Påkrevd Skrevet 20. november 2017 #61 Del Skrevet 20. november 2017 Jeg er mann, og sånn sett kanskje litt inhabil, hehe, men tenker at hvis folk kan se inn til henne, så kan hun se tilbake også, og dermed fullt klar over innsynet. Kan ikke tenke meg at hun ikke vet. Jeg hadde lagt en lapp til henne og skrevet noe som: «Hei. Jeg kan ikke unngå å se at du står toppløs i vinduet fra tid til annen. Hvis det ikke er ønskelig, så er du herved gjort bevisst på det. Ellers må du mer enn gjerne fortsette Mvh din omtenksomme nabo»😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 20. november 2017 #62 Del Skrevet 20. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå var hun ikke naken men toppløs. Rimelig stor forskjell! Anonymkode: 574f5...65a Er man ikke naken på overkroppen da? ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #63 Del Skrevet 20. november 2017 59 minutter siden, Coolaid said: Er man ikke naken på overkroppen da? ? ? Hvis man er "naken" så mener man ikke kun naken på overkroppen. Hvis man er naken på overkroppen, armene eller beina så spesifiserer man det. Med naken mener man da først og fremst underlivet. (Strengt tatt er man vel ikke naken hvis man kun har på seg t-skjorte (uten noe nedentil) heller men de fleste ville vel synes det var greit å kalle det naken.) Anonymkode: 574f5...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 20. november 2017 #64 Del Skrevet 20. november 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet her er vel hva som er vanlig folkeskikk i dette tilfellet. Anonymkode: 574f5...65a Hva da? Å føle seg fri i sitt eget hjem er dårlig folkskikk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMB Skrevet 21. november 2017 #65 Del Skrevet 21. november 2017 Hmm. Må nesten vite nøyaktig adresse for å kunne vurdere denne saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #66 Del Skrevet 21. november 2017 Kontakt brødrene hennes. De bør kunne stoppe dette. Anonymkode: 3acd3...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bag Skrevet 21. november 2017 #67 Del Skrevet 21. november 2017 16 hours ago, Påkrevd said: Jeg er mann, og sånn sett kanskje litt inhabil, hehe, men tenker at hvis folk kan se inn til henne, så kan hun se tilbake også, og dermed fullt klar over innsynet. Kan ikke tenke meg at hun ikke vet. Jeg hadde lagt en lapp til henne og skrevet noe som: «Hei. Jeg kan ikke unngå å se at du står toppløs i vinduet fra tid til annen. Hvis det ikke er ønskelig, så er du herved gjort bevisst på det. Ellers må du mer enn gjerne fortsette Mvh din omtenksomme nabo»😊 Når du skriver "kan ikke unngå" og "du må gjerne fortsette" så signallerer du at du ser, at du synes at det er greit at du ser og at du kommer til å fortsette å se. Er det greit? Eller kan man forvente at folk ikke ser inn i andrss hjem uansett? Jeg vet at på naturiststrender så ser ikke folk hverandre i skrittet. Folk kan være på stranda en hel dag uten å ha lagt merke til hvem av ens venner som er barbert og ikke. Det er snakk om uskrevne lover, kultur og tilvenning. For folk som er uvant med dette så føler de at blikket tiltrekkes veldig mot kjønnsorganene selv om de i virkeligheten utgjør en svært liten del av synsfeltet. Dette kan man også trene seg til i forhold til å se inn til naboen uansett hvor lite eller mye vedkommende har på seg. Hva gjør du på standa hvis noen forsøker å skifte fra badetøy til undertøy under et håndkle og plutselig står der "slik Gud har skapt de"? Vil du snu deg vekk og late som ingenting? Vil du snu deg for å se og kommentere? Vil du trekke frem kameraet? Ikke helt det samme men spørsmålet er i hvilken grad vi skal disiplinere oss selv for å gi andre privatliv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 21. november 2017 #68 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) 1 time siden, Bag skrev: Når du skriver "kan ikke unngå" og "du må gjerne fortsette" så signallerer du at du ser, at du synes at det er greit at du ser og at du kommer til å fortsette å se. Er det greit? Eller kan man forvente at folk ikke ser inn i andrss hjem uansett? Jeg vet at på naturiststrender så ser ikke folk hverandre i skrittet. Folk kan være på stranda en hel dag uten å ha lagt merke til hvem av ens venner som er barbert og ikke. Det er snakk om uskrevne lover, kultur og tilvenning. For folk som er uvant med dette så føler de at blikket tiltrekkes veldig mot kjønnsorganene selv om de i virkeligheten utgjør en svært liten del av synsfeltet. Dette kan man også trene seg til i forhold til å se inn til naboen uansett hvor lite eller mye vedkommende har på seg. Hva gjør du på standa hvis noen forsøker å skifte fra badetøy til undertøy under et håndkle og plutselig står der "slik Gud har skapt de"? Vil du snu deg vekk og late som ingenting? Vil du snu deg for å se og kommentere? Vil du trekke frem kameraet? Ikke helt det samme men spørsmålet er i hvilken grad vi skal disiplinere oss selv for å gi andre privatliv. Ja, hvis jeg og flere andre hadde sett rett inn til henne, så må hun regne med at folk titter. Og nei, det hadde ikke plaget meg, så jeg ville fortsatt med det så lenge hun fortsetter å stå der. Spesielt etter å ha blitt gjort oppmerksom på det. Da er det hennes valg. Jeg hadde ikke stått og glodd henne ned, men ville slett ikke prøvd å unngå å se henne heller Hva folk gjør på naturiststrender er helt irrelevant. Hun kan ikke forvente at alle naboer lever etter naturist «regler» og har «trent» seg opp på å ikke se på visse kroppsdeler:) Det er vel en grunn til at det er egne steder som benyttes til den slags. Etter å ha vært et par ganger på Huk, kan jeg dessuten avkrefte at folk er så innmari dydige og respektfulle. Masturbering under håndklær og til og med en trekant midt på plenen da jeg en dag skulle ha meg et morgenbad. (Ikke noe poeng i å si hvordan du/dere selv oppfører deg. Jeg snakker ikke om alle, men det jeg selv har sett) Hvis noen står på stranda og skifter, som du nevner, med er håndkle rundt seg, og mister det, så ville jeg sett en annen vei. Den personen har tross alt gjort en innsats for å skjule seg og sånn sett gitt et tydelig signal om at hun/han ikke ønsker å bli sett, i motsetning til hun som kler av seg og så steller seg i vinduet der hun vet at flere ser rett inn. Endret 21. november 2017 av Påkrevd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 21. november 2017 #69 Del Skrevet 21. november 2017 På 19.11.2017 den 10.50, AnonymBruker skrev: Har naboer på alle kanter, når vi sitter i stuen og ser ut vinduet, ser vi i realiteten bare inn til naboene. Nå har det flytta inn ei studine i det huset vi ser rett på når vi sitter i sofaen. Hun vandrer toppløs rundt hos seg selv, og det må hun få lov til. MEN, hun står fryktelig lenge i vinduet og viser seg frem. Typ står og bla i avisen som ligger på pulten som står ved vinduet. Min datter som er på samme alder syntes det er tullete at naboen står slik og flasher. Jeg kjenner jeg irriterer meg litt også, for dette har vi ikke oppsøkt, men blir påtvunget. Er det innafor å putte en lapp i postkassen hennes og be henne enten kle på seg eller trekke for gardinene når hun skal stå slik i vinduet? Anonymkode: 76257...38c Ja helt klart. Hun er jo til bry for dere. Hun burde ta hensyn til barn. Kanskje hun er prostituert som vil ha kunder? Kommer du ingen vei, ta kontakt med styret i blokka eller eier av blokka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #70 Del Skrevet 21. november 2017 På 19.11.2017 den 21.42, AnonymBruker skrev: Synes du damepupper og slappe mannepikker går ut på ett? Men nå ble jeg litt nysgjerrig: Hvordan tenker du at småbarn ville ta skade hvis de så en mann med en slapp pikk inne i sin egen stue på motsatt side av veien? Ellers er det jo greit at du snakker om slappe mannepikker. Menn med ereksjon kommer i en helt annen gruppe og skal selvfølgelig anmeldes. Anonymkode: 574f5...65a Japp. Litt blod i bamsen er alt som skiller fra naken stuevandrer til blotter og gammel gris. Forstå det den som kan. Anonymkode: a393a...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 21. november 2017 #71 Del Skrevet 21. november 2017 På 19.11.2017 den 19.32, AnonymBruker skrev: Barna mine er 20+ de syntes faktisk det er ugreit å sitte i sofaen men venner på besøk og får dette i fleisen. Og nå snakker vi om unger som er oppdratt ganske så fritt i forhold til både kropp og sex. Hva er problemet her inne på KG? Jeg ber om synspunkter på om der er innafor å gi beskjed. Likevel svarer enkelte på det de antar er mine tanker/oppdragelse av barn/prippenhet. Det er ikke aktuelt å trekke for gardinene, ikke sitter vi å niglor for å få et glimt av puppejenta. Vi sitter i vår egen stue som er møblert slik -og det er eneste måte man kan møblere denne stuen på- at vi faktisk ikke kan unngå å se rett på henne når hun står i vinduet og flagrer med puppene. Anonymkode: 76257...38c Det finnes lover og regler for dette. Det kalles blotting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #72 Del Skrevet 21. november 2017 3 hours ago, himmeloghav said: Det finnes lover og regler for dette. Det kalles blotting. 1. Dette er ikke blotting. Du aner ikke hva blotting er. Sjekk Wikipedia og andre oppslagsverk før du uttaler deg noe mer. 2. Loven sier ingenting om blotting. Blotting er ikke et juridisk begrep. Anonymkode: 574f5...65a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #73 Del Skrevet 21. november 2017 3 hours ago, himmeloghav said: Ja helt klart. Hun er jo til bry for dere. Hun burde ta hensyn til barn. Kanskje hun er prostituert som vil ha kunder? Kommer du ingen vei, ta kontakt med styret i blokka eller eier av blokka. På hvilken måte plager det barna at dama i nabohuset går toppløs rundt hjemme hos seg selv? Anonymkode: 574f5...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linaa Skrevet 21. november 2017 #74 Del Skrevet 21. november 2017 Hadde det vært okei om det var en mann som gikk med bar overkropp? Free the nipple! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #75 Del Skrevet 21. november 2017 3 hours ago, Påkrevd said: Ja, hvis jeg og flere andre hadde sett rett inn til henne, så må hun regne med at folk titter. Og nei, det hadde ikke plaget meg, så jeg ville fortsatt med det så lenge hun fortsetter å stå der. Spesielt etter å ha blitt gjort oppmerksom på det. Da er det hennes valg. Jeg hadde ikke stått og glodd henne ned, men ville slett ikke prøvd å unngå å se henne heller Mener du at fordi noen velger å være toppløse så mister de retten til å ikke bli beglodd? Gjelder det samme om de har ekstra fargerike bikinier? Er det da lov å stirre, peke, kommentere og ta bilder? Hva hvis en dame velger å gå på stranda i en burkini, må hun da akseptere å få ekstra oppmerksomhet? Hva med kvinner med ekstra store eller ekstra små bryster eller som mangler et bryst? Siden de har valgt å gå dit så har de bedt om det? Gjelder det samme for kvinner som går mer lettkledd enn andre på gata en varm sommerdag, "ber de om" oppmerksomhet, kommentarer, tillrop, plystring o.s.v.? Anonymkode: 574f5...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #76 Del Skrevet 21. november 2017 Hun er sikkert ekshibisjonistisk, og da hjelper det ikke med noen lapp i postkassa, tvert i mot. Eller hun er vanlig naturist. Bare anse det som et ikke-problem, og da er det det. Dine voksne barn kommenterer det sikkert bare fordi det er uvanlig, men hva gjør det dere egentlig? Trekk for gardinene selv hvis du har gjester som blir plaget(?) av det. Vi så rett inn på et kjøkken i et par år. Der var det bofelleskap, unge studentgutter, og vaskemaskinen sto ved vinduet. Mer enn en gang kom det en kar inn, kledde av seg til bokseren, satte på en klesvask og begynte å lage mat. Vi satt og spiste middag rett vis a vis, og fniste godt av det. Et annet sted så vi rett inn på en do, og der bodde det en skrudd jente som satt og trøkka foran åpent vindu mang en gang. Vi vinka diskret osv, hun demonstrerte tydelig at hun ville at vi skulle se henne gå på do (særlig når vi hadde gjester). Sameiet hadde sendt en hyggelig lapp, det ble ikke tatt godt i mot. Anonymkode: cf3c4...