Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 Vi skal til Argentina. Noen dager i Buenos Aires, så en drøy uke ved et eller annet drømmested langs kysten i kjøreavstand fra BA. Problemet er at vi ikke har funnet det drømmestedet ennå. Noen forslag? Har fått tips om Carilô, men etter tre iherdige kvelder på nettet har jeg ennå ikke funnet et bra hotell. Noen som evt vet om gode linker jeg kan lete på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 26. januar 2005 #2 Del Skrevet 26. januar 2005 Du kan prøve her: http://www.pinamar.com.ar/carilo/alojamien...ento/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 27. januar 2005 #3 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg skal også til Argentina om ikke så lenge! Si ifra hvis du/dere kommer over noen bra linker/tips/steder man MÅ besøke eller lignende. Vi sveiper innom Iguazu og Patagonia i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 27. januar 2005 #4 Del Skrevet 27. januar 2005 På denne linken finner du alt mulig om Argentina. Jeg har også vært i Iguazu, eller Cataratas som det heter på argentinsk side av grensen. En flott opplevelse. Kos deg med linken, og god tur! http://www1.lanic.utexas.edu/la/argentina/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tivoli Skrevet 27. februar 2005 #5 Del Skrevet 27. februar 2005 så denne først nå...mulig dere har reist allerede. Jeg var på reise i Argentina og Brasil tre mnd i fjor sommer. Har masse tips om dere fortsatt er interessert. .Vi var lengst i Brasil, men ca 4 uker i Argentina + fossefallene. Var i Bs As og Cordoba.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2005 #6 Del Skrevet 27. februar 2005 Ellers er det nok bedre å spørre her: http://thorntree.lonelyplanet.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 7. mars 2005 #7 Del Skrevet 7. mars 2005 så denne først nå...mulig dere har reist allerede. Jeg var på reise i Argentina og Brasil tre mnd i fjor sommer. Har masse tips om dere fortsatt er interessert. .Vi var lengst i Brasil, men ca 4 uker i Argentina + fossefallene. Var i Bs As og Cordoba.. Tivoli, hvis du leser denne så kan du sende meg en pm! Jeg er interessert i alt mulig av info. Skal nettopp til fossefallene og BA. Drar om en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
21maibrud Skrevet 7. mars 2005 #8 Del Skrevet 7. mars 2005 har sendt deg en PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 7. mars 2005 #9 Del Skrevet 7. mars 2005 Kan du sende meg en PM også? Har tenkt meg til Argentina og BA til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
21maibrud Skrevet 7. mars 2005 #10 Del Skrevet 7. mars 2005 har sendt deg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 7. mars 2005 #11 Del Skrevet 7. mars 2005 Tusen takk! Skal studere den nærmere senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå