menn og kvinner mot kvinner. Cecilie Brækhus har et stort problem, fordi hun ikke får kvinnelige motstandere som er på hennes nivå. For henne hadde det vært flott å kunne bokse mot menn i samme vektklasse som henne. Hva er du redd for? At Cecilie skal rundjule mannfolk på sin størrelse? 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, Hulderen skrev: Skal menn og kvinner bokse mot hverandre, så blir det selvsagt i samme vektklasse. Sånn er det jo i dag også, når menn bokser mot menn og kvinner mot kvinner. Cecilie Brækhus har et stort problem, fordi hun ikke får kvinnelige motstandere som er på hennes nivå. For henne hadde det vært flott å kunne bokse mot menn i samme vektklasse som henne. Hva er du redd for? At Cecilie skal rundjule mannfolk på sin størrelse? Cecilia Brækhus mot en mannlig bokser hadde vært som en kattunge mot en løve. Anonymkode: ab5ea...ac8 3
Thyra Skrevet 21. november 2017 #9 Skrevet 21. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Leste en artikkel fra en Amerikansk feminist som mente at boksesporten burde være unisex og at damer også skal få lov til og kunne bokse mot menn. Altså hvilken fantasiverden lever denne kjerringa i? Mannlige tungvektsboksere er mellom 189 og 2,03 cm høye og veier rundt 120 kg mens kvinnelige tungvektsboksere er ca. 170 cm og veier rundt 70 kg. Det finnes ikke noen galere mennesker på denne planeten enn feminister. Anonymkode: ab5ea...ac8 Boksing deles jo opp i vektklasser, så en kvinne på 70 kilo (regnes det virkelig som tungvekt?!?) og en mann på 120 ville jo aldri bokset mot hverandre selv om boksing skulle ha vært unisex, noe det ikke kommer til å bli. Hvorfor henge seg opp i hva en (1) feminist har uttalt? Det er jo mange mennesker som sier mye rart. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #10 Skrevet 21. november 2017 8 minutter siden, Hulderen skrev: Skal menn og kvinner bokse mot hverandre, så blir det selvsagt i samme vektklasse. Sånn er det jo i dag også, når menn bokser mot menn og kvinner mot kvinner. Cecilie Brækhus har et stort problem, fordi hun ikke får kvinnelige motstandere som er på hennes nivå. For henne hadde det vært flott å kunne bokse mot menn i samme vektklasse som henne. Hva er du redd for? At Cecilie skal rundjule mannfolk på sin størrelse? Selv i samme vektklasse så har ikke en kvinne en sjanse i havet mot menn. Kvinner har mer fettprosent, og mindre muskelmasse per kg kroppsvekt. Pluss at menn også er teknisk overlegene i alle former for idrett. Her kan du f.eks sammenlikne menn og kvinner i vektløfting i samme vektklasser: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_world_records_in_Olympic_weightlifting Anonymkode: 5b942...884
Thyra Skrevet 21. november 2017 #11 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv i samme vektklasse så har ikke en kvinne en sjanse i havet mot menn. Kvinner har mer fettprosent, og mindre muskelmasse per kg kroppsvekt. Pluss at menn også er teknisk overlegne i alle former for idrett. Her kan du f.eks sammenlikne menn og kvinner i vektløfting i samme vektklasser: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_world_records_in_Olympic_weightlifting Anonymkode: 5b942...884 Husker for en del år siden at leirdueskyting (tror jeg det var) var unisex gren i sommer-OL. Og det ble kvinnelig vinner. Det var siste året kvinner fikk delta ...
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #12 Skrevet 21. november 2017 7 minutter siden, Thyra skrev: Hvorfor henge seg opp i hva en (1) feminist har uttalt? Det er jo mange mennesker som sier mye rart. Fordi det er en generell trend at kvinner har et totalt urealistisk forhold til hvordan de faktisk presterer sammenliknet med menn. Som sagt så har jeg hørt en hel haug med kvinner påstå at kvinnelandslaget i håndball ville ha knust herrelandslaget. Det er så sinnssykt virkelighetsfjernt som det kan få blitt. Anonymkode: 5b942...884
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #13 Skrevet 21. november 2017 4 minutter siden, Thyra skrev: Boksing deles jo opp i vektklasser, så en kvinne på 70 kilo (regnes det virkelig som tungvekt?!?) og en mann på 120 ville jo aldri bokset mot hverandre selv om boksing skulle ha vært unisex, noe det ikke kommer til å bli. Hvorfor henge seg opp i hva en (1) feminist har uttalt? Det er jo mange mennesker som sier mye rart. Ja, En kvinnelig tungvektsbokser veier rundt 70-80 kg mens en mannlig veier rundt 120 kg. Selvfølgelig så kommer det aldri til å skje at boksesporten blir kjønnsnøytral. Denne feministen ble latterliggjort av pressen etter uttalelsen, Og flere kvinnelige boksere gikk selv ut til media og sa att en boksekamp mellom en mann og kvinne hadde vært teknisk umulig. Anonymkode: ab5ea...ac8
Thyra Skrevet 21. november 2017 #14 Skrevet 21. november 2017 3 minutter siden, Thyra skrev: Husker for en del år siden at leirdueskyting (tror jeg det var) var unisex gren i sommer-OL. Og det ble kvinnelig vinner. Det var siste året kvinner fikk delta ... Shan Zhang fra Kina. OL i Barcelona i 1992. Dermed ble det slutt på kvinners deltagelse i grenen. Man kunne jo ikke risikere at noe så uhørt skulle skje flere ganger ...
