Gå til innhold

Hva er det styggste noen har sagt til deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Moren min sa to ganger at hun skulle drepe meg. Den ene gangen var det pga en ny oppvaskbørste som var forsvunnet. 

En ex sa til meg en gang at hvis jeg ble gravid og ville beholde barnet skulle han selv utføre aborten på meg.

Er nok mye mer men man fortrenger jævlige ting. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren min sa til meg at eneste grunnen til at foreldrene mine var gift, var at de måtte gifte seg fordi min mor hadde dratt ut spiralen med vilje. Jeg var aldri ønsket av ham. Jeg var rett og slett slett et uhell, spiralen fungerte ikke. Min mor var heldigvis glad for det "uhellet". 

Han har også sagt så utrolig mye stygt som ikke egner seg her. Nå er jeg heldigvis voksen og tar ikke en femmer for å fortelle ham hva slags rasshøl han har vært. 

Ellers har jeg blitt kalt feit og stygg og blitt banket opp av jevnaldrende barn , fordi jeg var den høyeste av oss, og hadde litt kjøtt på beina. Jeg trodde ikke jeg var verd en dritt. Fant bilder av meg selv her om dagen,  jeg var slett ikke feit, og faktisk ganske pen. 

Anonymkode: 260ef...4b3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min sa til han som nå er samboeren min, før vi ble skikkelig sammen: «Du burde ikke bli sammen med henne, hun er lik moren sin. Du kommer bare til å bli plaget.»

......

Anonymkode: 12507...e7a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen far sa at jeg måtte regne med å bli mobbet på ungdomskolen. 

Anonymkode: dca4a...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr sa en gang at han håpet at jeg fikk et jævlig liv, og jeg fortjente ikke mat og å ha det bra osv. Vi hadde blitt uvenner for et eller annet. Kommentaren såret meg, men gjorde meg også sterkere, for når jeg tenkte på at han hadde sagt disse tingene så klarte jeg å ha det bra siden han mente jeg ikke fortjente det, og jeg ville han skulle vite det. for han skulle ikke få vinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2017 den 14.18, AnonymBruker skrev:

At jeg ligner på min mor.. 

Er kun en person som har sagt det i løpet av mitt 36årige liv og det er svigermor. Hun sa det kun for å være slem.

Alle kan se at jeg er min fars datter og jeg ligner ikke på min mor i det hele tatt.

Anonymkode: 23416...925

Hva er galt med å se ut som din mor?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.11.2017 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Dette fikk jeg høre av en random dresskledd mann på Majorstuen t-banestasjon etter jobb: "Hei, jeg ville bare si at du er den styggeste dama jeg har sett og du bør virkelig vurdere å ta selvmord. Hadde jeg gjort om jeg så like jævlig ut som deg." 

Melding på Sukker.no: "Du er så stygg at du bør gjøre verden en tjeneste og ta livet ditt" (første melding uten at jeg hadde skrevet noe spesielt) 

I Spania av en frekk dritt-trønder (håper han får kreft og dør sakte): "Du er så ufattelig stygg, håper du blir gruppevoldtatt av 10 marokkanere. "

Jepp, er en grunn til at jeg hater de fleste norske menn og har utviklet PTSD. Hvis norske menn kontakter meg går jeg inn i en slags psykose, ruller meg sammen og sier bare på repeat "bare slå meg, bare bli ferdig med det". For jeg er så vant til mishandling. Vet ikke hvorfor norske menn er så slemme mot meg. 

Anonymkode: 4e9af...282

Herregud!! Hva er det som feiler folk?! Får skikkelug vondt på dine vegne. Sånt sier da ikke oppegående folk til hverandre. Er tydeligvis mange som mangler oppdragelse. Blir helt sjokka jeg nå.

Jeg fikk en sånn kommentar en gang jeg og men dette var da jeg var 16. Gutten som sa det var like gammel. Han spurte er faren din like stygg som deg? Var helt jævlig.

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 14.14, AnonymBruker skrev:

8 år gammel, hadde hatt omgangsyke i halvannen uke. Tatt av noen kilo. Mamma hadde kjøpt boller og for første gang på aldri så lang tid så fikk jeg i meg litt hvetebolle. Så kom min far: må du passe på så du ikke blir feit igjen!!! Er så stygt på alle mulige måter.... 8 år senere slanket jeg meg til mensen forsvant og det å besvime ble vanlig! Da var jeg fin.... synes min far! 

Anonymkode: 204fb...fff

Fyy faen!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2017 den 20.55, Mainecoon skrev:

Min far sa at han skulle kvele meg. Og jeg var bare et barn den gangen. Kommer ikke til å glemme den. 

😠😯🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg burde gå å dø. Ingen vil savne meg uansett

Har flere ganger blitt ropt Quasimodo etter meg. 

Disse to tingene sitter skikkelig i meg den dag i dag, og gjør at jeg må ha håret ned og at jeg aller helst bruker genser/jakke med hette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sykt å si til folk at man ønsker de død. Det er seriøst det ondeste som går an å si. Lurer på hva folk som sier sånt tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Min mor hatet virkelig min far. En gang hun var skikkelig sint på meg freste hun at hver gang hun så på meg tenkte hun på at cellene hans levde videre i meg og at hun derfor ikke greide å være så glad i meg som i barna hun har med en annen mann. Sånne ord går det aldri å ta tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ungdomsskolen, midt i den verste perioden av mobbinga:

"Om du hadde gått og hengt deg, ville ingen brydd seg eller merket noe særlig forskjell"

"Du er så jævla stygg at ingen gutter noen gang vil ha deg, du fortjener ikke venner heller"

Det er 5-6 år siden men det føles som om alt skjedde i forrige uke. I tillegg var jeg utfryst av hele klassen og mislikt av alle i trinnet over. Føles som jeg aldri kommer helt over det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Seig Laban skrev:

At jeg burde gå å dø. Ingen vil savne meg uansett

Har flere ganger blitt ropt Quasimodo etter meg. 

Disse to tingene sitter skikkelig i meg den dag i dag, og gjør at jeg må ha håret ned og at jeg aller helst bruker genser/jakke med hette.

Beklager, men hva betyr quasimindo?

Anonymkode: 82cf3...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men hva betyr quasimindo?

Anonymkode: 82cf3...081

Quasimodo er den pukkelryggede klokkeren i boken Ringeren i Notre Dame.

Anonymkode: 8f698...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- På en klubbtur da jeg var 15 sa en av de voksne til meg at jeg var det eneste som var feil med turen. 

- Møtte en av mobberne mine fra ungdomsskolen på byen for noen år siden «Jøss, lever du enda? Du burde ha hengt deg for lenge siden.»

- Da faren min fikk vite at jeg gikk til psykolog tidligere i år: «Ja, du får vel pratet dritt om meg nå da. Er bare ærlig mot deg så du ikke skal ha falske forhåpninger her i livet»

Anonymkode: 4a5b5...efd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere bestevennine (hun var veldig sjalu på meg): "Fy faen du er så dum du. Tror du virkelig at nn liker deg?? Det er jo helt tydelig det er meg han er ute etter! Jeg er mye penere enn deg."

Eks: "Hvorfor skal jeg gidde være sammen med deg lengre? Du har jo søkt på høyskolen... Skjønner ikke hvorfor du ikle bare kan ta jobb i kassa på rema og begynne å leve et ordentlig liv.."

Klassekammerater: "Du vet at det er ingen som gidder å være med deg så lenge du er venn med nn. Hvor dum går det an å bli liksom? Vi er her når du bestemmer deg for å dumpe nn"

Anonymkode: 6cb77...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Moondance said:

På ungdomsskolen, midt i den verste perioden av mobbinga:

"Om du hadde gått og hengt deg, ville ingen brydd seg eller merket noe særlig forskjell"

"Du er så jævla stygg at ingen gutter noen gang vil ha deg, du fortjener ikke venner heller"

Det er 5-6 år siden men det føles som om alt skjedde i forrige uke. I tillegg var jeg utfryst av hele klassen og mislikt av alle i trinnet over. Føles som jeg aldri kommer helt over det. 

Er sikkert foreldelsesfrist på sånt, men skulle anmeldt dem for psykisk mishandling for å si at dette overhodet ikke var greit. De psykopatene skulle ikke slippe unna.

Anonymkode: 8b749...e21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sikkert foreldelsesfrist på sånt, men skulle anmeldt dem for psykisk mishandling for å si at dette overhodet ikke var greit. De psykopatene skulle ikke slippe unna.

Anonymkode: 8b749...e21

Dessverre har jeg ingen bevis på det. Alt de skrev til meg på sosiale medier også, var jeg dum nok til å slette. Tenkte aldri på å bevare det som bevis til senere, jeg ville vel bare bli kvitt det og prøve å skyve alt bort og vekk uten å måtte se på det igjen.

Jeg leser så mye forferdelig i denne tråden som har blitt sagt og gjort av blant annet foreldre og nærmeste familie, så jeg skal ikke synes synd på meg selv for dette. En varm og god klem til alle der ute ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...