Libertas Skrevet 8. november 2017 #21 Del Skrevet 8. november 2017 Men igjen så er alle dyr beskyttet av dyreloven som sier at dyr ikke skal lide. Og denne dyreloven har din venninne, TS, brutt allerede ved å la dyret plages unødvendig lenge. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2009-06-19-97 Jeg ville meldt henne til mattilsynet, så kan de bedømme om de skal avlive eller operere. Evt. får hun ta opp et lån og betale vetrinær for operasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #22 Del Skrevet 8. november 2017 Du og de andre i denne tråden som skriver at dere er vitne til dyreplageri melder selvsagt fra til Mattilsynet! Det har jeg gjort selv mot min egen mor som aldri tok vare på dyrene og er ikke i tvil om at jeg kommer til å gjøre det igjen. Dere klarer å skrive innlegg på kg, da klarer dere å fylle ut bekymringsmeldingen (anonymt kanskje) på mattilsynets hjemmesider. Anonymkode: f7884...a3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #23 Del Skrevet 8. november 2017 Meld ho til mattilsynet pronto. Man er faktisk lovpålagt å melde inn dyremishandling. Anonymkode: 4bfcd...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå