aloha01 Skrevet 10. november 2017 #1 Del Skrevet 10. november 2017 Hei, jeg søker venner som har opplevd overgrep, voldtekt, og spesielt de som har opplevd overgrep fra politiet. I alle aldre, og gjerne av begge kjønn. Jeg er selv 26. På forhånd takk! God klem til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 11. november 2017 #2 Del Skrevet 11. november 2017 Hvorfor søker du spesifikt etter det? Jeg har opplevd overgrep og voldtekt. Litt usikker på hva du mener med overgrep fra politiet? Jeg har dårlig erfaring med politiet iallefall. VELDIG. 24 her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aloha01 Skrevet 11. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2017 (endret) Fellesskap, blant annet. Bokstavelig talt overgrep fra politiet, som at de har løyet for å oppnådd seksuell omgang eller regelrett voldtatt deg. Og spesielt om du har opplevd overgrep/voldtekt og har hatt en sak for domstolene og enten fått medhold/eller ikke. Endret 11. november 2017 av aloha01 Jeg ville legge til noe viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå