Gå til innhold

Kvinner som ber menn ut på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 hours ago, AnonymBruker said:

kvinner har det lett både med dating siden, det å skaffe seg sex og ellers har en haug med fordeler bare fordi dem har fitte mellom bena og ikke penis. men slik er det bare og det kan vi ikke gjøre noe med. urrettferdig ? ja , men slik er det når det er store biologiske forskjeller mellom kjønn. jeg skulle også ønske jeg kunne gå på byn gratis eller få gratis middag spandert på meg

Anonymkode: 3cf41...82c

 

Det er veldig sjeldent gratis. Stort sett blir man frivillig tvunget til sex etterpå, eller i enklte tilfeller faktisk tvunget. Og det er derfor de fleste kvinner vil betale for seg selv eller spleise. Fordi vi vil ikke bli fortalt at vi skylder noen sex. Men du syns det høres helt fair ut? Du fikk burger av meg så nå skylder du meg en orgasme bak en nedpissa container

Anonymkode: d9376...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterende at damer ikke skal få lov til å ha sex, at det senker vår moral og verdier, det bør absolutt ikke være slik.

Man kan fint ha god moral, verdier og til og med intigritet ;) selv om man velger og eksperimentere litt.

Anonymkode: 86002...cc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vi det?

Kjøss meg i rævva.. 

Du tenker vel ikke lengre enn sex, regner jeg med.. 

Anonymkode: cd370...aad

ja dere har det . enten så har menn det lettere enn kvinner, eller så har kvinner det lettere enn menn. en av delene er riktig. og i det vestlige moderniserte samfunn har kvinner det betydelige lettere enn menn, det kan vi se på f.eks frafallet på skolen og hvor mange unge gutter og menn som plutselig sliter idag etter diverse endringer og stort fokus på jente problemer men gutteproblemer går i det stille. i andre mer fattige land som ikke er like godt utviklet med forskjellige kulturer osv har kvinner det desidert vanskeligst. men her i vesten, store deler av europa og alle land som har kommt langt samfunnsmessig så har menn det vanskeligere enn kvinner

så enkelt er det. jeg vet at du vil nekte på det fordi du ikke evner å se fra andre sin side enn ditt eget kjønn.

menn kan ikke få ting gratis i livet basert på utseende, de kan ikke få de enorme velferdssummene kvinner i norge får f.eks....som det ble skrevet om i dagbladet. kvinner hever 3 ganger så mye mer i stønader og trygd enn menn men tjener inn halvparten av det menn bringer inn i felleskapet.

så alle de andre positive sidene dere kvinner som kommer helt naturlig, mer empati, mer hjelp av andre mennesker, staten og samfunnet. lavere fengselstraffer for samme gjerning som en mann osv osv listen går videre og videre

å holde seg pen er noe alle må gjøre . både menn og kvinner har mye press på seg. mens dere må sminke dere , ta håret kjøpe nye klær og jogge litt og squate litt, så må menn også fikse håret, kjøpe nye klær, ta vare på hygiene, bruke mye tid , energi, penger på kvinner selv om det mest sannsynelig ikke går lengre. menn bruker også flerfoldige timer på gymmet for å få idealkroppen som er mye vanskelige å få enn ideal kvinnekroppen. idealkvinnekroppen kan også kjøpes for penger

både menn og kvinner kan ha det tøfft idag, men i vesten har menn det mye vanskeligere. dessverre. det er ikke the other way around. kanskje vi skal begynne å fokusere litt på problemene menn har i samfunnet idag ? og ikke bare kvinner ? kvinner i vesten er verdens mest priviligerte, dere har det bra nok for lengst. kanskje vi skal fokusere på hvorfor det er frafall på skolen av gutter ? hvorfor mange menn kontra kvinner ender opp med å ta selvmord ? 

syns ikke du dette er samfunnsproblemer som må rettes opp i ? eller er alt greit så lenge det går bra med kvinner og dere får alle fordelene ?

og vær så snill. om du skal svare , svar saklig....ikke kverulering, personangrep eller få alt til å handle om deg og ditt kjønn. takk

Anonymkode: 3cf41...82c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irriterende at damer ikke skal få lov til å ha sex, at det senker vår moral og verdier, det bør absolutt ikke være slik.

Man kan fint ha god moral, verdier og til og med intigritet ;) selv om man velger og eksperimentere litt.

Anonymkode: 86002...cc6

kvinner kan da fint ha sex, ingen som sier noe annet. men kvinner som har for mye sex med forskjellige menn blir sett ned på ja. husk at det er kvinner som blir gravid og man har et ansvar

Anonymkode: 3cf41...82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kvinner kan da fint ha sex, ingen som sier noe annet. men kvinner som har for mye sex med forskjellige menn blir sett ned på ja. husk at det er kvinner som blir gravid og man har et ansvar

Anonymkode: 3cf41...82c

De bør ikke bli sett ned på,deres liv.

Anonymkode: 86002...cc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Axl Rose skrev:

Jeg har blitt avvist to ganger (tror jeg) i løpet av mitt liv. Jeg er ikke vant med å bli avvist og blir sur hvis det skjer. Klart vi tar vare på oss selv. Hva faen tror du? Mener du vi menn også skal begynne å sminke oss eller? Stå flere timer foran speilet? Jeg er godt trent, dusjer, steller håret (har halvlangt hår så det må stelles) jeg fikser til og med bryna av og til. Skal jeg begynne å sminke meg også? Leppestift, mascara og full pakke? Tror jeg hadde skremt damene bort da ass. 

Alle skal stelle seg og ta vare på seg selv men det finnes for helvete en grense. Vet du hvor jævlig det er å vente på kvinner som bruker sååå lang tid på å stelle seg, sminke seg, fikse håret, finne klær? Det er ikke alle som kan sminke seg og da ser det jævlig ut. Klovnesminke. Som ikke passer til fjeset og bruker alt for mye.

Jeg har aldri sagt ingen skal stelle seg normalt, gi faen og være lat. Dessuten trodde jeg dere gjorde det for dere selv. Det er jo så viktig for kvinner å si "vi gjør det for vår egen del, ikke for mannfolka"


Nemlig, så da gir du opp da, og tenker "fuck damer, jeg gidder ikke strekke meg for de, de er bare bitches som avviser meg uansett" ? Alle blir avvist. Folk blir avvist både 20 og 40 ganger så det er latterlig at du skal bli sur for to ganger. Å bli sur utstråler jo negative personlighetstrekk, hvorfor ikke bare akseptere og respektere at ikke alle kan like alle? 
Nei, jeg mener ikke at menn skal begynne å sminke seg, det var du som valgte å legge veldig mye fokus på at jeg nevnte at kvinner sminker seg.

Det er sært at jeg må skrive det for fjerde gang og du ikke har fått det med deg enda? Men sosial trening, jobbe med seg selv, bli et bedre menneske, bedre versjon av seg selv, da selvfølgelig ikke bare utenpå men også innvendig! At du blir sur for å bli avvist, og hisser deg opp for det jeg skriver, banner til meg, og totalt overse at jeg skriver at menn må gjøre en innsats for å bli en bedre versjon av seg selv er jo negative personlighetstrekk, så vil si at du absolutt burde jobbe med deg selv altså. For det er ganske jævlig å date en mann som ikke har sitt indre i balanse heller. Lykke til :) 

Anonymkode: 8f824...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...