Gå til innhold

Spørsmål om Kolonial.no!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hos meg kommer de helt inn på kjøkkenet, pakker ut maten, lager middagen og spiser den opp før de går.

Anonymkode: a9a16...289

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De bærer alltid inn i leiligheten min. Jeg bor i femte etasje uten heis! 

Anonymkode: d60cf...e38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i kjellerleilighet. Jeg kommer ofte ut å møter de, fordi jeg synes det er lettere enn å forklare dem hvordan de kommer ned til leiligheten min. Synes ikke det er så veldig stress.. De bærer ofte maten ned til leiligheten sammen med meg. 

Anonymkode: 0544b...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet fra Kolonial flere ganger nå.

Jeg bor i tredje etasje i en blokk uten heis, og her leverer de innenfor døra mi uansett hvor mye tungt jeg har bestilt :-) Jeg får en tekstmelding først en halvtime før de er forventet å være fremme, der de varsler om at "nå kommer de snart, fint om du er hjemme", og så en melding til 5 minutter før der de skriver at "du er nestemann på ruta vår".

Har aldri falt meg inn og gå ut og vente på de eller noe. Jeg handler der av en eneste grunn, og det er at de skal levere innenfor døra mi og jeg skal ikke behøve å bære noe som helst. Tunge brusflasker og masse melk osv. De drasser det opp trappene. De karene som jobber der blir nok veldig sterke etterhvert, skulle en tro. De får mye trening med å bære så mye tungt for kundene mange ganger om dagen :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dt bre der ei sør og øst som får sånt levert på døra. Her i nord må vi klare oss selv!

Anonymkode: e6248...6e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dt bre der ei sør og øst som får sånt levert på døra. Her i nord må vi klare oss selv!

Anonymkode: e6248...6e9

Litt fordeler er det jo å bo sentralt :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dt bre der ei sør og øst som får sånt levert på døra. Her i nord må vi klare oss selv!

Anonymkode: e6248...6e9

Helt enig. Vi som bor her er tydeligvis ikke like mye verdt!

Anonymkode: c5ec3...d3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Helt enig. Vi som bor her er tydeligvis ikke like mye verdt!

Anonymkode: c5ec3...d3d

Dere slipper å bruke 3 mill på 35 kvadratmeter da, så det er fordeler og ulemper med begge deler ;) 

Anonymkode: 37ea5...fa4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...