Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #1 Del Skrevet 27. januar 2005 Fortell meg hva som er verd å se/kjøpe/oppleve osv. Alt! Jeg reiser snart over dit og gleder meg masse :-) Er det dyrt med klær der? evt. hvor er det billigere? Er mat dyrt? Hvordan gikk det med flyreisen? Tok det mye tid på flyplassen der, må man regne med mange spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. januar 2005 #2 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei! Jeg har ikke vært der selv, men jeg hørte av ei venninne som var der at det er veldig billig å shoppe i Bronx! Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #3 Del Skrevet 28. januar 2005 Fortell meg hva som er verd å se/kjøpe/oppleve osv. Åhh - hvor skal man begynne? Folkelivet i gatene, Times Square, guidet busstur rundt på hele Manhattan, SoHo, Chinatown, Greenwich, 5th Avenue, Broadway, Guggenheim, Central Park etc. etc. etc. Søk på nettet på "New York Tourist information" så får du masse info. Du kommer garantert ikke til å kjede deg, det er noe å se/oppleve hele døgnet! Er det dyrt med klær der? evt. hvor er det billigere? Er mat dyrt? Både ja og nei. Du finner butikker/restauranter med høyere pris enn i Norge, og du finner de med lavere pris. Anbefaler deg butikker som GAP og Express dersom du er ute etter rimelige ting. Ellers er jo Centrury21 (ved gamle WTC) verd et besøk. Billige designerklær! Hvordan gikk det med flyreisen? Tok det mye tid på flyplassen der, må man regne med mange spørsmål? Flyreisen går helt greit. Dersom du reiser direkte fra Oslo tar det ca. 6 timer - ikke verdens lengste tur mao. Og ja, det tar lang tid på flyplassen, og de kan komme til å stille deg mange spørsmål. Pass på å fylle ut skjemaene du får utlevert på flyet korrekt, så slipper du ubehageligheter der iallefall. Vær høflig og grei med folkene i immigrasjonskontrollen. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå