Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Heartland skrev (På 11.12.2021 den 20.29):

Da får ikke det yngste barnet se så mye til pappa heller... veldig synd...

Det blir jobbane spekulasjoner. 

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

De feiret jul sammen. Tenker innen 2022 er omme er de nok sammen igjen. 

• Liker 5
Skrevet
Xstrella skrev (På 25.12.2021 den 22.37):

Det hadde jo vært hyggelig😁

• Liker 12
Skrevet

Tviler sterkt da pengestrømmen til JA er skrudd av. 
Det til side er det veldig hyggelig at de feirer sammen for sønnens skyld ❤️

• Liker 12
Skrevet

Eller de er fortsatt gode venner, så fint for barnet!

• Liker 7
Skrevet

Veldig hyggelig om de blir sammen igjen. Men hvis de skal treffe nye og han fortsatt henger i skjørtet på eksen så er ikke det liv laga for nye forhold. Hadde ikke giddet å date mann som stadig hang med eksen og skrev fire på hennes instagrambilder han selv har tatt. Det blir for dumt.

• Liker 10
Skrevet
Xstrella skrev (2 minutter siden):

Veldig hyggelig om de blir sammen igjen. Men hvis de skal treffe nye og han fortsatt henger i skjørtet på eksen så er ikke det liv laga for nye forhold. Hadde ikke giddet å date mann som stadig hang med eksen og skrev fire på hennes instagrambilder han selv har tatt. Det blir for dumt.

Hvor mange ganger skal du skrive at han henger i skjørtet hennes? Vi har sett at du mener det nå.

• Liker 12
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Hvor mange ganger skal du skrive at han henger i skjørtet hennes? Vi har sett at du mener det nå.

Enig 

• Liker 8
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Godt man er forskjellig fa, heia foreldre som kan tilbringe tid sammen selv om det er slutt

• Liker 4
Skrevet
Hulderen skrev (22 minutter siden):

😉

• Liker 1
Skrevet
Orly skrev (19 minutter siden):

Godt man er forskjellig fa, heia foreldre som kan tilbringe tid sammen selv om det er slutt

Ja, det er veldig bra. Jeg kjenner flere som gjør det. Det funker som regel bra til en av foreldrene får en ny partner.

• Liker 3
Skrevet
Hulderen skrev (1 time siden):

Ja, det er veldig bra. Jeg kjenner flere som gjør det. Det funker som regel bra til en av foreldrene får en ny partner.

Å noen klarer det etter det også:)

• Liker 8
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jar tilbringer helgen hos sin eks og får servert middag. Så fint. Men hvorfor annonserer de brudd når de fortsatt henger så mye sammen? 

Skrevet
Xstrella skrev (4 minutter siden):

Jar tilbringer helgen hos sin eks og får servert middag. Så fint. Men hvorfor annonserer de brudd når de fortsatt henger så mye sammen? 

Han er sikkert der for å ha omgang med sønnen.

• Liker 17
Skrevet
Justlooking skrev (3 minutter siden):

Han er sikkert der for å ha omgang med sønnen.

Ja mulig. Forstår bare ikke opplegget. 😆

Skrevet
Xstrella skrev (19 minutter siden):

Altså jeg blir Så oppgitt.. Nå har folk gnålt om at herr Riise ikke tilbringer tid med barna sine.. Å nå ser det ut til at han og hun vil gjøre det beste ut av en separasjon og være mest mulig sammen med sønnen. Men da er jammen det feil. 

Selv om de går hver til sitt så kan de faktisk gjør ting sammen med barnet. 

• Liker 42
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Xstrella skrev (2 timer siden):

Eh nok en gang.  Man kan bære gode venner etter brudd, så flott for sønnen at de omgås 

• Liker 10
Skrevet
Xstrella skrev (2 timer siden):

Ja mulig. Forstår bare ikke opplegget. 😆

Nei det er tydelig , så mye som fu klager på det der

• Liker 9
Skrevet
Aidensfield skrev (1 time siden):

Altså jeg blir Så oppgitt.. Nå har folk gnålt om at herr Riise ikke tilbringer tid med barna sine.. Å nå ser det ut til at han og hun vil gjøre det beste ut av en separasjon og være mest mulig sammen med sønnen. Men da er jammen det feil. 

Selv om de går hver til sitt så kan de faktisk gjør ting sammen med barnet. 

Hvor skriver jeg det er feil ? Det er kjempebra, men kanskje de skilte seg for fort? Han flørter med henne åpent på instagram. De er mye sammen og det er som sagt hyggelig. Kall en spade for en spade, han liker henne enda, tror jeg.

• Liker 1
Skrevet
Xstrella skrev (14 timer siden):

Hvor skriver jeg det er feil ? Det er kjempebra, men kanskje de skilte seg for fort? Han flørter med henne åpent på instagram. De er mye sammen og det er som sagt hyggelig. Kall en spade for en spade, han liker henne enda, tror jeg.

Ja Men det er jo bra.. Om de finner tilbake til hverandre så hurra

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...