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 21. november 2017 #77 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du at fordi noen velger å være toppløse så mister de retten til å ikke bli beglodd? Gjelder det samme om de har ekstra fargerike bikinier? Er det da lov å stirre, peke, kommentere og ta bilder? Hva hvis en dame velger å gå på stranda i en burkini, må hun da akseptere å få ekstra oppmerksomhet? Hva med kvinner med ekstra store eller ekstra små bryster eller som mangler et bryst? Siden de har valgt å gå dit så har de bedt om det? Gjelder det samme for kvinner som går mer lettkledd enn andre på gata en varm sommerdag, "ber de om" oppmerksomhet, kommentarer, tillrop, plystring o.s.v.? Anonymkode: 574f5...65a Hvis du gjør noe eller kler deg utenom det dom er vanlig, så får du oppmerksomhet, ja. Jeg kan ikke ta på meg miniskjørt og regne med å kunne sprade rundt på stranden uten at noen hever et øyebryn, selv om jeg skulle følt det aldri så naturlig. Sånn rent bortsett fra det, så beskriver du noe helt annet enn det jeg snakker om. Jeg nevner å titte på en som bevisst står uten klær i et vindu hun vet har innsyn. Og jeg sier til og med at jeg hadde gjort henne oppmerksom på det, bare sånn i tilfelle hun var helt tåkete og ikke merket det selv. Du insinuerer at jeg skulle drevet med plystring, tilrop, peke, kommentere og ta bilder? Hvor kom det fra? og burkini? Ja, enten du vil det eller ei, så hadde nok det tiltrukket seg oppmerksomhet på Larkollen Camping, og en nonnedrakt i Mekka, og en ansatt på Børsen som dukker opp i overall fra Felleskjøpet. Ja, og en dame som står uten klær i vinduet, selvfølgelig. Endret 21. november 2017 av Påkrevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 21. november 2017 #78 Del Skrevet 21. november 2017 Vet ikke hva jeg ville gjort, bare oversett det tror jeg. Heldigvis har jeg ingen gjenboere. Vet at "vi" var veldig mer nakne når jeg var ung enn jeg tror de fleste er i dag. Vi solte oss toppløse på stranda og på Frogner-badet. Badet ofte naken, også med andre tilstede. Var også vant til at noen vandret nakne fra soverom til badet, venninner og venner. Men vi sto ikke i vinduet og viste oss frem. Noen har et mer naturlig forhold til nakenhet. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett en kompis naken, han er ikke nudist som jeg vet, men skal han skifte klær er han ikke blyg. Med han er det så naturlig at jeg knapt legger merke til det. Hun må da ha høye fyringsutgifter om hun vandrer toppløs hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #79 Del Skrevet 21. november 2017 På 20.11.2017 den 0.30, Mnjah skrev: Jaaa, riktig. Så når der spruter melk ut av puppene, så er ikke det for at menneskeheten ikke skal dø ut, men fra naturens side for å tiltrekke menn?? Gotcha. Kjære deg. Det er kun en liten del av det hele, dette med amming. God hersketeknikk da, det skal du ha. Virker litt uopplyst. Faktisk flaut at kvinner vet så lite om egen kropp og hvorfor vi har de attributtene vi har. Jo, brystene er der for å tiltrekke menn. Les litt, så virker du plutselug litt mindre,dum. Skal du fremstå smart og være spydig mot meg, får du jammen passe oå at du har rett i det du skriver. Ellers blir det litt flaut for deg og de som liker innlegget ditt, slik det blir her Ha en god dag. Anbefaler dg å jobbe med debatteknikken din. For denne var dårlig. Anonymkode: 4d5df...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #80 Del Skrevet 21. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1. Dette er ikke blotting. Du aner ikke hva blotting er. Sjekk Wikipedia og andre oppslagsverk før du uttaler deg noe mer. 2. Loven sier ingenting om blotting. Blotting er ikke et juridisk begrep. Anonymkode: 574f5...65a 1. Dersom hun oppnås seksuell tilfredsstillelse ved å vise puppene, og oppnås kåthet, r å vise brystene(et kjønnsorgan) blotting. Blotting, også kalt seksuell ekshibisjonisme er et seksuelt avvik som innebærer at seksuell tilfredsstillelse best oppnås, eller bare oppnås, ved blotting av kjønnsorganene for en intetanende person, oftest en fremmed av motsatt kjønn 2. § 201. Den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd a)på offentlig sted, b)i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket til det, eller c)i nærvær av eller overfor barn under 16 år, straffes med bøter eller med fengsel inntil 1 år blotting er ikke et eget juridisk begrep nei, men det er det mye,som ikke er. Det betyr ikke at det blir noe mer lovlig eller ikke kanstraffes fordet. Anonymkode: 4d5df...12a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå