^^Belle^^ Skrevet 15. november 2017 #21 Skrevet 15. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne du skrevet opp navn på alle produktene? Anonymkode: 0b445...f44 Selvsagt. Jeg bruker Kohaku Hada Lotion i typen Very Moist. De har en litt lettere versjon også, som er oransje, og den passer for de aller fleste hudtyper som ikke er tørr og flassete (både på grunn av vær og sterk resept-krem) slik min er. Den med ceramider heter Ceracolla Ceramide Lotion, men den har jeg ikke prøvd så mye at jeg har noen mening om den enda. Serumet jeg bruker heter ''Buffet'' fra The Ordinary. Det er egentlig et antirynkeserum, og huden min liker det veldig godt også med tanke på fukt. (Generelt kan The Ordinary anbefales på det sterkeste. Gode produkter som er ingrediensfokusert, og koster lite.) Fuktighetskremen jeg bruker akkurat nå er La Roche Posay Effaclar Mat . Liker apotekmerkene veldig godt når det gjelder fuktighetskrem. Effaclar H er også god (men udrøy), og Aderma Hydralba er helt super. The Ordinary har også en veldig god en, Natural Moisturizing Factors + HA, men den gjorde meg litt for fet på dagtid. Super på natten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå