Gå til innhold

Slutte på cipralex...


Fremhevede innlegg

Skrevet
On 11/11/2017 at 3:02 AM, Skadeskutt said:

Jeg har innsett alt dette flere uker etter jeg skadet meg skikkelig. Hver dag er en kamp for å ikke gi opp og kapitulere for alt han har sagt til meg.

"Han"? Uansett, hva ville du tenkt om en pasient om du forsøker se situasjonen utenfra? E pasient som ble påprakket piller i en sårbar situasjon og det hadde konsekvenser. 

Anonymkode: e1235...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Han"? Uansett, hva ville du tenkt om en pasient om du forsøker se situasjonen utenfra? E pasient som ble påprakket piller i en sårbar situasjon og det hadde konsekvenser. 

Anonymkode: e1235...de9

Skjønner ikke helt hva du mener. Denne depresjonen gjør hukommelsen min elendig så jeg husker egentlig ikke hva jeg selv mente heller. 

Endret av Skadeskutt
Skrevet
6 minutter siden, Skadeskutt said:

Skjønner ikke helt hva du mener. Denne depresjonen gjør hukommelsen min elendig så jeg husker egentlig ikke hva jeg selv mente heller. 

Du nevnte "han", vet ikke hvem du sikter til

Men uansett så virker det som om du klandret deg selv for hva du gjorde mens du gikk på medisiner du ikke kjente bivirkningene til. Er du sikker på at det er depresjon og ikke piller som gjør hukommelsen din dårlig? Hvordan følte du deg da du skrev det lange innlegget på forrige side?

Anonymkode: e1235...de9

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du nevnte "han", vet ikke hvem du sikter til

Men uansett så virker det som om du klandret deg selv for hva du gjorde mens du gikk på medisiner du ikke kjente bivirkningene til. Er du sikker på at det er depresjon og ikke piller som gjør hukommelsen din dårlig? Hvordan følte du deg da du skrev det lange innlegget på forrige side?

Anonymkode: e1235...de9

Ikke godt å si hva som er hva. 

Innlegget fra forrige side lurer jeg på om jeg skrev da jeg var rusa. Enten det eller midt inni en skikkelig nedtur. 

"Han " er nok eksen min. 

Skrevet

Sååå tilbake til temaet, hva slags symptomer fikk dere da dere sluttet på cipralex, og når gikk de over? Er redd det er depresjonen som er tilbake her, men vil ikke begynne med medisiner igjen før jeg er sikker på at det ikke er seponeringssymptomer..

ts

Anonymkode: fe6db...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...