AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #81 Del Skrevet 19. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Stemora di har en muskelsykdom og hun klarer å holde hele huset ryddig og rent, mens du ikke klarer å holde orden på rommet ditt en gang" sagt av faren min. Kanskje ikke så stygt, men var ikke noe gøy å høre når jeg var syk selv og klarte rett og slett ikke å balansere skolegang, pendling, venner, lekser, rydding, rengjøring osv. Har fått andre stygge kommentarer, både av faren min og andre, men det husker jeg ikke. Anonymkode: e0fe0...033 Altså, jeg husker at det har blitt sagt stygge ting, men ikke akkurat hva som ble sagt. Anonymkode: e0fe0...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #82 Del Skrevet 19. november 2017 "Jeg skulle gjerne invitere deg og NN (datteren min) på juleverksted her i helgen, men en fra jobben til typen og dama kommer med barna sine, og da vil jeg ikke at du skal være her, for det virker litt horete å være alenemor". Anonymkode: cf2a0...f59 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #83 Del Skrevet 19. november 2017 Jeg skulle ønske jeg aldri fikk deg Jeg hater deg Jeg skulle ønske du var dø Jeg har så lyst til å drepe deg Jeg skulle ønske du ikke var en del av familien Jeg skulle ønske du ikke var her Jeg blir kvalm deg, du er en grusom drittunge som ikke får til noe som helst Osv. Sånn var barndommen. Anonymkode: 6be3b...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #84 Del Skrevet 19. november 2017 På 14.11.2017 den 14.36, AnonymBruker skrev: Etter å ha blitt slått av min mor fikk jeg høre at jeg fortjente det og at hun ikke elsket meg, bare ga meg mat fordi hun måtte. Anonymkode: 08805...a2a Jeg fikk høre at jeg drev dem til det og om jeg hadde oppført meg pent så hadde det aldri skjedd, og at det beste hadde vært om jeg forsvant fordi ingen ville bry seg om jeg ble borte. Anonymkode: 6be3b...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 19. november 2017 #85 Del Skrevet 19. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Jeg skulle gjerne invitere deg og NN (datteren min) på juleverksted her i helgen, men en fra jobben til typen og dama kommer med barna sine, og da vil jeg ikke at du skal være her, for det virker litt horete å være alenemor". Anonymkode: cf2a0...f59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #86 Del Skrevet 20. november 2017 Å få høre av min far (som jeg besøkte en helg) en hel kveld alt som er galt med meg, det klikket det for meg å jeg bare gikk ut for å være alene. Han ringte og ringte, sendte meldinger... Etter ett par timer gikk jeg tilbake. Første jeg hører når jeg kommer inn døren er: «2 minutter til å du hadde funnet meg død. Å vet du hva...Det hadde vært din feil!» Så la han seg til å sove mens jeg satt der i stuen som ett nervevrak resten av natten. Anonymkode: 4a5b5...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joesi Skrevet 20. november 2017 #87 Del Skrevet 20. november 2017 På 17.11.2017 den 21.30, HerKommerMummi skrev: Du ser ut som en Belsenfange. Sagt av min mor da jeg var tenåring. Akkurat det sa min mor også til meg! + ingen hæler å ta i deg, så tynn som du er..søstra hennes var like fæl mot meg, og kommenterte flisekroppen min ved hver anledning. men..se nå, her er jeg, gift, feit og kommer aldri til å bli fornøyd med meg selv! Bitter? Ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #88 Del Skrevet 20. november 2017 Hadde ei venninne en gang, hun hadde blitt veldig religiøs av seg over natten, og levde deretter, vi tror på det samme, men jeg var ikke helt der hvor hun var. Hun spurte meg om jeg hadde noen i kikkerten, om jeg ville gifte meg...jeg trakk på skuldrene, sa at jeg ikke vet om noen. Så viste hun meg en mann hun likte, som også lever veldig etter boka. Hun sa at hun likte ham og hadde til og med snakket med ham. Han var ikke interessert i henne. Han ville ha en annen type jente. Jeg uttrykte at jeg ville gjerne ha en slik mann, som lever religiøst, slik at jeg har noen å se opp til..så smalt det "eeeh...jeg tror ikke du kan få en som ham".. Jeg sa ingenting videre, for jeg ble veldig såret. Har alltid hatt dårlig selvtillit og tenkt at jeg ikke er god nok. Nå er jeg gift med verdens beste mann..:) Hadde egentlig vært litt gøy om hun hadde sett det litt sånn in your face, men det er vel ikke riktig Anonymkode: e3519...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #89 Del Skrevet 20. november 2017 Mor til barndomsvenninne sa til meg da hun flyttet til samme studentby som meg (etter at jeg hadde tatt vare på henne og forsvart henne gjennom hele livet, skaffet henne leilighet når hun dagen før studiestart ikke hadde sted og bo, hjalp henne å innse at hun er flink på skolen og kan studere hvis hun vil tross for at foreldre/familie alltid sa at hun var for dum i hodet, dette var både vgs og høyskole): "noen folk blir man aldri kvitt". Vær så god. Kuttet ut hele dritten og håper karma kommer å biter dem i ræva. Anonymkode: a6c24...ac6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. november 2017 #90 Del Skrevet 23. november 2017 husker ikke, fortrengt det. Men i tenårene var mange stygge mot hverandre husker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #91 Del Skrevet 23. november 2017 Da jeg var 10 år så solgte jeg lodd på bygda sammen med en venninne.Da vi kom til en voksen dame for å selge lodd.Spurte hun meg har du lært deg å lese nå høres du sliter på skolen. At jeg er et meningsløst menneske. Kalt svekling. Dum. Anonymkode: 8f54a...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #92 Del Skrevet 23. november 2017 En slekting; "jeg tror ikke noe på at du er syk, du er bare lat...." "du ser ikke syk ut" Høyt i et familieselskap hjemme hos oss . Jeg hadde da "ladet" i 2 dager for å klare å holde selskapet. Alvorlig syk pga Borreliose. Ble så forbanna at jeg hentet journalen og MR bilder som bevis. "Ja ja, da må du ta deg sammen!" Anonymkode: e2d98...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #93 Del Skrevet 23. november 2017 Denne tråden er et bevis på at barnevernet bør rustes kraftig opp. Anonymkode: 8b749...e21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #94 Del Skrevet 23. november 2017 «Vi skal drepe deg, og denne gangen mener vi det». Guttene i klassen på barneskolen. Anonymkode: 59aaf...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 23. november 2017 #95 Del Skrevet 23. november 2017 (endret) Noen her topper det meste. Alt i fra: du er dum, teit, og uintelligent. Bare fordi man er uenig. Hvor usaklig er man da? Dere burde fått diplom for det der eller noe sånt. Har fått et inntrykk av de fleste som skriver her er sure. På alt og alle. Endret 23. november 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 23. november 2017 #96 Del Skrevet 23. november 2017 Jeg blir både trist og sint når jeg leser det som folk har sagt til dere. Hvordan er det mulig å være så slem? Jeg gir dere alle en god klem. Dere er noen flotte mennesker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #97 Del Skrevet 24. november 2017 Jævla bitch, stygg, elendig mor, det er ingen som kan elske en som meg, Jævla hore, syk i hodet etc etc, dum. - Sagt av min alkoholiker eks, glad jeg er kvitt han ja Anonymkode: 7b6ed...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 24. november 2017 #98 Del Skrevet 24. november 2017 På 19.11.2017 den 23.17, AnonymBruker skrev: "Jeg skulle gjerne invitere deg og NN (datteren min) på juleverksted her i helgen, men en fra jobben til typen og dama kommer med barna sine, og da vil jeg ikke at du skal være her, for det virker litt horete å være alenemor". Anonymkode: cf2a0...f59 Horete å være alenemor Alt man får høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #99 Del Skrevet 24. november 2017 På 14.11.2017 den 14.18, AnonymBruker skrev: At jeg ligner på min mor.. Er kun en person som har sagt det i løpet av mitt 36årige liv og det er svigermor. Hun sa det kun for å være slem. Alle kan se at jeg er min fars datter og jeg ligner ikke på min mor i det hele tatt. Anonymkode: 23416...925 Hva??? For en datter😕 Anonymkode: b5231...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå