Gå til innhold

Andre enn meg som synes bifile kvinner er turn off ?


Henrik R

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Walkingdead skrev:

Så definisjonen er problemet? Asså det her minner meg om nazi-veggiser, som hater på meg fordi jeg sprekker for ei pølse i fylla et par ganger i året. - DU ER IKKE SKIKKELIG VEGGIS!!!! Bryr meg filla.

Kjære vene.. Jeg er har ingen interesse av kvinner som også tenner på kvinner fordi jeg som heterofil mann misliker tanken på at hun tenner på det samme som jeg gjør, Er det forstått ? Og du kan komme med så mange personangrep du bare vil jeg kunne ikke brydd meg mindre, Jeg har ingenting i mot bifile kvinner men jeg er ikke interessert av dem annet enn et ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Henrik R skrev:

Kjære vene.. Jeg er har ingen interesse av kvinner som også tenner på kvinner fordi jeg som heterofil mann misliker tanken på at hun tenner på det samme som jeg gjør, Er det forstått ? Og du kan komme med så mange personangrep du bare vil jeg kunne ikke brydd meg mindre, Jeg har ingenting i mot bifile kvinner men jeg er ikke interessert av dem annet enn et ONS.

Men hva er problemet da? Du skrev jo at du ikke er ute etter en kjæreste nå, så kan du jo bare ha ONS med disse biseksuelle damene.

Snakk om å lage problem ut av ingenting. Foreslår at du finner deg en hobby.

Anonymkode: 70e31...8aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er problemet da? Du skrev jo at du ikke er ute etter en kjæreste nå, så kan du jo bare ha ONS med disse biseksuelle damene.

Snakk om å lage problem ut av ingenting. Foreslår at du finner deg en hobby.

Anonymkode: 70e31...8aa

Jeg har et par ONS med kvinner som også har hatt noen lekestunder sammen med andre kvinner, Men så fort jeg følte meg tilfredsstilt så avbrøt jeg kontakten med disse bifile damene og jeg verken så eller hørte fra noen av dem igjen.

Jeg forteller fakta om hvor mange heterofile kvinner det er som har lesbiske fantasier og at det er svært mange heterofile kvinner som også har sex med andre kvinner, Og jeg finner slike damer billige og skikkelig turn off. Jeg har ikke behov eller tid for flere hobbyer har allerede plenty med interesser og hobbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/16/2017 at 9:27 PM, Henrik R said:

Jeg har et par ONS med kvinner som også har hatt noen lekestunder sammen med andre kvinner, Men så fort jeg følte meg tilfredsstilt så avbrøt jeg kontakten med disse bifile damene og jeg verken så eller hørte fra noen av dem igjen.

Jeg forteller fakta om hvor mange heterofile kvinner det er som har lesbiske fantasier og at det er svært mange heterofile kvinner som også har sex med andre kvinner, Og jeg finner slike damer billige og skikkelig turn off. Jeg har ikke behov eller tid for flere hobbyer har allerede plenty med interesser og hobbyer.

Billige? Altså man kan være bifil uten å ha hatt mange sexpartnere...

En ting er at du ikke er komfortabel med å være med noen som ikke er har en klokkeklar heterofil legning. Men å fordømme dem ved å kalle dem billige? Du synes ikke du er både urimelig og litt stusselig nå?

Du må heller gå i deg selv, og finne fred med de erfaringene du har hatt med bifile kvinner, i stedet for å være bitter på dem. Bitterheten og usikkerheten din lyser gjennom innleggene dine når du slenger ut ord som "turn off", "billig" eller "ingen menn liker bifile" der du kan for å trykke bifile ned. Det er rett og slett både ukult og unfair. 

Anonymkode: 7e3c2...a38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
AnonymBruker skrev (På 14.11.2017 den 22.57):

Dersom man tror at noe skal være sånn eller slik for at man skal være god/interessant/frigjort/eksperimentell nok, er det utrolig hvor langt enkelte kan strekke seg. Det er vel ikke helt sjeldent at man hører om at noen har gjort noe seksuelt som de angrer på, er det? Jeg har sett dette flere steder, særlig på anonyme Jodel. 

Jeg er såpass trygg på meg selv, at jeg ville aldri begått en slik handling fordi "alle" gjør det, men dette gjelder dessverre for langt fra alle jenter i 20-årene eller yngre. Det kan være traumatisk. Syns vi skal se litt alvorlig på dette. 

Og husk, jeg sier ikke at alle gjør det mot sin egentlige vilje!

Anonymkode: 49d34...450

De fleste strekker seg for langt når de er stuck i en situasjon. Å eksperimentere med det samme kjønn pleier ikke å være en sånn situasjon. Dette blir for dumt.

Anonymkode: be85e...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik R skrev (På 14.11.2017 den 19.48):

95% av alle norske damer under 30 år ser ut til å være bifile/seksuelle og mange som jeg har datet har åpent innrømmet at de har hatt utforsket seksuelt med andre venninner men det var "bare på gøy" og de identifiserer seg selv som streite, Jeg synes at damer som er tiltrukket av andre damer er skikkelig turn off og jeg har brutt kontakten med mange damer som jeg har truffet p.g.a av dette og jeg kunne aldri tenke meg og vært i et forhold med en bifil kvinne uansett utseende og personlighet. Finnes det i det hele tatt noen norske damer igjen som ikke er tiltrukket av samme kjønn ?

Synest det er jævlig hot 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henrik R skrev (På 14.11.2017 den 19.48):

95% av alle norske damer under 30 år ser ut til å være bifile/seksuelle og mange som jeg har datet har åpent innrømmet at de har hatt utforsket seksuelt med andre venninner men det var "bare på gøy" og de identifiserer seg selv som streite, Jeg synes at damer som er tiltrukket av andre damer er skikkelig turn off og jeg har brutt kontakten med mange damer som jeg har truffet p.g.a av dette og jeg kunne aldri tenke meg og vært i et forhold med en bifil kvinne uansett utseende og personlighet. Finnes det i det hele tatt noen norske damer igjen som ikke er tiltrukket av samme kjønn ?

Nei det finnes ikke 🙄

Jeg er heterofil/biseksuell. Uaktuelt for meg med en jentekjæreste, men sexen er bedre med en annen dame,,,,hver gang.

 

Anonymkode: f4971...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik R skrev (På 16.11.2017 den 20.43):

Kjære vene.. Jeg er har ingen interesse av kvinner som også tenner på kvinner fordi jeg som heterofil mann misliker tanken på at hun tenner på det samme som jeg gjør, Er det forstått ? Og du kan komme med så mange personangrep du bare vil jeg kunne ikke brydd meg mindre, Jeg har ingenting i mot bifile kvinner men jeg er ikke interessert av dem annet enn et ONS.

Om det er turnoff hvorfor vil du ha ons med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i et forhold med en dame som er bi (har vært sammen i over 20 år). Er kvinne selv. Har aldri falt meg inn å tenke så mye på det. De fleste har en historie før det forholdet de er i nå. Om hennes ekser var menn eller kvinner spiller ingen rolle for meg, så lenge hun er trofast mot meg. Tenker man skal være rimelig usikker på seg selv for å lage en big deal ut av dette. 

Anonymkode: 06bda...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne synes jeg ikke at bifile menn er superattraktivt heller. Av erfaring er de ikke veldig typisk mannlige av seg.
 

Helt normalt med egne preferanser for hva man selv foretrekker.

Anonymkode: caed0...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig turnoff. Jeg avsluttet umiddelbart med en tidligere «venninne» da det kom frem at hun hadde bifile erfaringer. Har ingenting med verdisyn å gjøre, men jeg brekker meg ved tanken🤮

Anonymkode: 2dbc9...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er turn-off for meg. Grunnen er at veldig mange kvinner tar mye lettere på utroskap med en annen kvinne, det er ikke engang utroskap i manges kvinners øyne. Kline litt med venninner eller rote litt på en fest er ikke sett på som like ille som om mannen skulle gjort det samme for kvinner.

Er alle sånn, nei, men jeg har hørt skremmende mange kvinner som forsvarer slikt utroskap 

Anonymkode: 9fc82...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...