Thyra Skrevet 21. november 2017 #15 Skrevet 21. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er en generell trend at kvinner har et totalt urealistisk forhold til hvordan de faktisk presterer sammenliknet med menn. Som sagt så har jeg hørt en hel haug med kvinner påstå at kvinnelandslaget i håndball ville ha knust herrelandslaget. Det er så sinnssykt virkelighetsfjernt som det kan få blitt. Anonymkode: 5b942...884 Det har jeg aldri hørt noen påstå. Er du sikker på at de ikke bare har tullet med deg, siden de vet at slike kommentarer vil fyre deg opp?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #16 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, Thyra skrev: Husker for en del år siden at leirdueskyting (tror jeg det var) var unisex gren i sommer-OL. Og det ble kvinnelig vinner. Det var siste året kvinner fikk delta ... Skytesporten er kanskje et unntak, men det er jo tross alt teknisk rimelig simpelt. Men ser man på andre idrettsgrener hvor teknikk er viktigere enn fysikk så er menn totalt overlegene i alle sammen. Se f.eks på frestyle konkurranser i snowboard og ski. Det handler på ingen måte om fysisk styrke utover at man må være over et minimum fysisk nivå for å kunne prestere (men er du over dette er det altså ikke styrken som avgjør konkurranser). Men likevel er altså gutta helt totalt overlegne jentene i konkurransene. De profesjonelle jentene på internasjonalt nivå ville ha slitt med å hevde seg mot amatørgutter i konkurranser hvis de skulle ha stilt sammen. Anonymkode: 5b942...884
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #17 Skrevet 21. november 2017 2 minutter siden, Thyra skrev: Det har jeg aldri hørt noen påstå. Er du sikker på at de ikke bare har tullet med deg, siden de vet at slike kommentarer vil fyre deg opp? Spør noen da, så vil du høre det. Jeg har også lest det på flere forumer. Og ja de har vært helt seriøse. Og nei jeg har ikke fyrt meg opp, jeg har ikke svart en gang, bare tenkt for meg selv hva slags propaganda som har ført dem til slike konklusjoner. Ikke noe vits i å lage drama med idioter, de får fortsette å tru hva de vil, det gjør ikke meg noe... Anonymkode: 5b942...884
Thyra Skrevet 21. november 2017 #18 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skytesporten er kanskje et unntak, men det er jo tross alt teknisk rimelig simpelt. Men ser man på andre idrettsgrener hvor teknikk er viktigere enn fysikk så er menn totalt overlegene i alle sammen. Se f.eks på frestyle konkurranser i snowboard og ski. Det handler på ingen måte om fysisk styrke utover at man må være over et minimum fysisk nivå for å kunne prestere (men er du over dette er det altså ikke styrken som avgjør konkurranser). Men likevel er altså gutta helt totalt overlegne jentene i konkurransene. De profesjonelle jentene på internasjonalt nivå ville ha slitt med å hevde seg mot amatørgutter i konkurranser hvis de skulle ha stilt sammen. Anonymkode: 5b942...884 Men hva synes du om saken jeg nevnte? Var det riktig avgjørelse å nekte kvinnene videre deltagelse for å unngå at noe slikt skulle skje igjen?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #19 Skrevet 21. november 2017 9 minutter siden, Thyra skrev: Shan Zhang fra Kina. OL i Barcelona i 1992. Dermed ble det slutt på kvinners deltagelse i grenen. Man kunne jo ikke risikere at noe så uhørt skulle skje flere ganger ... Men, Så er jo ikke leirdueskyting den mest fysisk krevende idretten.. Jeg har et spørsmål til feminister, Hvorfor så ønsker dere og gjøre samfunnet mest mulig kjønnsnøytralt? Det virker som at dere skammer dere for og være kvinner og at dere ønsker mest mulig og være mann. Anonymkode: ab5ea...ac8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #20 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, Thyra skrev: Men hva synes du om saken jeg nevnte? Var det riktig avgjørelse å nekte kvinnene videre deltagelse for å unngå at noe slikt skulle skje igjen? Nei de kunne godt ha fjernet kjønns klasser for min del. Men å gjøre slik som i tennis og sjakk hvor de beholder kvinneklasser for at kvinnene skal kunne komme på pallplass og få oppmerksomhet og penger, men samtidig slippe kvinnene inn i manns klassen hvis de vil blir for dumt. Enten oppløser man kjønns klasser helt, ellers beholder man dem. Å beholde kjønns klasser, også i tillegg la det ene kjønnet få konkurrere i den andre klassen, men kun den ene veien er på ingen måte riktig. Det er kun et triks for å tjene mer penger for kvinnene. Anonymkode: 5b942...884 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå