AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #981 Del Skrevet 27. februar 2018 At vi tar hennes parti er såre enkelt, du gir oss det på sølvfat med det du skriver. Forøvrig får du samne svar som du gir ur selv - begrunnelsen er gitt flere ganger, Så bare les tråden. Eller står det på mangel på vilje til å forstå? Anonymkode: 1fe4f...2ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 27. februar 2018 #982 Del Skrevet 27. februar 2018 «Cyberstalking er en neologisme som betegner bruk av elektroniske kommunikasjonsmidler for å stalke en person. Cyberstalking kan innebære fremsetting av falske beskyldninger, overvåkning, innsamling av informasjon, identitetstyveri, angrep på datautstyr og andre typer oppførsel som er egnet til å plage eller skape frykt hos offeret. Stalkere bruker ofte søkemotorer og onlinefora, chattekanaler og nettsamfunn som MySpace, Facebook, Friendster, Indymedia og Wikipedia for å trakassere offeret» Her blir kg brukt som kanal for å trakasssere og mate en sykelig besettelse! Hvordan forholder moderator seg til dette? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 27. februar 2018 #983 Del Skrevet 27. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: UTTALELSE Hei, De siste sidene har vært rene personangrep mot meg som privatperson. Påstander om at jeg helsepersonell bør hente meg opp, Påstander om at jeg er farlig for jenta, Påstander om at jeg lider av en besettelse hvis jeg forstår påstanden riktig - Det å uten engang begrunne (selv når jeg bør om begrunnelse), å bare fortsette med personangrepene syns jeg faktisk ikke er akseptabelt. Vi har alle et forumreglement å forholde oss til. Jeg holder meg innenfor det. - Leser dere ikke hva dere selv skriver? Trinn 1: Kom med en sterk påstand om TS som privatperson dere ikke har grunnlag for som er støtende. Trinn 2: Jeg ber om en begrunnelse og prøver å få tråden på et seriøst plan igjen. Trinn 3: Dere repeterer bare trinn 1... - Til orientering: Og dette vet jenta også: Jeg er ikke en person til fare for noen. Jeg ble avvist på den mest kyniske basic barnslige måten ved å få fake nr. der siste siffer ble endret. Det krevde 2 Google-søk å finne det riktige nummeret (ett siffer opp eller ned). Spørsmålet jeg kan være HELT MED PÅ at er sentralt, er om jeg prøvde å få kontakt med henne igjen og stalker henne. Svaret på dette spørsmålet er: Nei. - Hvis det er noen jeg ber MOD om hjelp til, så er det å få slettet disse brukerne som regelrett kommer med personangrep mot meg som enkeltmenneske og privatperson, uten å ha noe som helst grunnlag for å kjenne meg. Dere var flinke i starten ved å slette personangrepene og avsporingene, men nå har det dabbet av. - Det triste er at dette faktisk VAR på vei i en positiv retning (ref. at det var en deprimert jente som begynte å svare på hvordan ting fungerte for henne), ergo: tråden var på vei til å bli løst. Fantastisk tenker dere! Dessverre ble det ikke slik; for her ønsker folk mer å angripe mer enn å hjelpe, så i stedet for å la denne forumbrukeren hjelpe meg med å forstå hvorfor jenta gjorde som hun gjorde, så begynner de å ta plass i tråden og komme med regelrette personangrep og hånende sjikanering! Anonymkode: 97775...46a Du er blokkert! Hun liker deg ikke! Hun vil ikke ha noe med deg å gjøre! Oppsøk helsevesenet for videre hjelp!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #984 Del Skrevet 27. februar 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: UTTALELSE Hei, De siste sidene har vært rene personangrep mot meg som privatperson. Påstander om at jeg helsepersonell bør hente meg opp, Påstander om at jeg er farlig for jenta, Påstander om at jeg lider av en besettelse hvis jeg forstår påstanden riktig - Det å uten engang begrunne (selv når jeg bør om begrunnelse), å bare fortsette med personangrepene syns jeg faktisk ikke er akseptabelt. Vi har alle et forumreglement å forholde oss til. Jeg holder meg innenfor det. - Leser dere ikke hva dere selv skriver? Trinn 1: Kom med en sterk påstand om TS som privatperson dere ikke har grunnlag for som er støtende. Trinn 2: Jeg ber om en begrunnelse og prøver å få tråden på et seriøst plan igjen. Trinn 3: Dere repeterer bare trinn 1... - Til orientering: Og dette vet jenta også: Jeg er ikke en person til fare for noen. Jeg ble avvist på den mest kyniske basic barnslige måten ved å få fake nr. der siste siffer ble endret. Det krevde 2 Google-søk å finne det riktige nummeret (ett siffer opp eller ned). Spørsmålet jeg kan være HELT MED PÅ at er sentralt, er om jeg prøvde å få kontakt med henne igjen og stalker henne. Svaret på dette spørsmålet er: Nei. - Hvis det er noen jeg ber MOD om hjelp til, så er det å få slettet disse brukerne som regelrett kommer med personangrep mot meg som enkeltmenneske og privatperson, uten å ha noe som helst grunnlag for å kjenne meg. Dere var flinke i starten ved å slette personangrepene og avsporingene, men nå har det dabbet av. - Det triste er at dette faktisk VAR på vei i en positiv retning (ref. at det var en deprimert jente som begynte å svare på hvordan ting fungerte for henne), ergo: tråden var på vei til å bli løst. Fantastisk tenker dere! Dessverre ble det ikke slik; for her ønsker folk mer å angripe mer enn å hjelpe, så i stedet for å la denne forumbrukeren hjelpe meg med å forstå hvorfor jenta gjorde som hun gjorde, så begynner de å ta plass i tråden og komme med regelrette personangrep og hånende