AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #41 Del Skrevet 9. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er allerede i et forhold... Anonymkode: 96591...000 Skulle kanskje ikke nevnt det... men grunnen til at jeg ikke nevnte det i HI er at jeg føler det er irrelevant og jeg ville ikke ha noen anklager. ts Anonymkode: 96591...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #42 Del Skrevet 10. november 2017 Ja? Anonymkode: 96591...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #43 Del Skrevet 10. november 2017 Menn er individer, og ja noen liker å prate mye uten at det ligger romantisk interesse under. Selv kommer jeg fra en slekt der mannfolka egentlig prater mest og høyest. De ser på det som høflig å snakke med andre, de er ikke slik som blir beskrevet der menn sier noe når de har noe å si. For mannfolka i min slekt handler det mye om å knytte og vedlikeholde sosiale relasjoner. Snakket går i ett sett. Anonymkode: 2b93d...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 10. november 2017 #44 Del Skrevet 10. november 2017 21 hours ago, draug 75 said: Saken er jo den, grovt sett, at menn prater om et tema, mens kvinner prater for å prate. Det betyr ikke at kvinner bare prater om likegyldige og uinteressante ting og ikke har tema på det som de prater om. Men praten er i seg selv mer givende for kvinner enn for menn. Det er rett og slett en måte å sosialtisere på. Så mens kvinner prater og blir kjent, før de gjør noe, så har menn utbytte av å gjøre noe sammen. (Svært utbytte av å sitte med fiskestangene, timesvis, taus. Til omsider et kremt og da er de verdens beste venner.) Og derfor er det at vi ikke klarer, menn og kvinner, å møtes helt på dette. Han føler at han må finne på noe å gjøre sammen med henne, hun føler hun må finne på noe å prate med han om. Huffda. Jeg som elsker å fiske og være stille i naturen. Har mannlige venner jeg plukker sopp sammen med, noen tar jeg pils sammen med. Har de en interesse lytter jeg og stiller spørsmål hvis det er noe jeg lurer på. Vet at noen gjerne vil ha sex hvis jeg hadde villet, men det er en annen sak. Og slett ikke alle er helt like. Det gjelder begge veier. Men vennskap har større verdi enn et formålsløst kort forhold for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå