Gå til innhold

Vi som så absolutt IKKE skal ned i vekt før sommeren 2024!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Visst er det bra! :biggrin:  Man skal leve fullt og helt til man dør sier nå jeg. Sjokoladetrøfler med likør.... Forsyn dere. 
1006635dbee8724c0fd691f535c2480e.jpg?t%5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da hyggelig å påtreffe rett smak i Jerry-ganen. :jepp:  Jeg liker også sånne ekte saker med cognac i, faktisk. 
            204_Ekte_Cognac_kuler._1.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                                                                                                                               :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ser veldig gode ut...de har både peanøttsmør og sjokoladebiter i seg. :rodmer: Er nok uvondt.
  cookies.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fc9e8af81d1c80da64f408f175890b8d.jpg?t%5
                                     Kveldens bakverk er ferdig. Værsågod og smak. :spise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

fc9e8af81d1c80da64f408f175890b8d.jpg?t%5
                                     Kveldens bakverk er ferdig. Værsågod og smak. :spise: 

Åå, sånne lærte jeg å lage på skolekjøkkenet i hine hårde. Kanskje jeg skulle gjenoppta ferdigheten, om den ikke har gått i glemslenes bok.  :kokk:

(Pannekaker har jeg aldri lært...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Kan jeg friste med denne velsmakende nyheten :jepp: Og takk for skoleboller :spise:

image.jpeg.dd97df0a60fecbea01bf5d445352ea8a.jpeg

Var den god? Jeg liker søt karamell bedre enn salt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
4 minutter siden, mia83 skrev:

Var den god? Jeg liker søt karamell bedre enn salt

Ja, veldig. En av de beste sjokoladene jeg har smakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig kunne det godt ha blitt regelmessige omvisninger for veldig voksne unger
                                                                                                   som elsker alt søtt...på sjokoladefabrikk. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Catalina Culès skrev:

Ja, veldig. En av de beste sjokoladene jeg har smakt :)

Nam da må jeg prøve den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Egentlig kunne det godt ha blitt regelmessige omvisninger for veldig voksne unger
                                                                                                   som elsker alt søtt...på sjokoladefabrikk. :spise: 

Har du vært på besøk på sjokoladefabrikk, hvor du får smake så mye du lyster? Jeg var kvalm en halv dag etterpå. Tok litt tid før jeg spiste av det jeg hadde fått med meg som "avskjedspresang". :unsure:

Edit: Og jeg var nokså vant med sjokoladeinntak; kunne spise en konfekteske på en dag, når søtbehovet kom over meg - uten å bli kvalm.

Endret av T-Rex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Egentlig kunne det godt ha blitt regelmessige omvisninger for veldig voksne unger
                                                                                                   som elsker alt søtt...på sjokoladefabrikk. :spise: 

Jeg har vært på omvisning på Nidar 2 ganger og Freia 1 gang :lur:

På Freia var de skikkelig gjerrige da. Nøye tilmålt hva vi skulle få. Og d var ikke mye. På Nidar fikk vi en toliters-boks full med diverse godteri tilbake til klasserommet og i tillegg fikk vi en god del inne på fabrikken. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, mia83 skrev:

Kan jeg få være med i denne tråden selv om jeg går (ufrivillig) ned i vekt? 

          Klart at du kan! :jepp: 

45 minutter siden, T-Rex skrev:

Har du vært på besøk på sjokoladefabrikk, hvor du får smake så mye du lyster? Jeg var kvalm en halv dag etterpå. Tok litt tid før jeg spiste av det jeg hadde fått med meg som "avskjedspresang".

Nei, det har jeg jo ikke...så jeg bare drømmer om den perfekte dagen i en sånn setting...hvor ingen blir kvalme. :) 

45 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg har vært på omvisning på Nidar 2 ganger og Freia 1 gang :lur:

På Freia var de skikkelig gjerrige da. Nøye tilmålt hva vi skulle få. Og d var ikke mye. På Nidar fikk vi en toliters-boks full med diverse godteri tilbake til klasserommet og i tillegg fikk vi en god del inne på fabrikken. :jepp:

Gjerrighet liker vi ikke. :)  Det er vel måte på hva folk kan spise om alt var fritt, men det høres veldig ok ut
å dra på slikt besøk i alle fall for meg som ennå har det som drøm. Kommer nok aldri i en slik situasjon,
så jeg fortsetter å drømme. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta said:

 Nei, det har jeg jo ikke...så jeg bare drømmer om den perfekte dagen i en sånn setting...hvor ingen blir kvalme. :)

Er det ikke lenger mulig å få omvisning på Nidar? Det er absolutt verdt det; de hvite, nakne skummusene som lå klare til å få sjokoladeovertrekk, var kjempesøte! Men de lages kanskje ikke lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...tror jeg må lete litt på nett. Kanskje det finnes videosnutter om ikke annet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...