Gå til innhold

Hva er det styggste noen har sagt til deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min egen far sa at jeg måtte regne med å bli mobbet på ungdomskolen. 

Anonymkode: dca4a...365

Min klassekamerat spyttet på meg og skrek skjellsord etter meg på vei hjem fra skolen. 

Noen andre kalte meg og flere venninner for ting som wannabe kule byjenter eller noe sånt og fikk oss slått ned på åpen gate. For tiden later de som ingenting. De vet ikke at vi vet at de sto bak dette. :) Hi hi. 

Anonymkode: 371e5...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.11.2017 den 23.22, Zanxa skrev:

Blitt bedt om å gå og ta selvmord. 

Sånne kommentarer fikk vi og. «Gå og heng dere» var ting de sa hver gang man sa noe til de (høfflige ting altså). 

Anonymkode: 371e5...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Dette fikk jeg høre av en random dresskledd mann på Majorstuen t-banestasjon etter jobb: "Hei, jeg ville bare si at du er den styggeste dama jeg har sett og du bør virkelig vurdere å ta selvmord. Hadde jeg gjort om jeg så like jævlig ut som deg." 

Melding på Sukker.no: "Du er så stygg at du bør gjøre verden en tjeneste og ta livet ditt" (første melding uten at jeg hadde skrevet noe spesielt) 

I Spania av en frekk dritt-trønder (håper han får kreft og dør sakte): "Du er så ufattelig stygg, håper du blir gruppevoldtatt av 10 marokkanere. "

Jepp, er en grunn til at jeg hater de fleste norske menn og har utviklet PTSD. Hvis norske menn kontakter meg går jeg inn i en slags psykose, ruller meg sammen og sier bare på repeat "bare slå meg, bare bli ferdig med det". For jeg er så vant til mishandling. Vet ikke hvorfor norske menn er så slemme mot meg. 

Anonymkode: 4e9af...282

Dette her var helt grusomt å lese. Får helt vondt av deg. Håper du aldri opplevde noe lignende etter dette. Skjønner ikke hva som feiler folk som kommenterer stygt om andres utseende. 

Anonymkode: 8c7f8...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler deg? med et stygt uttrykk som om jeg var helt dum i hodet. Når jeg fikk angsanfall

Anonymkode: 7416a...281

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det styggeste noen har sagt til meg, men dette er noe av det merkeligste :

Jeg har vært heldige med utseende og kropp, og jeg har også stort sett vært sammen med svært flotte menn, men en gang falt jeg for en fyr som ikke var spesielt heldig med utseende. Etter første møte med vennene hans sa han "Xxx (kameraten) synes ikke du er spesielt pen, men at du er sjarmerende nok." 

Jeg hadde ikke spurt om hva kompisene hans synes om meg, og det var heller merkelig at den minst pene mannen jeg noen gang har hatt et forhold til følte at det var en naturlig ting å si. Jeg aner ikke om kompisen faktisk sa dette, men mine venner rynket virkelig på nesen over hvordan denne typen min så ut, og det kunne ikke falle meg inn å si det til ham. Ikke engang om han hadde spurt. Jeg hadde ikke brydd meg om at han ikke var spesielt pen, men da han sa dette ble det jo til at jeg tenkte "Æh... ok? Og dette sier DU? Du av alle?!" 

Jeg lurer ennå på hva motivet for å si det var, men om det var for å jekke meg ned og få meg usikker, så virket ikke det. Han fremsto bare som usympatisk og dårlig sosialt begavet. Jeg ble usikker på HAM, og på hvor grei han egentlig var. 

Anonymkode: a62a2...676

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det styggeste er i sammenheng med krangling med min søster. Når jeg har betrodd meg til henne og hatt det vanskelig så har hun senere brukt det jeg har sagt mot meg. Hun er flink på negative personkarakteristikker og å beskrive mitt utseende i negative ordlag. Så da kommer det frem mange stygge ting. Gikk inn på meg før men nå, selv om har sagt fra flere ganger, så virker det ikke til å sige inn. Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sagt av min far da jeg var 6 år: Jeg skal binde deg fast til madrassen og helle diesel over og tenne på. Hm pleide også å si at mamma skulle ha fått et nakkeskudd/premieskudd, men det var ikke til meg så det teller vel ikke. Og av sjefen min/ du er en kald person.

Anonymkode: 563c6...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor; jeg var så dum at jeg ikke hadde klart å jobbe i en matbutikk en gang og så stygg at om jeg hadde blitt prostituert hadde ingen kjøpt meg. Truet med å ta livet sitt fordi jeg var en drittunge. «kanskje du finner meg med oppskåret håndledd og blod overalt når du våkner i morgen og det hadde vært din feil» Det er din feil at ikke brødrene dine bor her lenger, du er helt jævlig å være med osv, osv. Dette fra jeg var ca 8-12-år. Ganske mye mer, men jeg orker ikke tenke på det.

Anonymkode: 3f30e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så mye leit å lese :( 

Da jeg med et uhell ødelag kaken som bestemoren min hadde lagd, sa hun at jeg tilhørte tangerudbakken....

Anonymkode: 6f3a9...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hakeslepp av å lese denne tråden, at det går an!😡 Jeg har også fått høre stygge ting opp gjennom, men det var helst fra jevnaldrende som jeg visste var ute etter å såre meg. Så med årene er dette noe som har prellet av, og jeg klarer ikke huske det som ble sagt, selv om det ødela mye der og da. 

Men at omsorgspersoner snakker slik til sine barn er helt hårreisende og utilgivelig. Dette må være voksne med store problemer, som selvsagt aldri skulle hatt ansvar for barn. Samtidig kan det å være forelder være ekstremt stressende og slitsomt til tider, selv for normale og oppegående folk, så ekstreme ting kan bli sagt, som man ikke mener. Det er ingen unnskyldning, men det er mange som er glade i sine barn, selv om de ikke takler foreldrerollen. Jeg vil sende en stor klem til alle som har skrevet her, skulle ønske jeg kunne snakket med og trøstet hver eneste person.❤️

Mennesker som som sier slike ondskapsfulle ting til andre er ikke normale oppegående mennesker, husk på det! Det er de det er noe i veien med, ikke deg!!

Anonymkode: 81424...c01

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mor; jeg var så dum at jeg ikke hadde klart å jobbe i en matbutikk en gang og så stygg at om jeg hadde blitt prostituert hadde ingen kjøpt meg. Truet med å ta livet sitt fordi jeg var en drittunge. «kanskje du finner meg med oppskåret håndledd og blod overalt når du våkner i morgen og det hadde vært din feil» Det er din feil at ikke brødrene dine bor her lenger, du er helt jævlig å være med osv, osv. Dette fra jeg var ca 8-12-år. Ganske mye mer, men jeg orker ikke tenke på det.

Anonymkode: 3f30e...2f6

Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Skulle ønske du aldri ble født"

Sagt av min mor mer enn ti ganger.

Anonymkode: 027a5...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kallenavnet fra svært sjalu eks: "Jævla fitte", "misfoster", at jeg drog ut innvollene hans ved å gå fra han, hvordan jeg som menneske ikke kan ha empati for han, hvordan jeg kunne være så respektløs ved å spør hvordan han hadde det, at jeg har ødelagt livet hans, hvordan jeg ikke kan forstå at å snakke med en annen mann var feil, etc. 

Jeg er egentlig ganske ok (empatisk, omsorgsfull og får veldig lett venner), men han var/er alvorlig psykisk syk desverre med en del manipulerende trekk. :sukk:

Anonymkode: b23a0...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Feitegrisen, stygg, tjukkas

-at jeg er den smarte søsteren, mens søsteren min er den pene

-"du hadde vært skikkelig populær om du var tynn"

Anonymkode: c9bce...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 14.11.2017 den 14.16, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd å bli slengt dritt til av venner, kollegaer eller familie? Hva er da det styggeste du kommer på at noen har sagt eller lagt opp til?

Anonymkode: 0b48b...ac7

Hold kjeft eller jævelunge. Du er en grei kødd. Det preller av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 1.33, puffy123 skrev:

En jeg likte veldig godt sa at han ikke kunne være sammen med meg mer, fordi  at han ikke klarte å være en god nok far til barnet sitt og være med meg.

Vi er gode venner i dag og ryddet opp for flere år siden, og han mente noe annet enn det han sa. Men jeg husker jeg ble helt slått i bakken av de ordene.. det er det styggeste noen har sagt til meg i voksen alder.

Vet du hva stygt betyr? Dette er ikke stygt i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stemora di har en muskelsykdom og hun klarer å holde hele huset ryddig og rent, mens du ikke klarer å holde orden på rommet ditt en gang" sagt av faren min. Kanskje ikke så stygt, men var ikke noe gøy å høre når jeg var syk selv og klarte rett og slett ikke å balansere skolegang, pendling, venner, lekser, rydding, rengjøring osv. Har fått andre stygge kommentarer, både av faren min og andre, men det husker jeg ikke. 

Anonymkode: e0fe0...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...