Gå til innhold

"Hard to get" eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

spiller dama hard to get så dropper jeg det.
orker ikke damer som konstant skal ha oppmerksomhet og bekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, herremann skrev:

spiller dama hard to get så dropper jeg det.
orker ikke damer som konstant skal ha oppmerksomhet og bekreftelse.

Det er jo ikke sånn det er i det hele tatt. Har datet han i over 6 mnd og han har enda "ikke hatt tid" til å møte meg ute eller på dagtid. Kunne hjemme og om kveldene ... tydeligvis for sex .... 

-TS

Anonymkode: 3fc26...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sånn det er i det hele tatt. Har datet han i over 6 mnd og han har enda "ikke hatt tid" til å møte meg ute eller på dagtid. Kunne hjemme og om kveldene ... tydeligvis for sex .... 

-TS

Anonymkode: 3fc26...35e

Du bør sette en standard for hva du gidder å finne deg i og ikke, og vise ham det. Vis at du har selvrespekt. Jeg ville ha kuttet ham helt ut jeg da, han virker som en fjott..

Anonymkode: e998a...9c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Viktig å si "nei" når du mener "ja", slik at han får jakte litt og møtt litt motstand for å få det som han vil. 

Anonymkode: 236ab...289

Så han må trekke seg øyeblikkelig for å ikke fremstå som en voldtektsmann som fortsetter når hun sier "nei" altså?

Anonymkode: d9af8...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo ikke sånn det er i det hele tatt. Har datet han i over 6 mnd og han har enda "ikke hatt tid" til å møte meg ute eller på dagtid. Kunne hjemme og om kveldene ... tydeligvis for sex .... 

-TS

Anonymkode: 3fc26...35e

Da er spørsmålet, er det det DU vil? Hvis ikke, si i fra hva du tenker og føler og at du ønsker å møtes på dagtid også. Liker han deg som person (og ikke bare for sex) så får han det til på et vis, uansett hvor opptatt han er (kan alltids ta tid hvis han er SÅ opptatt), hvis han blankt avviser det så er det tydelig at han egentlig bare er interessert i sex, og da vet du i det minste hvor dere står slik at du kan ta et opplyst valg derfra.

Anonymkode: d9af8...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...