Gå til innhold

Hva er det verste et menneske kan si til et annet?

Lano-mannen

Anbefalte innlegg

Da vi har stadfestet at vårt språk er viktig, så kan det også brukes på nedrige måter. Sårende og til og med voldelige måter. Uten å bryte forumets regler, men gjennom å bruke ordets makt, hva er det verste man kan si til en annen person?

Jeg mener det er, "du skal brenne i helvetet."

Ikke minst er det så hatsk, men også den opprinnelige årsaken til at vi brant uskyldige mennesker til døde i Norge. Spesielt nord i landet hvor det tok fullstendig av. Kanskje fordi det på slutten av den mørke tiden, var at solen ikke viste seg nok.

Poenget med tråden er å få frem slike utsagn og aldri bruke de mer. Begrave de for godt. La oss få det de ned på ord og bli ferdige med de. Få det bort fra vårt språk.

Funny-omg-cat-h3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Libertas skrev:

"Gå og heng deg"

"Jeg angrer på at jeg ga liv til deg"

Oj, den siste der var tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Det verste er når du sier til ungene dine at du skulle ønske de ikke ble født. 

Tror jeg. 

Endret av chisandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å si at man ikke burde vært født eller bare er til bry virker for meg som det styggeste. Aller verst er det hvis foreldrene sier det om sine barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så idiotisk og naivt

Mennesker etter deg vil lide. For alle de som tror livet eller verden vil bli bedre- så mange mennesker vil bli behandlet dårligere enn deg. 

Anonymkode: 00446...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ubrukelig.

Så er det jo også fryktelig slemt å si noe stygt til en person om noe den personen ikke kan noe for. Hvis man har en sykdom fks, og bli fortalt at man er ekkel eller rar.

Anonymkode: 735cc...61b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen på KG, selvfølgelig en AB, skrev til meg en gang: Jeg skal med glede danse på graven din.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg GRØSSER over hvor stygge mennesker kan være mot hverandre, tenk å si til sitt eget barn at det aldri burde vært født?

..:spy:

Anonymkode: 14f6a...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Arabella skrev:

Som noen på KG, selvfølgelig en AB, skrev til meg en gang: Jeg skal med glede danse på graven din.

Dere som gav poeng på dette innlegget, er enig med vedkommende som skrev dette til meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eksmann var ikke alltid så snill, hadde ingen forståelse for at jeg var sliten alltid og ikke orket så mye. Et eksempel er at han hylte til meg at jeg var en elendig husmor og at han aldri skulle ha giftet sg med meg, men med X i stedet. Der stod jeg med en baby i magen, en baby på 5-6 måneder og en liten på ca. 1 1/2 år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Dere som gav poeng på dette innlegget, er enig med vedkommende som skrev dette til meg? 

Jeg vil heller tro du fikk poeng fordi det er av det styggeste man kan si til noen. Å gledes over andres død, eller antyde at man kommer til å gjøre det er forferdelig stygt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, lostpenguin skrev:

Jeg vil heller tro du fikk poeng fordi det er av det styggeste man kan si til noen. Å gledes over andres død, eller antyde at man kommer til å gjøre det er forferdelig stygt. 

Kanskje det var meningen. Da er det jo positivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella skrev:

Min eksmann var ikke alltid så snill, hadde ingen forståelse for at jeg var sliten alltid og ikke orket så mye. Et eksempel er at han hylte til meg at jeg var en elendig husmor og at han aldri skulle ha giftet sg med meg, men med X i stedet. Der stod jeg med en baby i magen, en baby på 5-6 måneder og en liten på ca. 1 1/2 år.

Vel, jeg er sikker på at du er mye bedre uten, ønsker deg alt godt.:hjertesmil:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg er sikker på at du er mye bedre uten, ønsker deg alt godt.:hjertesmil:

Han døde for mange år siden, men tiden med ham satte mange vonde spor. Takk for gode ønsker. :)

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Arabella skrev:

Han døde for mange år siden, men tiden med ham satte mange vonde spor.

Tviler jeg ikke på,det finnes måter og bli kvitt vonde spor på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...