Gå til innhold

Andre enn meg som synes bifile kvinner er turn off ?


Henrik R

Anbefalte innlegg

Gjest Walkingdead
7 minutter siden, Henrik R skrev:

Hyggelig for deg, Men jeg har ingen interesse av kvinner som også tenner på kvinner. Du kaller deg selv for heterofil men biseksuell, Que ? Hvordan tror du at en engelsk talende hadde reagert hvis sier følgende: I`m heterosexual but bisexual ?

Det er jo derfor vi skiller på norsk. Jeg er biseksuell, men heterofil, altså ikke bifil. Tiltrekkes av begge kjønn seksuelt, forelsker meg i menn. Engelsk? Ikke så vanskelig: I am sexually attracted to both sexes, but I only fall in love with men. Det er da ikke så vanskelig.

Endret av Walkingdead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Henrik R skrev:

Hyggelig for deg, Men jeg har ingen interesse av kvinner som også tenner på kvinner. Du kaller deg selv for heterofil men biseksuell, Que ? Hvordan tror du at en engelsk talende hadde reagert hvis sier følgende: I`m heterosexual but bisexual ?

Det er forskjell på å være bifil og biseksuell. Er en god idé å lese seg opp før man slenger ut påstander 

Anonymkode: eafd5...b94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Walkingdead skrev:

Det er jo derfor vi skiller på norsk. Jeg er biseksuell, men heterofil. Tiltrekkes av begge kjønn seksuelt, forelsker meg i menn. Engelsk? Ikke så vanskelig: I am sexually attracted to both sexes, but I only fall in love with men. Det er da ikke så vanskelig.

Det kalles å være bi-curious i engelsk talende nasjoner men det betyr at det er mer en fantasi en har og evt. prøver ut sex med samme kjønn en gang, Men tenner man på det og fortsetter å ha sex med samme kjønn så betyr det at man er bifil og kan således bli forelsket i en av samme kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Henrik R skrev:

Det kalles å være bi-curious i engelsk talende nasjoner men det betyr at det er mer en fantasi en har og evt. prøver ut sex med samme kjønn en gang, Men tenner man på det og fortsetter å ha sex med samme kjønn så betyr det at man er bifil og kan således bli forelsket i en av samme kjønn.

Tipset deg en gang til jeg, sånn at du får det med deg: les deg opp. Google bifil og biseksuell. Ikke alt er svart/hvitt her i verden, jeg kondolerer på dine vegne for det. Håper for din del at du finner en 100% heterofil dame og at du lever lykkelig i alle dine dager med henne, og slutter å spre homofobien din rundt på internett.

Anonymkode: eafd5...b94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å være bifil og biseksuell. Er en god idé å lese seg opp før man slenger ut påstander 

Anonymkode: eafd5...b94

Nei, Det er ingen forskjell på bifil/seksuell er man tiltrukket seksuelt av samme kjønn så betyr det også at man kan forelske seg i samme kjønn, Det er kun i Norge hvor skiller på de to ordene og i alle andre språk og nasjoner som Finland, Sverige, Danmark, Tyskland, Holland, Frankrike/Belgia, Spania, Portugal, Italia, Hellas, Bulgaria og i alle engelsk talende språk og nasjoner så brukes seksuell når man beskriver en persons legning, Som det også ble i Norge frem t.o.m 1978 etter at homobevegelsen i Norge hadde protestert mot at ordet seksuell ble brukt og derfor så ble det bestemt at ordet fil skulle brukes fremfor seksuell til og beskrive personers seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Henrik R skrev:

95% av alle norske damer under 30 år ser ut til å være bifile/seksuelle og mange som jeg har datet har åpent innrømmet at de har hatt utforsket seksuelt med andre venninner men det var "bare på gøy" og de identifiserer seg selv som streite, Jeg synes at damer som er tiltrukket av andre damer er skikkelig turn off og jeg har brutt kontakten med mange damer som jeg har truffet p.g.a av dette og jeg kunne aldri tenke meg og vært i et forhold med en bifil kvinne uansett utseende og personlighet. Finnes det i det hele tatt noen norske damer igjen som ikke er tiltrukket av samme kjønn ?

Er det så mange? Finner jeg vansker for å tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Henrik R skrev:

Hvor skrev jeg at bifile damer er "fæle mennesker" ?? Poenget er at jeg ikke er interessert i bifile/seksuelle damer.

Jaja men da er det sikkert flust av andre menn som vil ha de. Så tror ikke det er no tap for de. Er mest synd for deg da om det faktisk er slik at 95% av jenter er bifile(noe jeg tviler på stemmer ). Da blir det ikke mange valgalternativene for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Jaja men da er det sikkert flust av andre menn som vil ha de. Så tror ikke det er no tap for de. Er mest synd for deg da om det faktisk er slik at 95% av jenter er bifile(noe jeg tviler på stemmer ). Da blir det ikke mange valgalternativene for deg.

Haha yes

Anonymkode: eafd5...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres fryktelig merkelig ut. Har du noen forskning eller statistikk som bekrefter disse påstandene? At mange 20-åringer tvinger seg gjennom traumatisk sex med samme kjønn for å være kule er det rareste jeg har hørt. Jeg tror du må forstå at unge mennesker ønsker å eksperimentere, og at noen faktisk liker å ha sex med begge kjønn. Det betyr ikke at de er utrygge på seg selv eller vil være kule. 

Anonymkode: eafd5...b94

Jeg er helt fullstendig enig i at det høres skrekkelig rart ut, og desto mer trist. Jeg tror du må forstå at dette faktisk er et reelt problem hverken jeg eller ungdommene som skriver anonymt om dette dikter opp (hvorfor i all verden skulle man det?). Ikke vær så naiv. 

Anonymkode: 49d34...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange reagerer på ts her, skjønner han veldig godt jeg.

Synes det er skikkelig turn off om mannen jeg data hadde hatt seg med en annen mann. 

Truende er det jo også på et vis for hvis han likte det så savner han det kanskje, han vil kanskje tenne på menn igjen. Og det kan ikke jeg konkurrere mot, en annen kvinne ja men ikke en mann..

Anonymkode: 6f006...bfd

Men altså hvorfor er det verre å komkurrere mot en mann eller en kvinne? Heterofile er like truende til å være utro de. En heterofil mann kan savne å ha sex med andre kvinner like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Men altså hvorfor er det verre å komkurrere mot en mann eller en kvinne? Heterofile er like truende til å være utro de. En heterofil mann kan savne å ha sex med andre kvinner like mye.

Du forstår ikke tanken til hvorfor jeg startet denne tråden. Jeg har ingen interesse av og date en kvinne som også er interessert i det samme som meg det er en ubehagelig følelse, Men det betyr på ingen måte at jeg er homofob jeg kunne ikke brydd meg mindre om en er hetero, bi eller homofil bare at jeg har null interesse for bifile kvinner eller heterofile kvinner som velger å ha seksuell omgang med andre kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prosentanslaget kan vi ta med en klype salt, men det er sant at forhold mellom heterofile kvinner har vært i vinden de siste årene. Kjendiskvinner og andre som kliner med hverandre, og synes det er tøft og frigjørende. Dette er en motesak, og moter fenger kvinner mer enn menn, som kjent.

For øvrig er det naturlig at heterofile reagerer med avsky mot homofile forhold. Det betyr ikke at man fordømmer dem. Når noen sier "æsj" til fisk, så betyr det bare at man ikke liker det selv, ikke at alle som liker fisk fordømmes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er plottet til veldig mange av seksualitetstrådene skrevet av menn:

- Usikker mann møter kvinne som har mer seksuell erfaring enn ham selv (enten det er at hun har hatt sex med flere enn ham, hatt trekant, hatt sex med samme kjønn etc)

- Mannen takler ikke å skulle forholde seg til at kvinnen har mer erfaring. Det gjør ham enda mer usikker. Enten dytter ham henne bort, eller så dumper hun ham fordi hun merker hvor utilpass han er.

- I stedet for å gå i seg selv, så skyver han skylden over på kvinnen. Hun er en slut, useriøs, turn off osv.

- Den usikre mannen lager en tråd på kvinneforum slik at han kan spre hatet sitt til flere kvinner, som skrekk og advarsel.

Sjarmerende, eller hva?

Anonymkode: 7e3c2...a38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead
5 minutter siden, Horten Market skrev:

Prosentanslaget kan vi ta med en klype salt, men det er sant at forhold mellom heterofile kvinner har vært i vinden de siste årene. Kjendiskvinner og andre som kliner med hverandre, og synes det er tøft og frigjørende. Dette er en motesak, og moter fenger kvinner mer enn menn, som kjent.

For øvrig er det naturlig at heterofile reagerer med avsky mot homofile forhold. Det betyr ikke at man fordømmer dem. Når noen sier "æsj" til fisk, så betyr det bare at man ikke liker det selv, ikke at alle som liker fisk fordømmes.

Men prosentanslaget er i dette tilfellet alt som teller. Det er jo det som avgjør om Henrik R kommer til å få seg kjæreste eller ikke. Noen må motbevise denne prosenten så han kan få fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Walkingdead
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Foreningen FRI anslår at 3-5% av befolkningen er innenfor gruppen lesbiske, homofile og bifile. 

Hvis man tar vekk homofile er det altså ikke så mange prosent av befolkningen som er bifile. 

Ganske langt fra ditt tall TS

Anonymkode: 843a0...631

Vent litt, her var det jo noe. Det er håp for ts!

Endret av Walkingdead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange dagene siden, siste diskusjon ang. dette temaet. Hvor finner du disse kvinnene? Jeg bryr meg ikke om andres legning så lenge det ikke går ut over meg. Jeg kommer alltid til å være tiltrukket av menn. Men ikke en med en slik attitude som deg. Ingen med slike synspunkter som deg. Eller samme tankegang som deg. For din være måte, er uappetittlig, frekk og idiotisk. Du framstår som en ensom tulling! Skjerp deg! 

Anonymkode: 4a067...eb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesber og traktorlesber er like ekkelt for meg som homofile menn. Homo og hba de gjør med hberandre er en forstyrrende tanke uansett kjønn.

Anonymkode: 5ab99...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lesber og traktorlesber er like ekkelt for meg som homofile menn. Homo og hba de gjør med hberandre er en forstyrrende tanke uansett kjønn.

Anonymkode: 5ab99...ea2

At de kysser hverandre og fingrer hverandre og slikker hverandre og suger hverandre og tar hverandre i stumpen?

Anonymkode: 492c1...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...