AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Vil gjerne høre hvordan dere har gått ned i vekt, om dere har trent mye, kuttet ned mye mat eller hva dere har gjort Anonymkode: 93e1c...adf 1
DysterPytten Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 (endret) 28 dagersdietten, uten fitline-produktene vel og merke. Endret 7. november 2017 av DysterPytten 1
Supernova17 Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Jeg gikk mye ned i vekt da jeg begynte å spise kjøtt. 2
Mymlen Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 Lange gåturer hver dag. Kjæresten min og jeg spilte pokemon go den sommeren det kom ut, og gikk ute både natt og dag! Magen ble flatere og rumpa finere. Vi spiste sunt samtidig, så kombinasjonen gjorde underverker 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Da jeg spiste mindre Anonymkode: 3bbac...e2b 5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #6 Skrevet 8. november 2017 Det det dreier seg om er å spise mindre. Trening har lite å si for vektreduksjon og bør heller sees på en som en bonus 😊 Anonymkode: db883...fd4 9
saltyliquorice Skrevet 8. november 2017 #7 Skrevet 8. november 2017 Høyt protein - lav kalori. Pluss styrketrening 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #8 Skrevet 8. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil gjerne høre hvordan dere har gått ned i vekt, om dere har trent mye, kuttet ned mye mat eller hva dere har gjort Anonymkode: 93e1c...adf 1: Kostholdsendring og færre kalorier inn 2: Fettforbrennende trening (utholdenhetstrening + styrketrening flere dager pr uke 1+2 fikk meg i mål ganske raskt (gikk ned 25% av kroppsvekten på under et år, og havnet på normalvekt). Anonymkode: ccec6...76f 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #9 Skrevet 8. november 2017 Da jeg flyttet for å studere i Bergen. Alle advarer om regnet, men ingen om disse j**** bakkene! Er en ganske fin og lang bakke til butikken, så er ikke bare bare å stikke innom for å kjøpe seg noe. I tillegg lever jeg på studentbudsjett - > maten er ofte ganske kjedelig. Ellers spiser jeg som en ulv om jeg får muligheten. Så den vanen er ikke endret, selv om jeg har gått ned svært mye er jeg redd jeg legger på meg igjen når jeg er ferdig med studiene. Anonymkode: 10a5c...d96 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #10 Skrevet 8. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil gjerne høre hvordan dere har gått ned i vekt, om dere har trent mye, kuttet ned mye mat eller hva dere har gjort Anonymkode: 93e1c...adf Meget enkelt. Spiste halvparten av hva jeg gjorde før, av alt. Gjorde underverker og fjernet 25 kg:-) Anonymkode: 83e9a...7ad 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #11 Skrevet 8. november 2017 Spiser utrolig mye grønnsaker, frukt, bær, nøtter, frø og alger. Lager maten fra bunn av og juicer mye. Spiser så mye jeg vil, teller aldri kalorier. Nå er jeg generelt ekstremt glad i frukt og grønt også, så denne type kosthold passer meg rett i blinken. Begynte så å løpe en mil flere ganger i uken pluss styrketrening etterhvert. Det viste ikke så mye på vekta, men ble mer fast og bedre kondisjon blant annet. Tror det handler mye om å få i seg ren mat og lage sunn mat fra bunn av, samt la seg kose seg litt ekstra engang i blandet Anonymkode: 8d582...4ca 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #12 Skrevet 8. november 2017 -15 kg fra 90 til 75, 0 trening kun underskudd på kalorie inntak. Lå på 1700kcal/dagen. Spiste hva jeg ville, ikke no jeg unngikk Anonymkode: 4aabf...116 3
Pringle Skrevet 8. november 2017 #13 Skrevet 8. november 2017 Jeg brukte Myfitnesspal, holdt meg til et moderat kaloriunderskudd, trente vel egentlig ikke, men gikk en del turer, kuttet ikke ut noen mat, tvertimot tilstrebet mer variasjon og fleksibilitet, og ikke minst jobbet jeg med hodet mitt. Jeg spiser, beveger meg, tenker og føler som en normalvektig person. 25 kilo ned, tre år på normalvekt. 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #14 Skrevet 8. november 2017 Spiste mindre. Veide all mat og la inn i appen lifesum. Resultatet er at jeg veier 30 kg mindre ett år senere og har et mer variert kosthold enn noen sinne. Anonymkode: 5827b...72d
Fluttershy Skrevet 8. november 2017 #15 Skrevet 8. november 2017 Jeg har byttet ut frokost og kvelds med herbalife måltidsshake. Spiser vanlig lunch og middag. Har jeg lyst på mellommåltid tar jeg en mellomåltidsbar. Jeg har ikke holdt på så lenge enda, men det funker som gull. Ned 7 kg på 7 uker! Har ikke trent noe særlig, men så vidt begynt. (3 ganger), begynner for fullt i morgren, 2 ganger i uken. Da blir det tabata trening, styrke med kroppen som motstand.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #16 Skrevet 8. november 2017 Dro til India og ble kraftig matforgiftet 😅 Anonymkode: 3eb67...4e7 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #17 Skrevet 8. november 2017 Kuttet ut sukker, spiste mindre og 4 måltider pr. dag. Da jeg ikke spiser kjøtt, spiser jeg først opp proteinene på tallerknen før grønnsakene. Stopper å spise med engang jeg kjenner at jeg er mett og kaster restene på tallerkenen. Jeg går fortsatt ned i vekt, varierende hvor mye pr. uke. Men det å kutte sukker har vært det beste jeg har gjort. Jeg har mer energi, mindre trøtt og har mindre hodepine. Og hvis jeg av og til får lyst på noe søtt, spiser jeg stangselleri med peanutbutter eller eple med kanel, eller noen druer. Anonymkode: a9f4b...2d5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #18 Skrevet 8. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det det dreier seg om er å spise mindre. Trening har lite å si for vektreduksjon og bør heller sees på en som en bonus 😊 Anonymkode: db883...fd4 Altså, la oss si en person som ikke trener spiser 1700 kcal hver dag og holder vekta på dette, men er overvektig. Om denne personen da spiser akkurat det samme, men begynner å trene og forbrenner 500 kcal per dag ekstra vil man naturlig nok gå ned ganske mye etterhvert i fettprosent. Problemet er at overvektige inaktive mennesker ikke plutselig kan begynne å trene så mye pga overbelastning, men også fordi mennesker som i utgangspunktet ikke har trent særlig mye ikke vil ha motivasjon til dette. Anonymkode: 22473...ce6
SPOCA Skrevet 8. november 2017 #19 Skrevet 8. november 2017 (endret) Har gått ned 75 kg til nå. Skal ned ca 20 kg til. Jeg stilte meg spørsmålet: hvorfor er jeg i denne situasjonen, hvorfor veier jeg 166 kg? Konklusjon: jeg var ikke lykkelig, jeg levde ikke det livet jeg ønsket meg, jeg hadde det vondt. Først måtte jeg rydde opp i eget liv. Jeg spurte meg selv: hva kan jeg gjøre for å gjøre meg selv glad og lykkelig? Jeg flyttet fra en annen kant av landet tilbake til byen jeg kommer fra, kom meg unna min voldelige ektemann, skiftet jobb, gjennomførte mastergraden min, kjøpte meg egen bolig, fikk meg ny kjæreste osv. Jeg gjorde meg selv i stand til å ta vare på meg selv, rett og slett. Deretter begynte jeg å se på de konkrete tingene i livet som kunne gjøre livet mitt ennå bedre: hvilke tiltak kunne jeg gjøre for å gå ned. Jeg hadde 3 tiltak: 1. Prioritere det som gjør meg glad. Jeg kuttet ut aktiviteter jeg kun gjorde pga forpliktelse, og ikke fordi jeg lenger likte det. Jeg fant meg nye aktiviteter. 2. Sette seg konkrete mål som kan gjøres uavhengig av hvor sliten jeg er etter jobb: jeg teller kalorier fordi det er gøy (jeg elsker systemer og tabeller osv), og å gå 10 000 skritt. Jeg gjør de aktiviteter jeg har lyst til å gjøre. Ingen forpliktelser, ikke gå for hardt ut. 3. Slutte å ha dårlig samvittighet og unnskylde den man er. Bruke klær som gjør meg glad - ikke være redd for å ha det morsomt, fokusere på de gode tingene framfor de vonde. Og det har jo tydeligvis fungert. Vektnedgang har blitt en livsstil, ikke en diett. Jeg har levd slik siden april 2016, og det har fungert utmerket. Vektnedgangen går gradvis, men det fungerer! Endret 8. november 2017 av SPOCA 12
AnonymBruker Skrevet 8. november 2017 #20 Skrevet 8. november 2017 2 minutter siden, SPOCA skrev: Har gått ned 75 kg til nå. Skal ned ca 20 kg til. Jeg stilte meg spørsmålet: hvorfor er jeg i denne situasjonen, hvorfor veier jeg 166 kg? Konklusjon: jeg var ikke lykkelig, jeg levde ikke det livet jeg ønsket meg, jeg hadde det vondt. Først måtte jeg rydde opp i eget liv. Jeg spurte meg selv: hva kan jeg gjøre for å gjøre meg selv glad og lykkelig? Jeg flyttet fra en annen kant av landet tilbake til byen jeg kommer fra, kom meg unna min voldelige ektemann, skiftet jobb, gjennomførte mastergraden min, kjøpte meg egen bolig, fikk meg ny kjæreste osv. Jeg gjorde meg selv i stand til å ta vare på meg selv, rett og slett. Deretter begynte jeg å se på de konkrete tingene i livet som kunne gjøre livet mitt ennå bedre: hvilke tiltak kunne jeg gjøre for å gå ned. Jeg hadde 3 tiltak: 1. Prioritere det som gjør meg glad. Jeg kuttet ut aktiviteter jeg kun gjorde pga forpliktelse, og ikke fordi jeg lenger likte det. Jeg fant meg nye aktiviteter. 2. Sette seg konkrete mål som kan gjøres uavhengig av hvor sliten jeg er etter jobb: jeg teller kalorier fordi det er gøy (jeg elsker systemer og tabeller osv), og å gå 10 000 skritt. Jeg gjør de aktiviteter jeg har lyst til å gjøre. Ingen forpliktelser, ikke gå for hardt ut. 3. Slutte å ha dårlig samvittighet og unnskylde den man er. Bruke klær som gjør meg glad - ikke være redd for å ha det morsomt, fokusere på de gode tingene framfor de vonde. Og det har jo tydeligvis fungert. Wow, så flink du er!! Jeg vil ned ca. 20 kg, men jeg klarer aldri å holde det gående over tid. Går ned 5 kg og så opp igjen. Så blåser jeg i alt som heter sunt kosthold i noen måneder, før jeg tar tak og går ned 5 kg igjen. Blir så imponert over dere som er så flinke over så lang tid Anonymkode: 2b346...27f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå