Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2019 Forfatter #421 Del Skrevet 14. februar 2019 Visst er det bra! Man skal leve fullt og helt til man dør sier nå jeg. Sjokoladetrøfler med likør.... Forsyn dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. februar 2019 #422 Del Skrevet 14. februar 2019 OMFG!! Liker sånne jeg, ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2019 Forfatter #423 Del Skrevet 14. februar 2019 Det var da hyggelig å påtreffe rett smak i Jerry-ganen. Jeg liker også sånne ekte saker med cognac i, faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 14. februar 2019 #424 Del Skrevet 14. februar 2019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2019 Forfatter #425 Del Skrevet 14. februar 2019 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #426 Del Skrevet 15. februar 2019 Disse ser veldig gode ut...de har både peanøttsmør og sjokoladebiter i seg. Er nok uvondt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #427 Del Skrevet 16. februar 2019 Kveldens bakverk er ferdig. Værsågod og smak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 16. februar 2019 #428 Del Skrevet 16. februar 2019 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Kveldens bakverk er ferdig. Værsågod og smak. Åå, sånne lærte jeg å lage på skolekjøkkenet i hine hårde. Kanskje jeg skulle gjenoppta ferdigheten, om den ikke har gått i glemslenes bok. (Pannekaker har jeg aldri lært...) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. februar 2019 #429 Del Skrevet 16. februar 2019 Kan jeg friste med denne velsmakende nyheten Og takk for skoleboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #430 Del Skrevet 16. februar 2019 Jeg er meget mottagelig for søtsaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. februar 2019 #431 Del Skrevet 16. februar 2019 19 minutter siden, Catalina Culès skrev: Kan jeg friste med denne velsmakende nyheten Og takk for skoleboller Var den god? Jeg liker søt karamell bedre enn salt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. februar 2019 #432 Del Skrevet 16. februar 2019 4 minutter siden, mia83 skrev: Var den god? Jeg liker søt karamell bedre enn salt Ja, veldig. En av de beste sjokoladene jeg har smakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #433 Del Skrevet 17. februar 2019 Egentlig kunne det godt ha blitt regelmessige omvisninger for veldig voksne unger som elsker alt søtt...på sjokoladefabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2019 #434 Del Skrevet 17. februar 2019 Kan jeg få være med i denne tråden selv om jeg går (ufrivillig) ned i vekt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2019 #435 Del Skrevet 17. februar 2019 15 timer siden, Catalina Culès skrev: Ja, veldig. En av de beste sjokoladene jeg har smakt Nam da må jeg prøve den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 17. februar 2019 #436 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) 57 minutter siden, Hoppetaujenta said: Egentlig kunne det godt ha blitt regelmessige omvisninger for veldig voksne unger som elsker alt søtt...på sjokoladefabrikk. Har du vært på besøk på sjokoladefabrikk, hvor du får smake så mye du lyster? Jeg var kvalm en halv dag etterpå. Tok litt tid før jeg spiste av det jeg hadde fått med meg som "avskjedspresang". Edit: Og jeg var nokså vant med sjokoladeinntak; kunne spise en konfekteske på en dag, når søtbehovet kom over meg - uten å bli kvalm. Endret 17. februar 2019 av T-Rex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. februar 2019 #437 Del Skrevet 17. februar 2019 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Egentlig kunne det godt ha blitt regelmessige omvisninger for veldig voksne unger som elsker alt søtt...på sjokoladefabrikk. Jeg har vært på omvisning på Nidar 2 ganger og Freia 1 gang På Freia var de skikkelig gjerrige da. Nøye tilmålt hva vi skulle få. Og d var ikke mye. På Nidar fikk vi en toliters-boks full med diverse godteri tilbake til klasserommet og i tillegg fikk vi en god del inne på fabrikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #438 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) 49 minutter siden, mia83 skrev: Kan jeg få være med i denne tråden selv om jeg går (ufrivillig) ned i vekt? Klart at du kan! 45 minutter siden, T-Rex skrev: Har du vært på besøk på sjokoladefabrikk, hvor du får smake så mye du lyster? Jeg var kvalm en halv dag etterpå. Tok litt tid før jeg spiste av det jeg hadde fått med meg som "avskjedspresang". Nei, det har jeg jo ikke...så jeg bare drømmer om den perfekte dagen i en sånn setting...hvor ingen blir kvalme. 45 minutter siden, mia83 skrev: Jeg har vært på omvisning på Nidar 2 ganger og Freia 1 gang På Freia var de skikkelig gjerrige da. Nøye tilmålt hva vi skulle få. Og d var ikke mye. På Nidar fikk vi en toliters-boks full med diverse godteri tilbake til klasserommet og i tillegg fikk vi en god del inne på fabrikken. Gjerrighet liker vi ikke. Det er vel måte på hva folk kan spise om alt var fritt, men det høres veldig ok ut å dra på slikt besøk i alle fall for meg som ennå har det som drøm. Kommer nok aldri i en slik situasjon, så jeg fortsetter å drømme. Endret 17. februar 2019 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 17. februar 2019 #439 Del Skrevet 17. februar 2019 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nei, det har jeg jo ikke...så jeg bare drømmer om den perfekte dagen i en sånn setting...hvor ingen blir kvalme. Er det ikke lenger mulig å få omvisning på Nidar? Det er absolutt verdt det; de hvite, nakne skummusene som lå klare til å få sjokoladeovertrekk, var kjempesøte! Men de lages kanskje ikke lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #440 Del Skrevet 17. februar 2019 Hmm...tror jeg må lete litt på nett. Kanskje det finnes videosnutter om ikke annet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå