Gå til innhold

"Hard to get" eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker gutter at jentene er litt " hard to get"? Ikke sånn overdrevent (eller nødvendigvis med vilje) , men liksom at det ikke er så altfor lett å få personen? Eller liker de jenter som bare "napper på" med en gang? 

Det er en fyr jeg liker som jeg har holdt litt på med/ holder på med, men han har nesten aldri tid til meg. Så når han først sender melding eller har tid, så svarer jeg med en gang og lager tid til å møte han med en gang. Jeg prøver å ikke gjøre dette, men jeg har utrolig sterke følelser for han, så det er utrolig vanskelig å la være. 

Men så jeg lurer bare på hva gutter liker sånn sett? Liker de at de ikke får jenta så lett/ med en gang? Eller hva? Sånn generelt. Ikke bare angående min situasjon som jeg beskrev. Men kommenter gjerne begge :) 

Anonymkode: 3fc26...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han ikke har tid til deg så liker han deg ikke godt nok så du bør kutte følelsene og bruke dem på noen andre, ikke la han ha deg snurra rundt fingern

Anonymkode: 943b9...753

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Liker gutter at jentene er litt " hard to get"? Ikke sånn overdrevent (eller nødvendigvis med vilje) , men liksom at det ikke er så altfor lett å få personen? Eller liker de jenter som bare "napper på" med en gang? 

Det er en fyr jeg liker som jeg har holdt litt på med/ holder på med, men han har nesten aldri tid til meg. Så når han først sender melding eller har tid, så svarer jeg med en gang og lager tid til å møte han med en gang. Jeg prøver å ikke gjøre dette, men jeg har utrolig sterke følelser for han, så det er utrolig vanskelig å la være. 

Men så jeg lurer bare på hva gutter liker sånn sett? Liker de at de ikke får jenta så lett/ med en gang? Eller hva? Sånn generelt. Ikke bare angående min situasjon som jeg beskrev. Men kommenter gjerne begge :) 

Anonymkode: 3fc26...35e

Dette er en myte. 

Skal du bli kvitt han er det bare å spille "hard to get"... Så enkelt er det! 

Anonymkode: 19b9d...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kjæresten hadde det ALDRI skjedd noe om ikke jeg tok insj. Så hard-to-get hadde gitt meg nada. Han er glad for det, da, at jeg har pusha litt. 

Men i bunn og grunn er folk forskjellige; det kan hende han foretrekker en mer avslappa stil, men også at han liker at du er på. Du får føle deg litt frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men med sex og sånt da? Jeg har desverre en tendens til å ha det sånn typisk med en gang liksom (Yes call me a slut). Dette er noe jeg prøver å slutte med selvfølgelig. Så angående sex burde man vel være mer, kanskje ikke "hard to get", men ikke ha det med en gang liksom. Right? 

-TS

Anonymkode: 3fc26...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men med sex og sånt da? Jeg har desverre en tendens til å ha det sånn typisk med en gang liksom (Yes call me a slut). Dette er noe jeg prøver å slutte med selvfølgelig. Så angående sex burde man vel være mer, kanskje ikke "hard to get", men ikke ha det med en gang liksom. Right? 

-TS

Anonymkode: 3fc26...35e

Ingen vil ha mennesker som spiller "hard to get". Det er jo falskt. Poenget er at man ER hard to get. Seksuelt selektiv fordi man ikke vil ligge med hvem som helst og vil ha menn som er genuint interessert. Har et aktivt sosialt liv og driver med ting, derfor ikke tilgjengelig "på rappen". Og så videre.

Anonymkode: d64de...fbc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å si "nei" når du mener "ja", slik at han får jakte litt og møtt litt motstand for å få det som han vil. 

Anonymkode: 236ab...289

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må damer slutte med alt dette skuespillet. Menn aner snart ikke om de holder på å begå overgrep eller bare sjekker opp en som spiller "hard to get".

Alle må si nøykatig hva de tenker og føler. Ødelgger mye av spenningen, men sånn har verden blitt.

Endret av FrodeF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er trivelig å få oppmerksomhet av damer uten at det skal være noe spill. Når det først nevnes så skal jeg innrømme at jeg har mistet/ikke fikk den følelsen jeg håpet jeg skulle få av min ex da vi ble sammen rett og slett fordi hun var for lett. Hun gjorde ikke noe galt, det bare ble for "lett", noe som er kjipt. 

 

Men er enig at hele hard to get greiene er teit, selvom det funker på enkelte =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men med sex og sånt da? Jeg har desverre en tendens til å ha det sånn typisk med en gang liksom (Yes call me a slut). Dette er noe jeg prøver å slutte med selvfølgelig. Så angående sex burde man vel være mer, kanskje ikke "hard to get", men ikke ha det med en gang liksom. Right? 

-TS

Anonymkode: 3fc26...35e

Ikke noe i veien med det, jeg drev å "holdt på det" før for jeg trodde det var sånn guttene likte meg, men da mister de interessen og finner en annen i mellomtida så blir det drama fordi jeg finner ut de holder på med flere mens de prøver å få meg. 
Med kjæresten min (på 3 året nå :) ) så lå vi sammen første gangen vi møttes :)

Anonymkode: 943b9...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er «hard to get» på ordentlig, fordi jeg har intimitetsissues og trenger lang tid på å bli trygg når gjelder det meste. Erfarer at det er noen menn som blir helt gira av det. 😳 Så da trekker jeg meg enda mer unna, de blir enda mer gira, og så har vi det gående... Vet ikke om det er jaktinstiktet som slår inn eller hva.

Men det er ikke alle menn som er slik.

Anonymkode: e998a...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei men liksom når han jeg holder på med aldri sender meg melding, aldri ringer meg og har nesten aldri tid til å møte meg. Og når jeg sender melding hender det at han bruker 1 til 2 døgn på å åpne meldingen. Noen ganger åpner han samme dag da. Jeg blir skikkelig irritert. Da er han ikke mye interessert. Jeg sender han nesten alltid melding, og lager tid til å møte han med en gang. Og når han først møter meg, så er det bare litt snakking og sex. Så når han oppfører seg sånn, så føler jeg at jeg burde bli litt, ikke nødvendigvis "hard to get", men ikke være der med en gang han plystrer liksom. Jeg er altfor lett tilgjengelig for han. Han har nesten aldri tid for meg, men når først det passer for HAN, eller så fort han plystrer så er jeg der. Jeg må ikke være så lett tilgjengelig for han. Han for alle fordelene mens jeg blir "brukt". Men jeg har utrolig sterke følelser for han. Så det er vanskelig å bare ikke treffe han mer heller. Men jeg burde sette han litt mer på plass eller ihvertfall ikke være SÅ tilgjengelig. Spesielt siden det virker som at han bare er ute etter sex.

-TS

Anonymkode: 3fc26...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker jenter som tar initiativet. Om en jente hadde spilt hard to get med meg, så hadde jeg tenkt at hun ikke er interessert. De fleste av oss menn ville tenkt det samme. Snakk med han, ikke fortell om følelsene dine, men prøv å bli bedre kjent med hverandre. Spør om dere kan finne på noe sammen til helgen, kino, mat osv.  Man kan jo være opptatt, jeg har både jobb, studier eksamen og mye annet i fritiden, men om en jente som jeg synes er interessant spør om vi kan finne på noe sammen en dag, så hadde jeg satt opp tid til det. Det med å svare fort på snap, sms osv kommer an litt på. Jeg har en kompis som er dårlig på det der, sånn type du sender melding til og svarer i løpet av neste uke.Ikke fordi det er noe, men han bruker ikke telefonen mye.  Men prøv å ikke være så mye på, sånn at du ikke skremmer han bort da. 

Mvh

22 åring 

Anonymkode: 3f7f7...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, FrodeF skrev:

Nå må damer slutte med alt dette skuespillet. Menn aner snart ikke om de holder på å begå overgrep eller bare sjekker opp en som spiller "hard to get".

Alle må si nøykatig hva de tenker og føler. Ødelgger mye av spenningen, men sånn har verden blitt.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei men liksom når han jeg holder på med aldri sender meg melding, aldri ringer meg og har nesten aldri tid til å møte meg. Og når jeg sender melding hender det at han bruker 1 til 2 døgn på å åpne meldingen. Noen ganger åpner han samme dag da. Jeg blir skikkelig irritert. Da er han ikke mye interessert. Jeg sender han nesten alltid melding, og lager tid til å møte han med en gang. Og når han først møter meg, så er det bare litt snakking og sex. Så når han oppfører seg sånn, så føler jeg at jeg burde bli litt, ikke nødvendigvis "hard to get", men ikke være der med en gang han plystrer liksom. Jeg er altfor lett tilgjengelig for han. Han har nesten aldri tid for meg, men når først det passer for HAN, eller så fort han plystrer så er jeg der. Jeg må ikke være så lett tilgjengelig for han. Han for alle fordelene mens jeg blir "brukt". Men jeg har utrolig sterke følelser for han. Så det er vanskelig å bare ikke treffe han mer heller. Men jeg burde sette han litt mer på plass eller ihvertfall ikke være SÅ tilgjengelig. Spesielt siden det virker som at han bare er ute etter sex.

-TS

Anonymkode: 3fc26...35e

Når han oppfører seg sånn, er han ikke betatt nok av deg. Han vil nok helst kun ha sex. Dette er ikke vanskelig... Det finnes mer interessere fisker i havet. 

 

Anonymkode: f8158...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du absolutt må teste en mann så er det en viktig ting å teste han i:

om han medgir at han har tatt feil eller ikke. Gjør han ikke det, når han har tatt feil, så styr unna! Klarer han å medgi at han har tatt feil så er han en keeper!

Anonymkode: 236ab...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen fremstår som de ikke er interessert så er det nærliggende å tenke seg at de ikke er interessert. Jeg vil jo ikke presse meg på så da hopper jeg heller videre. Å spille slike spill er som og skyte seg selv i foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker jenter som tar initiativet. Om en jente hadde spilt hard to get med meg, så hadde jeg tenkt at hun ikke er interessert. De fleste av oss menn ville tenkt det samme. Snakk med han, ikke fortell om følelsene dine, men prøv å bli bedre kjent med hverandre. Spør om dere kan finne på noe sammen til helgen, kino, mat osv.  Man kan jo være opptatt, jeg har både jobb, studier eksamen og mye annet i fritiden, men om en jente som jeg synes er interessant spør om vi kan finne på noe sammen en dag, så hadde jeg satt opp tid til det. Det med å svare fort på snap, sms osv kommer an litt på. Jeg har en kompis som er dårlig på det der, sånn type du sender melding til og svarer i løpet av neste uke.Ikke fordi det er noe, men han bruker ikke telefonen mye.  Men prøv å ikke være så mye på, sånn at du ikke skremmer han bort da. 

Mvh

22 åring 

Anonymkode: 3f7f7...21b

Jeg har holdt på å møte han/ "date" han i over 6 mnd nå og han har "ikke hatt tid" til å møte meg ute eller på dagtid en eneste gang! Han har BARE kunnet møtes hjemme og på kveldstid 

-TS

Anonymkode: 3fc26...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...