Gå til innhold

Innafor å gi beskjed til naboen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Problemet ditt, Ts er dette: det er ikke ulovlig å være naken i eget hjem. Men det ER og bør være ulovlig å drive å se inn til andre og følge med. 

Scenario: du legger lapp i postkassen. Hun anmelder gammel gris for titting. Du får støyten.

Reell løsning: 

1. Heng opp gardiner

2. Lær barna dine at pupper på damer er like ok nakne som pupper på menn og lite lite en seksuell akt. Dette er ikke 1700-tallet. 

Anonymkode: 3d56a...bc9

Barna mine er 20+ de syntes faktisk det er ugreit å sitte i sofaen men venner på besøk og får dette i fleisen. Og nå snakker vi om unger som er oppdratt ganske så fritt i forhold til både kropp og sex. Hva er problemet her inne på KG? Jeg ber om synspunkter på om der er innafor å gi beskjed. Likevel svarer enkelte på det de antar er mine tanker/oppdragelse av barn/prippenhet. Det er ikke aktuelt å trekke for gardinene, ikke sitter vi å niglor for å få et glimt av puppejenta. Vi sitter i vår egen stue som er møblert slik -og det er eneste måte man kan møblere denne stuen på- at vi faktisk ikke kan unngå å se rett på henne når hun står i vinduet og flagrer med puppene. 

Anonymkode: 76257...38c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

såå...dere som synes det er greit synes også det er helt innafor hvis det var en mann som står der med sin hengende pikk, spesielt hvis det var mulig at småbarn kunne se?  Nei..da blir det hubbalubba. 

Anonymkode: 35070...eb6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Coolaid skrev:

Du kan jo skrive en hyggelig lapp om at "det er ikke sikkert du vet det men vi kan ikke ungå å se deg toppløs. Bare så du vet. Hilsen nabo. "

Hvorfor si fra anonymt? Feighet?

Anonymkode: 3483a...3c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har naboer på alle kanter, når vi sitter i stuen og ser ut vinduet, ser vi i realiteten bare inn til naboene.

Nå har det flytta inn ei studine i det huset vi ser rett på når vi sitter i sofaen. Hun vandrer toppløs rundt hos seg selv, og det må hun få lov til. MEN, hun står fryktelig lenge i vinduet og viser seg frem. Typ står og bla i avisen som ligger på pulten som står ved vinduet. Min datter som er på samme alder syntes det er tullete at naboen står slik og flasher. Jeg kjenner jeg irriterer meg litt også, for dette har vi ikke oppsøkt, men blir påtvunget.

Er det innafor å putte en lapp i postkassen hennes og be henne enten kle på seg eller trekke for gardinene når hun skal stå slik i vinduet?

Sikkert en rosablogger

Anonymkode: b78a4...93f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Barna mine er 20+ de syntes faktisk det er ugreit å sitte i sofaen men venner på besøk og får dette i fleisen. Og nå snakker vi om unger som er oppdratt ganske så fritt i forhold til både kropp og sex. Hva er problemet her inne på KG? Jeg ber om synspunkter på om der er innafor å gi beskjed. Likevel svarer enkelte på det de antar er mine tanker/oppdragelse av barn/prippenhet. Det er ikke aktuelt å trekke for gardinene, ikke sitter vi å niglor for å få et glimt av puppejenta. Vi sitter i vår egen stue som er møblert slik -og det er eneste måte man kan møblere denne stuen på- at vi faktisk ikke kan unngå å se rett på henne når hun står i vinduet og flagrer med puppene. 

Hvor mange meter er det fra stua deres til vinduet hennes?

Anonymkode: 574f5...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Her er det ikke snakk om sex men om kroppsdeler som halvparten av befolkningen (pluss noen menn) er utstyrt med. Hvilken liberal holdning dine barn har til sex er dermed likegyldig. Barna har åpenbart ikke et avslappet forhold til en vanlig kvinnekropp.

Ut fra din beskrivelse virker det som om hun har et sjenanseløst forhold til egen kropp og at du/dere er overfølsomme.

Jeg synes du skal skrive en anonym lapp og legge i din egen postkasse: "Ikke kikk inn til dine naboer, styr øynene dine og ikke krev at naboene i sitt eget hjem skal følge dine klesregler. Du har ikke monopol på hva som er riktig."

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

såå...dere som synes det er greit synes også det er helt innafor hvis det var en mann som står der med sin hengende pikk, spesielt hvis det var mulig at småbarn kunne se?  Nei..da blir det hubbalubba. 

Anonymkode: 35070...eb6

Synes du damepupper og slappe mannepikker går ut på ett? Men nå ble jeg litt nysgjerrig: Hvordan tenker du at småbarn ville ta skade hvis de så en mann med en slapp pikk inne i sin egen stue på motsatt side av veien?

Ellers er det jo greit at du snakker om slappe mannepikker. Menn med ereksjon kommer i en helt annen gruppe og skal selvfølgelig anmeldes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ofte rundt hjemme i bare truse, hvis folk har et problem med det får de slutt å glo inn vinduet. I den grad du skal si noen ville jeg lagt det frem som om du vil gjør henne oppmerksom på det. Ellers så flytter vel studenter ganske så ofte, så det ordner seg nok til slutt. 

Anonymkode: 8d073...2f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor si fra anonymt? Feighet?

Anonymkode: 3483a...3c7

Tenker for naboen sin del. Ikke kjekt for vedkommende å alltid bli påminnet om hvem som har gjentatte ganger sette henne naken. Jo mindre man vet jo bedre er det. 

Hvorfor skriver du anonymt? Feighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du damepupper og slappe mannepikker går ut på ett? Men nå ble jeg litt nysgjerrig: Hvordan tenker du at småbarn ville ta skade hvis de så en mann med en slapp pikk inne i sin egen stue på motsatt side av veien?

Ellers er det jo greit at du snakker om slappe mannepikker. Menn med ereksjon kommer i en helt annen gruppe og skal selvfølgelig anmeldes.

Js, vet du. Ettersom en kvinnes bryst fra naturens side er der for å tiltrekke menn, så er det veldig rart å flashe puppa,sine for en og hver i blokkene rundt. 

Anonymkode: 4d5df...12a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare gi beskjed på en fin måte, som noen skrev? En lapp der det står "vil bare gi beskjed om at det er godt innsyn til leilighetene her i blokkene :)". Ikke gidd å skriv om ungen din og hvordan dere reagerer på det og nabolaget og blotting og gudene vet hva. 

Litt vanlig folkeskikk får folk med på laget, skal du se.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Js, vet du. Ettersom en kvinnes bryst fra naturens side er der for å tiltrekke menn, så er det veldig rart å flashe puppa,sine for en og hver i blokkene rundt. 

Jaaa, riktig. Så når der spruter melk ut av puppene, så er ikke det for at menneskeheten ikke skal dø ut, men fra naturens side for å tiltrekke menn?? Gotcha.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahaha. :skratte: nå lo jeg høyt! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Coolaid said:

Tenker for naboen sin del. Ikke kjekt for vedkommende å alltid bli påminnet om hvem som har gjentatte ganger sette henne naken. Jo mindre man vet jo bedre er det. 

Er det ikke bedre for dama å vite hvem som er de snerpete naboene som ikke tåler en vanlig kvinnekropp? Da kunne det jo være en mulighet for at hun begrenset seg når akkurat disse naboene var hjemme i steden for å gå rundt å være paranoid i forhold til alle naboer. Vet man ikke hvilke nabo som ikke takler dette så har man valget mellom dekke seg til for alle eller gi blaffen i alle. Da er det vel større sjanse for at man velger å gi blaffen i alle. Nå er det vel forholdsvis sannsynlig at noen av naboene ikke bryr seg om det. Da er det ingen grunn til at hun ikke skal få slappe av å være seg selv når det kun er de som er tilstede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Mnjah said:

Kan du ikke bare gi beskjed på en fin måte, som noen skrev? En lapp der det står "vil bare gi beskjed om at det er godt innsyn til leilighetene her i blokkene :)". Ikke gidd å skriv om ungen din og hvordan dere reagerer på det og nabolaget og blotting og gudene vet hva. 

Litt vanlig folkeskikk får folk med på laget, skal du se.

Spørsmålet her er vel hva som er vanlig folkeskikk i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 hours ago, Coolaid said:

Nå var hun ikke naken men toppløs. Rimelig stor forskjell! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drar du "barna mine" kortet når de er voksne? Dette er en ikke-sak, du får dra for gardinene, siden det er du som plages av noe som er helt normalt. 

Anonymkode: f2847...e5f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er meg :fnise: Jeg vandrer alltid rundt i alle mulige merkelige ting. Har også helkroppsspeil rett ved vinduet, eneste speilet, bor på liten leilighet. Så pleier jo å kle meg foran dette. men bort ganske høyt oppe og har ikke noe innsyn som jeg vet om. Laaangt på andre siden av veien (altså parkering, bilvei, liten "park", gangvei mellom) er det noen som har hus i samme høyde som leiligheten min, så de kan vel se meg om de virkelig prøver...

Anonymkode: bbeba...214

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...