Gå til innhold

Eirin Kristiansen

alida2017

Anbefalte innlegg

Herregud så slemt å spekulere på denne måten. Selv har jeg alltid vært slank men som de fleste andre har jeg lagt på meg noen coronakilo, så kanskje dere skal slutte å kaste stein i glasshus..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Så utrolig kjedelig instaen hennes har blitt... bare sånne svevende intetsigende bilder og noen reklameinnlegg her og der... svada, rett og slett. Bloggen hennes har jeg ikke vært innom på evigheter. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Synes det er hjerteskjærende å se hvordan hun ødelegger utseendet sitt 💔 Hun var jo dødspen naturlig!! Trist når så mange bloggere blir helt «gummy face» som de sier 🥴

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, T1gerlilje skrev:

Synes det er hjerteskjærende å se hvordan hun ødelegger utseendet sitt 💔 Hun var jo dødspen naturlig!! Trist når så mange bloggere blir helt «gummy face» som de sier 🥴

Enig... Ser oppblåst ut pga for mye fillers...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hva skjer med huset de skulle pusse opp?? Har ikke hørt noe på evigheter, og plutselig er de i gang med nytt butikkprosjekt (som forøvrig virker helt dødfødt.... HVEM åpner butikk - el showroom - i 2020?) . Jeg forstår ikke

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hva skjeeer med ansiktet hennes... det blir jo bare stivere og mer oppsvulmet for hver gang  på insta story....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kinnene og leppene er jo full av fillers og botox sikkert i pannen elns. Skjønner ikke hvorfor, hun er jo kjempepen og søt uten. Lett å bli blind når man først har begynt 😕 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Skulle ikke de flyttet inn i huset for lenge siden? De/hun bor fortsatt i utleiedelen...?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller synes ikke det er så vakkert å se på, det ser jo unaturlig ut. Men jeg synes ikke det er okay å snakke om andre sitt utseende uansett. Vi er enkelt individer og vi bestemmer selv hva vi ønsker å gjøre med vår kropp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hun har vel gått ut med at hun har blitt diagnostisert med PCOS, dette kan vel ha noe med vektøkning og at hun ser annerledes ut i ansiktet å gjøre?... 😐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ririi skrev (4 minutter siden):

Hun har vel gått ut med at hun har blitt diagnostisert med PCOS, dette kan vel ha noe med vektøkning og at hun ser annerledes ut i ansiktet å gjøre?... 😐

Tror nok hennes svulmende kinn er fillere

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ririi skrev (49 minutter siden):

Har jeg aldri hørt, og får intet treff når jeg googler det, så mulig du blander med en annen her..? Uansett er det rimelig åpenbart at ansiktet hennes er et resultat av overdreven bruk av fillers

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymsis skrev (1 time siden):

Har jeg aldri hørt, og får intet treff når jeg googler det, så mulig du blander med en annen her..? Uansett er det rimelig åpenbart at ansiktet hennes er et resultat av overdreven bruk av fillers

Hun la det ut på instastory for en stund siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peak skrev (1 time siden):

Hun la det ut på instastory for en stund siden 

Ah, okei, my bad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Llise skrev (På 12.4.2021 den 9.10):

Har hun sluttet å blogge?

Tror det, virker som det er slutt på både blogg, YouTube og oppussing/renovering av huset. Kanskje det er slutt med kjæresten. Innmari trist i så fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttmeisen skrev (11 timer siden):

Tror det, virker som det er slutt på både blogg, YouTube og oppussing/renovering av huset. Kanskje det er slutt med kjæresten. Innmari trist i så fall.

Nei det er ikke slutt. Ikke lenge siden jeg så en instastory med ham 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...