frkmammatil3 Skrevet 25. januar 2018 #461 Skrevet 25. januar 2018 I går Frokost: Smoothie av agurk, avokado, pære, mynte, gresk yoghurt, fjellhonning og sitron. Sitronvann og kaffe med mctolje og kollagen. Lunsj: En skive surdeigsbrød, meierismør, ett stekt egg, en skive stjernebacon, paprika, sukkererter og honningmelon. Mellom: En yoplait 0,0% med pasjonsfrukt og granola. Middag: Biff med pommes frites, salat, coleslow, peppersaus og soppstuing. På restaurant 👍🏻 Kvelds: Ett knekkebrød med spekeskinke.
frkmammatil3 Skrevet 25. januar 2018 #462 Skrevet 25. januar 2018 Frokost: En skive surdeigsbrød med ett kokt egg og seilaks. Paprika og persille. Bløtlagt og tørkede mandler. Sitronvann og kaffe med mctolje og kollagen. Sen lunsj: To skiver ferskt surdeigsbrød, en skive med roastbiff og en med innherredsost, sukkererter, honningmelon og ett kokt egg. Middag: Økologisk fullkornstortilla med rørosrømme med helios pesto, biffstrimler, hjertesalat, paprika, rødløk, mais, avokado, salatost og et glass tropisk kombucha 😍 Gåtur ca 50 minutter Kveldsmat: Ett urkornknekkebrød (Berit Nordstrand) med fetaost, oliven, fetaost kryddermiks, cherrytomater, salte kokosflak og et glass økologisk kefir Kos: En kopp grønn te med honning og 4 ruter mørk sjokolade med havsalt, quinoa og mandler. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #463 Skrevet 25. januar 2018 8: 1 proteinshake 12: 1 prot.shake, 1 knekkebrød og ett flatbrød med smør og 4 skiver skinke, 1kiwi 17.30: 1 proteinshake (fra i går!) 20: 1 julebrus 21: 1 kyllingfilet, grønnsaker, 2ss lettrømme 23: 1/2 kyllingfilet, grønnsaker, 1ss lettrømme Kurs+overtid hvor all overtids- og kursmat var glutenholdig dritt= ulvehunger og stappmett om en ann siden kl 16 i tillegg var begge avokadoene muglete på innsiden så middagen kl 21 var mettende i en hel time. Måtte stå opp opp og spise mer Anonymkode: 23664...817
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #464 Skrevet 25. januar 2018 Frokost: to druer (var syk, så klarte ikke mer) Lunsj: liten wok med hummus, linser, ris og squash middag: nudler med scampi og grønnsaker På kvelden: en liten ingefærøl Har spist altfor lite idag, liker ikke å holde meg så lavt. Anonymkode: d72f9...af1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #465 Skrevet 26. januar 2018 Frokost - 60g havregrøt på vann Lunsj - to knekkebrød, kokt skinke og 50g avocado mellom (plan) - en nøttebar og en banan middag (plan) - fisketacos, alt med hjemmelagde wraps og krydder Rødivin, 2-3 glass. 30min trappeløp Anonymkode: 993d8...14a 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #466 Skrevet 26. januar 2018 Frokost: brytebrød med italiensksalat og salatblad Lunsj: en cashewnøtt bar Middag: Gulasjsuppe Kveld: hjemmelaget yoghirtbrød med kokt skinke og salat Anonymkode: 895f2...2d5 1
Larandrea Skrevet 26. januar 2018 #467 Skrevet 26. januar 2018 Frokost: Havregryn med mandelmelk Mellommåltid: Noen mandler Middag: Kjøttkaker med ertestuing og grønnsaker Kvelds: Blir knekkebrød med laks og en smoothie Trente 1 time. 1
Menice Skrevet 26. januar 2018 #468 Skrevet 26. januar 2018 Frokost: havregrøt Lunsj: tomatsuppe med kokt skinke og ett kokt egg Middag: grønn salat, tomat, paprika, egg og kyllingfilet. Fornøyd med denne fredagen. 1
blåtimen Skrevet 26. januar 2018 #469 Skrevet 26. januar 2018 Frokost: havregrøt på mandelmelk med et eple Lunsj: 1,5 brødskive med vegansk skinke, violife ost, tomat, paprika agurk og hjertesalat Middag: en stor porsjon nachos; tortillachips med soyafarse, næringsgjær, synnøve go vegan revet ost, salsa og oatly imat fraiche. Glemte mais, haha 3 glass Mozell light i løpet av kvelden 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #470 Skrevet 26. januar 2018 1 pære og noen druer To tacolefser med fyll 5-6 lefseruller 25 g dronningsjokolade Pepsimax og medisen Anonymkode: fc9ab...39b 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #471 Skrevet 27. januar 2018 Frokost: ostebriks med ost Lunsj: ostebriks med ost Middag: 1,5 pizza med scampi og salat Snacks: 150 gram yoghurtis Jeg har holdt meg innenfor kaloriene, men føler meg enormt uskikkelig! Anonymkode: d72f9...af1 1
Crizpo Skrevet 27. januar 2018 #472 Skrevet 27. januar 2018 Frokost: To brødskiver med magerost og agurk Lunsj: Grov baguette med kylling og litt potetsalat Middag: Biffsalat Blir litt sjokolade snart (cheatday) 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #473 Skrevet 27. januar 2018 Frokost: dobbel 0 vqnilje med hjemmelaget nøttemusli Lunsj: yoghurtbrød med skinke salat og en kokosbar Middag:2 hjemmelaget vårruller med salat, paprika, agurk og sweet chili saus. Anonymkode: 895f2...2d5 1
blåtimen Skrevet 27. januar 2018 #474 Skrevet 27. januar 2018 Frokost: 2 knekkebrød, ett med violife-ost+paprika+hjertesalat og ett med vegetarpostei+agurk+hjertesalat Lunsj: 1,5 brødskive med vegansk skinke+agurk+hjertesalat Middag: 2 pizzasnurringer og en god porsjon fløtegratinerte poteter Kvelds: en stor spiseskje med peanøttsmør rett fra krukken 1
frkmammatil3 Skrevet 27. januar 2018 #475 Skrevet 27. januar 2018 Frokost: Smoothie av blåbær, bringebær, blomkål, spinat, mctolje, kollagen, eggehviter, mandelmelk, vaniljeprotein og sitron. Sitronvann og kaffe med mctolje, smør og kollagen. Pulsstep 45 minutter Lunsj: En skive surdeigsbrød med smør, eggerøre av tre egg, seilaks, paprika, sukkererter, dulcitatomater, kiwi og et glass kefir. Mellom: 15 gram bløtlagte og tørkede mandler og valnøtter. Gåtur 55 minutter Middag: Kyllinggryte med kokosmelk, peanøttsmør, lime, vårløk, koriander, curry paste, peanøtter og fullkornsnudler. Kveldskos: Altfor mye smågodt og saltstenger, bris til drikke
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2018 #476 Skrevet 27. januar 2018 Frokost var to kopper kaffe med mct-olje Lunsj var 2 bananpannekakelapper med smøreost Mellommåltid ble et stort stykke ostekake på kafé (cravet kake i hele dag, fuck den røde uke) Middag ble to små tortillalefser med pulled chicken, guecamole, revet ost og mango chutney litt lakrisbåter og to glass vin. Anonymkode: 44865...750 1
Larandrea Skrevet 28. januar 2018 #477 Skrevet 28. januar 2018 Frokost: Havregryn og usøtet melk. Middag: Kylling og grønnsaker med litt soyasaus. Mellommåltid: 1 knekkebrød med laks og spinat. Kvelds: Havregryn og usøtet melk. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #478 Skrevet 28. januar 2018 Frokost: tre jordbær og 1/3-1/2 druepakke Lunsj: to pizzastykker av en pizza med knuste tomater som pizzasaus og med sorte bønner og en halv appelsin Middag: veggisburger, ca 10 pommes frites og masse salat Anonymkode: d72f9...af1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #479 Skrevet 28. januar 2018 I dag har jeg hatt skikkelig sprekk. Jeg sliter med overspising og i dag klarte jeg ikke styre følelser, sult eller noe. Jeg kommwr til å skrove ned alt jeg har spist likevel, selv om jeg helst vil fortrenge denne dagen og jeg føler meg skamfull. Det er 3 mnd siden sist. Håper jeg klarer kjempe meg helt bort fra problemet en dag. Frokost: et speltbrytebrød med italiensk salat Lunsj:ostekakestykke og 4 knekkebrød. Med ost, salami, prim, jordbærsyltetøy og skinkeost. Mellom:ostekake og energikule. (Øh...!) middag, dessert og gud veit hva jeg skal kalle måltidet: 2 skåler grønnsakssuppe, mcern mat, 4 stykker sitronkake, 6 hjemmebakte pepperkaker fra jula med nonstop og melis, litt potetgull, en varm bagett med spekeskinke og smeltet ost.( Jeg skulle ikke hatt fryser.) Anonymkode: 895f2...2d5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #480 Skrevet 28. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dag har jeg hatt skikkelig sprekk. Jeg sliter med overspising og i dag klarte jeg ikke styre følelser, sult eller noe. Jeg kommwr til å skrove ned alt jeg har spist likevel, selv om jeg helst vil fortrenge denne dagen og jeg føler meg skamfull. Det er 3 mnd siden sist. Håper jeg klarer kjempe meg helt bort fra problemet en dag. Frokost: et speltbrytebrød med italiensk salat Lunsj:ostekakestykke og 4 knekkebrød. Med ost, salami, prim, jordbærsyltetøy og skinkeost. Mellom:ostekake og energikule. (Øh...!) middag, dessert og gud veit hva jeg skal kalle måltidet: 2 skåler grønnsakssuppe, mcern mat, 4 stykker sitronkake, 6 hjemmebakte pepperkaker fra jula med nonstop og melis, litt potetgull, en varm bagett med spekeskinke og smeltet ost.( Jeg skulle ikke hatt fryser.) Anonymkode: 895f2...2d5 Glemte 4 safarikjeks og et knekkebrød til med skinkeost. Anonymkode: 895f2...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå