AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #21 Skrevet 17. november 2017 On 11/11/2017 at 3:02 AM, Skadeskutt said: Jeg har innsett alt dette flere uker etter jeg skadet meg skikkelig. Hver dag er en kamp for å ikke gi opp og kapitulere for alt han har sagt til meg. "Han"? Uansett, hva ville du tenkt om en pasient om du forsøker se situasjonen utenfra? E pasient som ble påprakket piller i en sårbar situasjon og det hadde konsekvenser. Anonymkode: e1235...de9
Skadeskutt Skrevet 17. november 2017 #22 Skrevet 17. november 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Han"? Uansett, hva ville du tenkt om en pasient om du forsøker se situasjonen utenfra? E pasient som ble påprakket piller i en sårbar situasjon og det hadde konsekvenser. Anonymkode: e1235...de9 Skjønner ikke helt hva du mener. Denne depresjonen gjør hukommelsen min elendig så jeg husker egentlig ikke hva jeg selv mente heller. Endret 17. november 2017 av Skadeskutt
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #23 Skrevet 17. november 2017 6 minutter siden, Skadeskutt said: Skjønner ikke helt hva du mener. Denne depresjonen gjør hukommelsen min elendig så jeg husker egentlig ikke hva jeg selv mente heller. Du nevnte "han", vet ikke hvem du sikter til Men uansett så virker det som om du klandret deg selv for hva du gjorde mens du gikk på medisiner du ikke kjente bivirkningene til. Er du sikker på at det er depresjon og ikke piller som gjør hukommelsen din dårlig? Hvordan følte du deg da du skrev det lange innlegget på forrige side? Anonymkode: e1235...de9
Skadeskutt Skrevet 17. november 2017 #24 Skrevet 17. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du nevnte "han", vet ikke hvem du sikter til Men uansett så virker det som om du klandret deg selv for hva du gjorde mens du gikk på medisiner du ikke kjente bivirkningene til. Er du sikker på at det er depresjon og ikke piller som gjør hukommelsen din dårlig? Hvordan følte du deg da du skrev det lange innlegget på forrige side? Anonymkode: e1235...de9 Ikke godt å si hva som er hva. Innlegget fra forrige side lurer jeg på om jeg skrev da jeg var rusa. Enten det eller midt inni en skikkelig nedtur. "Han " er nok eksen min.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #25 Skrevet 17. november 2017 Sååå tilbake til temaet, hva slags symptomer fikk dere da dere sluttet på cipralex, og når gikk de over? Er redd det er depresjonen som er tilbake her, men vil ikke begynne med medisiner igjen før jeg er sikker på at det ikke er seponeringssymptomer.. ts Anonymkode: fe6db...2b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå