Sita Skrevet 1. februar 2005 #41 Skrevet 1. februar 2005 Syntes den første svenske jenta som kom inn i huset virket helt vekk. Skjønner ikke hva hun gjør der. Meget spesiell. Det samme med han fra Arendal.
lene24 Skrevet 1. februar 2005 #42 Skrevet 1. februar 2005 Du mener vel kanskje Millionæren, lene24? http://www.tvnorge.no/programmer/millionae...aeren/norske_je nter/1014563 Nei, mente kråkeslottet, det var der jeg husket henne fra iallefall!! Men når dere sier det så har hun jo vært med i millionæren også Da er hun ihvertfall oppbrukt!!
~sikka~ Skrevet 2. februar 2005 #44 Skrevet 2. februar 2005 Er det ikke hun som har dratt fra BB? Noen dro?
Gjest Melk Skrevet 2. februar 2005 #45 Skrevet 2. februar 2005 Hun svenske rosa har gått frivillig. Søren og!
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #46 Skrevet 2. februar 2005 Hva er egentlig sendetidspunkt for BB i år? :oops:
Adonia Skrevet 2. februar 2005 #47 Skrevet 2. februar 2005 er en av jentene der inne som har så fæl latter, skikkelig slitsomt å høre på! noen som har fått med seg hvem av dem det er?
Gjest happyending Skrevet 2. februar 2005 #48 Skrevet 2. februar 2005 Jepp, det er Terese.. Hennes latter høres over alle andres, skikkelig merkelig...
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #49 Skrevet 2. februar 2005 Cipi gikk ut av huset i går pga. mageproblemer. Gleder meg til søndag når alt slås sammen :-)
Ephemera Skrevet 2. februar 2005 #50 Skrevet 2. februar 2005 Cipi gikk ut av huset i går pga. mageproblemer. Gleder meg til søndag når alt slås sammen :-) Jeg gleder meg også til sammenslåingen, det er liksom litt tamt nå... Men jeg hadde gledet meg til å se på den talentløse, svenske Barbie-dukka, så det er synd at hun er ute... :-( Av de norske liker jeg Beate og Laila best. Liker liksom ikke de to andre jentene... Men det kan snu seg da
lillesky Skrevet 2. februar 2005 #51 Skrevet 2. februar 2005 Cipi gikk ut av huset i går pga. mageproblemer. Gleder meg til søndag når alt slås sammen :-) Hvem er Cipi??
Adonia Skrevet 2. februar 2005 #52 Skrevet 2. februar 2005 Jepp' date=' det er Terese.. Hennes latter høres over alle andres, skikkelig merkelig...[/quote'] etter å ha sett dagens episode tror jeg egentlig det var line jeg mente., "hekse-latter"
Gjest happyending Skrevet 2. februar 2005 #53 Skrevet 2. februar 2005 Hehe, ja, la merke til det jeg og.. Men Terese og har en merkelig latter..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå