Gjest Lilleulv Skrevet 30. januar 2005 #21 Skrevet 30. januar 2005 Taklet ikke helt hun blonde svensken, hun med miniskjørt og votter :-? hu var jo helt fjern :o herregud... var en del rare folk ja...
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2005 #22 Skrevet 30. januar 2005 Synes hele greine virker helt useriøst, jeg. Det er jo det hele konseptet går ut på...
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2005 #23 Skrevet 30. januar 2005 Forresten virker det som i år er endelig året hvor blondiner med dukkestemme :-? invaderer BB...
lillesky Skrevet 31. januar 2005 #24 Skrevet 31. januar 2005 Huff ja, Brita var tam! Men Adam er kul! De som har Kanal 5 burde heller se på den svenske versjonen... Får se hvordan det går videre... Er foreløpig skuffa i forhold til tidligere år, men det blir jo morsommere når man husker navna på folka, og hvis det skjer noe spennende...
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #25 Skrevet 31. januar 2005 Får vi se en slags presentasjon av svenskene også tror dere, eller ? Skulle ønske jeg hadde tv5 her nå ja,....
*Lene* Skrevet 31. januar 2005 #26 Skrevet 31. januar 2005 Brita var en elendig programleder *grøsser* Ellers har de jo klart de fleste ingrediensene da: 2 brautende norlendinger av forskjellige kjønn, en sukkersøt blondie med pusestemme, en liten søt gutt, en tøffing av begge kjønn, og en raring!
Morea Skrevet 31. januar 2005 #27 Skrevet 31. januar 2005 Jeg har ikke tenkt å følge med i år heller. Men ser bestandig første programmet fordi jeg er nysjerrig på hvem som skal være med. Eneste jeg reagerte på var egentlig hun "Barbie fra Malmø". Hva i alle dager! Er hun sånn eller bare later hun som. Eller er hun en av dem som lenge har latt som, og deretter blitt slik?! Virket litt overrasket han som satt der også, da hun kom inn. Jeg digger derimot Britta. Hun er nok den eneste grunnen til at jeg skulle gidde å se..
lene24 Skrevet 31. januar 2005 #28 Skrevet 31. januar 2005 Synes kanskje de har tatt inn en del like folk i huset i år, når en ser etter er jo de fleste studenter og bartendere Og enig i at hun med alt det rosa fra Sverige virka helt blåst!!! Minna meg om hun i reklamen fra aftenposten? Men det blir helt sikkert god underholdning da!!!! PS: Hun norske Therese har jo vært deltager i kråkeslottet på tv3, så er kanskje litt utbrukt i reality sjangeren?
Gjest Melk Skrevet 31. januar 2005 #29 Skrevet 31. januar 2005 Jeg liker Brita, hun er kul. Hun jenta fra Malmø trodde jeg først bare var tull, hun var jo helt fjern.
*M* Skrevet 31. januar 2005 #30 Skrevet 31. januar 2005 Når en person til og med går irriterende.. Kameraten min og jeg satt og ble helt frustrerte.
lena24 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #31 Skrevet 31. januar 2005 det er jo nesten bare øslendinger der også. snakker de ikke østlandsk så bor de der hvertfall. skal tatt litt mer folk fra andre steder også.. :evil:
Gjest Melk Skrevet 31. januar 2005 #32 Skrevet 31. januar 2005 det er jo nesten bare øslendinger der også. snakker de ikke østlandsk så bor de der hvertfall. skal tatt litt mer folk fra andre steder også.. :evil: Javel? Nå er det jo slik at 25 % av hele Norges befolkning bor rundt Oslo, og enda fler på hele Østlandsområdet totalt sett... Her er de fra: Stavanger Oslo Ski Arendal Nord-Norge Kongsvinger Trondheim Tromsø Lillehammer Mao 4 fra Østlandet, 5 fra andre steder...
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #33 Skrevet 31. januar 2005 PS: Hun norske Therese har jo vært deltager i kråkeslottet på tv3, så er kanskje litt utbrukt i reality sjangeren? Har Therese vært med i Kråkeslottet? Fulgte med på Kråkeslottet, men kan ikke huske at hun var med? Mulig det er jeg som har dårlig hukommelse. Var hun med lenge?
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #34 Skrevet 31. januar 2005 Du mener vel kanskje Millionæren, lene24? http://www.tvnorge.no/programmer/millionae..._jenter/1014563
fiesta Skrevet 31. januar 2005 #35 Skrevet 31. januar 2005 Syntes den første svenske jenta som kom inn i huset virket helt vekk. Skjønner ikke hva hun gjør der. Meget spesiell. Det samme med han fra Arendal.
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #36 Skrevet 31. januar 2005 Jeg synes de var litt tamme... Håper på mer action og flere skandaler Hun svenske blondinen, ja... Grøss!
bluebird Skrevet 31. januar 2005 #37 Skrevet 31. januar 2005 Allerede lei av hu Brita - klarer ikke hun dama der!! Hvorfor måtte de bytte ut Arve mot henne da??? :evil: Jeg syns Brita er kul! Digger humoren hennes, og så tar hun ikke seg selv så seriøst. Hun er mitt kulturelle alibi - med Brita blir Big Brother litt stuerent.
lillesky Skrevet 31. januar 2005 #38 Skrevet 31. januar 2005 Selv om jeg syntes første program var treigt og dårligere enn årene før, så synes jeg det er vanskelig å dømme det rett ned allerede nå... Vi får se flere episoder. Er jo mye mer artig når man husker navnene og de kommer i gang.
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #39 Skrevet 31. januar 2005 Enig, det var ganske tamt, men jeg kommer til og se videre og bli "kjent" med de, navnene, og når de får litt mer tid på seg, slipper de seg nok mer løs!
Gjest happyending Skrevet 31. januar 2005 #40 Skrevet 31. januar 2005 Du mener vel kanskje Millionæren, lene24? http://www.tvnorge.no/programmer/millionaeren/norske_jenter/1014563 Therese kom inn på slutten av kråkeslottet og var med i millionæren.. Ikke noen store karrierer, men jeg syns hun virker festlig jeg.. =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå