Gå til innhold

Andre enn meg som synes bifile kvinner er turn off ?


Henrik R

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men altså hvorfor er det verre å komkurrere mot en mann eller en kvinne? Heterofile er like truende til å være utro de. En heterofil mann kan savne å ha sex med andre kvinner like mye.

Fordi jeg som kvinne ikke kan sammenliknes med en mann. Jeg kan jo ikke konkurrere med det jeg har når det er det en mann har som er det som er ønsket..

Hvorfor ble det tolket som om jeg mener straite er mindre utro enn skjeve..?

Anonymkode: 6f006...bfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg undrer meg virkelig over hva slags miljø du vanker i. Problemet her er åpenbart deg. Ikke alle kvinner. 

Anonymkode: 8634d...92e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mange dagene siden, siste diskusjon ang. dette temaet. Hvor finner du disse kvinnene? Jeg bryr meg ikke om andres legning så lenge det ikke går ut over meg. Jeg kommer alltid til å være tiltrukket av menn. Men ikke en med en slik attitude som deg. Ingen med slike synspunkter som deg. Eller samme tankegang som deg. For din være måte, er uappetittlig, frekk og idiotisk. Du framstår som en ensom tulling! Skjerp deg! 

Anonymkode: 4a067...eb2

Jeg kjenner ikke til noen tidligere tråder ang. dette temaet. Men jeg har både truffet og kjenner flere heterofile kvinner som også kunne tenke seg eller har prøvd ut sex med andre kvinner men svært få kvinner som er åpne bifile. Og hva er det noe galt i og si at jeg ikke kunne datet eller vært i et forhold med en kvinne som også tenner på samme kjønn ? Vet om flere heterofile kvinner som sier det samme om bifile menn. Men jeg er for øyeblikket ikke på jakt etter kjæreste trives med å være singel men jeg har fortsatt et aktivt sexliv. Fremstår man som ensom tulling hvis man sier at man ikke har interesse av bifile/seksuelle kvinner? lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg som kvinne ikke kan sammenliknes med en mann. Jeg kan jo ikke konkurrere med det jeg har når det er det en mann har som er det som er ønsket..

Hvorfor ble det tolket som om jeg mener straite er mindre utro enn skjeve..?

Anonymkode: 6f006...bfd

Nei jeg tolker det som at det uansett er noen potensielle konkurrenter uansett kjønn. Forstod ikke hva som var verre med å konkurrere mot en mann enn en kvinne. En bifil mann ønsker jo ikke mann mer enn kvinne. De ønsker begge deler like mye

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg undrer meg virkelig over hva slags miljø du vanker i. Problemet her er åpenbart deg. Ikke alle kvinner. 

Anonymkode: 8634d...92e

Det gjelder ikke noe spesielt miljø men generelt så har jeg opplevd de senere årene at det er svært mange heterofile kvinner som har gått til sengs med andre kvinner i fylla både i Norge og i utlandet, Og en kollega av meg fra Nord-Irland var forlovet med en heterofil kvinne men hun uttrykte til sin mann at hun også var seksuelt tiltrukket av kvinner og mannen hennes godtok at hun kunne ha sex med andre kvinner og denne kvinnen traff en annen ung heterofil kvinne som også var bi-curious hvor de hadde sex sammen og fire måneder senere så gjorde hun det slutt med kollegaen min og hun lever i dag i ett lesbisk forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead

 

15 minutter siden, Henrik R skrev:

Jeg kjenner ikke til noen tidligere tråder ang. dette temaet. Men jeg har både truffet og kjenner flere heterofile kvinner som også kunne tenke seg eller har prøvd ut sex med andre kvinner men svært få kvinner som er åpne bifile. Og hva er det noe galt i og si at jeg ikke kunne datet eller vært i et forhold med en kvinne som også tenner på samme kjønn ? Vet om flere heterofile kvinner som sier det samme om bifile menn. Men jeg er for øyeblikket ikke på jakt etter kjæreste trives med å være singel men jeg har fortsatt et aktivt sexliv. Fremstår man som ensom tulling hvis man sier at man ikke har interesse av bifile/seksuelle kvinner? lol.

Nei, men det er jo litt rart. Du får selvfølgelig lov å synes det. Jeg bare vet at jeg hadde gått i meg selv hvis jeg hadde en sånn følelse og lurt på hva i helvete den inneholdt av informasjon.

Endret av Walkingdead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Walkingdead skrev:

 

Nei, men det er jo litt rart. Du får selvfølgelig lov å synes det. Jeg bare vet at jeg hadde gått i meg selv hvis jeg hadde en sånn følelse og lurt på hva i helvete den inneholdt for noe.

Hva er det som er rart med å synes at det er bisart og møte heterofile kvinner som sier at de har lyst på sex med andre kvinner ?

Som jeg har skrevet 79 ganger i tidligere innlegg så har jeg ingen interesse av bifile/seksuelle kvinner. Og det med at det er alle menns drøm å se på at to kvinner har seksuell omgang sammen eller at menn synes at det er "awesome" at dama er bifil er mer myte enn realitet, Selv om det nok er mange tenåringsgutter som fantaserer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead

Nei, jeg skjønner ikke hvorfor det opptar deg når du faktisk trives som singel og ikke er på jakt etter kjæreste. Og nå er det jo blitt vist at de fleste kvinner ikke tiltrekkes seksuelt av det samme kjønn, så da er vel saken biff.

Endret av Walkingdead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 timer siden, Henrik R skrev:

Hyggelig for deg, Men jeg har ingen interesse av kvinner som også tenner på kvinner. Du kaller deg selv for heterofil men biseksuell, Que ? Hvordan tror du at en engelsk talende hadde reagert hvis sier følgende: I`m heterosexual but bisexual ?

Jeg forelsker meg i kvinner men tenner på sex med begge kjønn. Bifil da forelsker man seg i begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg forelsker meg i kvinner men tenner på sex med begge kjønn. Bifil da forelsker man seg i begge kjønn.

Jeg er ganske så sikker på at du er ung og uerfaren når det gjelder sex. Bifil og biseksuell betyr det samme du er tiltrukket av samme kjønn men på de siste 5-10 årene så har unge personer i Norge valgt og kalle seg for heterofil og biseksuell, Biseksualitet betyr at man tenner på begge kjønn både følelsesmessig og seksuelt du sier at du ikke forelsker deg i samme kjønn men likevel så er du seksuelt tiltrukket av samme kjønn ? Jeg skal gi deg et godt råd hvis du en gang er i utlandet og uansett hvor i verden du skulle befinne deg om det er i Sverige, Danmark, USA eller Brasil ikke si at du er heterofil men biseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg er sikker på at det ikke er så mange som er intr i samme kjønn. Du overdriver/feiltolker

2. Enig. Altså nå er jeg kvinne, men finner bifile menn turn off på forholdsdelen. Alle leginger er såklart ok, men hadde aldri klart å vært sammen med noen som tenner på et annet kjønn et mitt eget. Jeg hadde følt meg utilpass og ikke bra nok, som om jeg ikke kunne tilby noe han ønsket seg (penis). 

 

Anonymkode: 0ca20...dd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker konservative menn. Det betyr jo at det blir betraktelig flere frie og utforskende kvinner til meg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Jeg er sikker på at det ikke er så mange som er intr i samme kjønn. Du overdriver/feiltolker

2. Enig. Altså nå er jeg kvinne, men finner bifile menn turn off på forholdsdelen. Alle leginger er såklart ok, men hadde aldri klart å vært sammen med noen som tenner på et annet kjønn et mitt eget. Jeg hadde følt meg utilpass og ikke bra nok, som om jeg ikke kunne tilby noe han ønsket seg (penis). 

 

Anonymkode: 0ca20...dd3

1.Jeg er også sikker på at majoriteten av kvinner er kun interessert i motsatt kjønn, Men det er likevel overraskende mange kvinner som også har seksuelle interesser av begge kjønn.

2.Kunne ikke ha sagt det bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Elsker konservative menn. Det betyr jo at det blir betraktelig flere frie og utforskende kvinner til meg!

Er man konservativ hvis man ikke er interessert i bifile kvinner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradoksalt nok så er realiteten slik at rundt 90% av alle menn ikke hadde hatt noe problemer med å date ei biseksuell kvinne eller innlede et kjærlighetsforhold med vedkommende - mens rundt 90% av kvinner -IKKE- kunne datet en biseksuell mann.

Jeg lurer på hvor alle disse damene som svarer med harmdirrende sinne befinner seg når tråder kommer opp hvor noen spør "kunne du datet en bifil mann?" og alle kvinnene svarer i unison enighet ; NEI ÆSJ!

Nei da er det ingen som buser inn å kritiserer eller anklager damene for å være intolerante og diskriminerende. Men så fort en mann sier han ikke kunne tenkt seg date ei biseksuell kvinne så er helvete løs. Gruppementalitet er skremmende å bevitne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Henrik R skrev:

Ja, Det ser ut til at kvinner flest er mer fleksible når det gjelder seksualitet, Men likevel jeg kan ikke forstå hvordan en kvinne som identifiserer seg selv om heterofil liker og ha sex sammen med andre kvinner i ny og ne det virker bare helt bisart for meg.

Hun identifiserer seg som heterofil fordi hun tror det er det hun er ment til å gjøre. Og det er det jenter bruker å følge

Det kan også være at hun har seksuell interesse for jenter men bare blir forelsket i menn, og derfor kaller seg heterofil

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mother issues

 

Dersom kvinner under 30 er bifile hele gjengen, finn deg ei over 30 da vel!

Anonymkode: 69c57...786

Tror du det har med alder å gjøre? Det er bare mer akseptert nå i samfunnet, derfor flere er åpne om det. 

Men hvorfor finne seg noen som ikke er bifil? Ville du seriøst takket nei til trekant med din bifile kone og hennes sexy venninne?

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Henrik R skrev:

Er man konservativ hvis man ikke er interessert i bifile kvinner ?

Greia er at det handler ikke bare om det i ditt tilfelle. Du ser verden i svart/hvitt, enten er man bifil, eller så er man hetero. Men verden er svart og hvit i mange nyanser, og sånn er det i absolutt alle land på jorda, både i USA, Sverige og Danmark som du er så glad i å referrere til :) helt greit at du ikke vil date bifile jenter, det er ditt tap, men slutt å sette folk i båser. Livet er kort, kjedelig å bruke det på å være trangsynt;)

Anonymkode: eafd5...b94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Henrik R skrev:

Jeg er enig med deg, Det og kunne være sammen med en dame som også er tiltrukket av damer er ikke aktuelt for meg, Men det betyr ikke at jeg har noen vonde tanker om dem for den del.

Jeg overdrev nok en del i antallet kvinner som identifiserer seg som bifile/seksuelle, Men jeg har truffet og kjenner mange kvinner som klassifiserer seg som heterofile men som gjerne også har sex med andre kvinner og jeg som heterofil mann kan ikke forstå det.

Men tror du det kan være at damene forsøkte å imponere deg, eller "selge seg inn" hos deg? Får ofte inntrykk av at menn liker at kvinner er sammen på denne måten, så kanskje de trodde du var en av dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
10 timer siden, Henrik R skrev:

Jeg er ganske så sikker på at du er ung og uerfaren når det gjelder sex. Bifil og biseksuell betyr det samme du er tiltrukket av samme kjønn men på de siste 5-10 årene så har unge personer i Norge valgt og kalle seg for heterofil og biseksuell, Biseksualitet betyr at man tenner på begge kjønn både følelsesmessig og seksuelt du sier at du ikke forelsker deg i samme kjønn men likevel så er du seksuelt tiltrukket av samme kjønn ? Jeg skal gi deg et godt råd hvis du en gang er i utlandet og uansett hvor i verden du skulle befinne deg om det er i Sverige, Danmark, USA eller Brasil ikke si at du er heterofil men biseksuell.

Ung og erfaren. Hadde sex for første gang som 13 åring og er nå 27. Sex er livet mitt og uten det blir jeg sur og deppa. Så jeg har god erfaring selv om jeg er ung. Både med jenter/kvinner og gutter/menn. Men jeg kommer sikkert til å ha enda mer erfaring som gammel.

Takk for rådet.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Henrik R said:

Er man konservativ hvis man ikke er interessert i bifile kvinner ?

Du har et snevert og lite opplyst syn på sex. Det handler ikke nødvendigvis om din avtenning rundt bifile jenter, men heller din resonnement rundt.

Anyhoos, jeg er fortsatt fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...