sjikanering! Anonymkode: 97775...46a Nei. Anonymkode: 1fe4f...2ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #985 Del Skrevet 27. februar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: UTTALELSE: Tross sist tidens avsporinger fra brukere med kun en agenda: Personangrep uten grunnlag. Så håper jeg vi kan fortsette tråden i det seriøse sporet vi var på vei, med dette innlegget. Vi nærmet oss som sagt en løsning; så ble den spolert, slik den kontinuerlig har blitt gjennom 50 sider snart. Det virker som at folk ikke VIL at jeg skal få svar, og DET lurer jeg på motivet bak. For DET er interessant! Anonymkode: 97775...46a Det er flere i denne tråden som har gitt deg lange, velformulerte, reflekterte og tidkrevende svar! Alt tyder på at du lever i en alternativ virkelighet, skaff hjelp! Anonymkode: 790f2...407 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 27. februar 2018 #986 Del Skrevet 27. februar 2018 Stakkars dame . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #987 Del Skrevet 27. februar 2018 5 timer siden, Stein-saks-papir skrev: Tror TS har begynt å svare seg selv. Nei jeg er ei med depresjon som vil gi innsikt. Anonymkode: ae25d...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 28. februar 2018 #988 Del Skrevet 28. februar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg er ei med depresjon som vil gi innsikt. Anonymkode: ae25d...7a8 Innsikt i hva? Hvordan kan du gi innsikt i et menneske som du ikke kjenner? Hadde du hatt innsikt i deg selv ville du vært klar over på at på deg selv kjenner du heller ingen! Selv om denne jenta er deprimert er hun ikke lik deg selv om dere er deprimerte! Hun har blokkert Ts og vil ikke ha noe med han å gjøre. Som kvinne bør du støtte oppom kvinner som blir utsatt for stalkere og slutte og mate Ts med historier om deg selv. Det er ikke relevant da du ikke er denne jenta som har vært så uheldig å møte på Ts! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 28. februar 2018 #989 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Å drive med trakassing på Internett av personer er ikke lov. Hvordan lovverket er i forhold til denne tråden bør moderator sjekke ut da denne tråden mest sansynligvis er et brudd på lovverket! @Yvonne https://www.tv2.no/nyheter/8617560/ Endret 28. februar 2018 av Bakepulver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #990 Del Skrevet 28. februar 2018 On 26.2.2018 at 11:43 PM, AnonymBruker said: Jepp, så hypotesen er riktig om at hun går inn i et forhold kun i årsak av å ikke være alene. Jeg tenker slik: Man bør heller finne ut om man passer sammen, enn å kun få kjæreste for kjærestens skyld. Jeg har mere tro på at langvarig lykke skapes av en selv, fremfor å komme fra eksterne kilder! Jeg er enig i dette, men jeg klarer ikke å tenke rasjonelt og det gjør at jeg heller får kjærester for å ikke være alene, for jeg er ikke lykkelig med meg selv. Men jeg kan også være en som ikke bryter dårlige forhold. At jeg finner i meg alt av dårlig oppførsel for å ikke være alene. At en er slem er lettere enn en som er snill. Så hvis alternativet er å ha jevnlig kontakt med en som er dårlig mot deg, er det bedre enn å ha sjeldent kontakt med en som er bra? Hvis jeg får nærhet, sex, oppmerksomhet både dårlig/positiv så holder jeg meg til den som gir meg det. Også gjør jeg det ekstra negativt med å være hot and cold. En som er bra for meg, men ikke gir meg den positive/negative oppmerksomheten blir jeg uinteressert i. I mitt tilfelle blir dette litt vanskelig å kartlegge. Genuint er jeg snill, så da burde det vel være lettere for henne å ha en langvarig relasjon med meg som er snill i tillegg? Er vanskelig å bygge et langvarig nytt relasjon med en som er snill og som kanskje ikke vil det samme som meg. Vanskelig å snakke med en som har ting på stell, er bedre enn meg og har livet funnet ut av. For da blir det så stor kontrast fra hvor jeg er. Der jeg eks ikke jobber fult, ikke har god økonomi. Det at man blir selvopptatt er en symptom. Man ser bare sine behov og klarer så vidt å interessere seg i andre. Er jo spørs hvor i depresjonen man er da. Hvordan er disse depresjonsgradene for deg? Er mild, moderat og alvorlig. Og hvor mer selvopptatt jeg er, hvor mer deperimert er jeg. Ja, at hun kun ser seg selv er jo bekreftet i denne tråden, og jeg har vært snill om hennes utlevering av henne her. Dere vil bli skremt over hvor dårlige ''mennesker'' som fins, hvis jeg hadde skrevet de resterende 90 % jeg holder tilbake. Hint: Problemene er beskrevet snilt til nå, samt at jeg fint kunne skrevet ordrett hvert ord vi utvekslet. Det ville blitt et par 50-100-forumsider MINST, kun for å gjenfortelle de konkrete handlingene handling vs. ord. Jeg elsker film, men klarer ikke å holde konsentrasjonen til å se en hel film. Hm..? Hva er årsaken? Kan dette relateres til min sosiale relasjon? Årsaken er at jeg har mindre konsentrasjon og er mindre interessert i ting jeg liker når jeg ikke er deprimert. Jeg bruker feks å se Oscar utdelingen med en venninne, og har brukt å sett alle filmene som jeg tror blir nominert. Men i år så har jeg ikke sett en film og jeg har sagt til venninne min at jeg ikke klarer å se Oscar utdelingen. Så det at man har dårligere konsentrasjon, mindre interessert i ting man bruker å like går utover det sosiale. Anonymkode: ae25d...7a8 Anonymkode: ae25d...7a8 1. Hvorfor velger du ikke de sunne kjærestene vs. de usunne? Du har jo tid i en datingfase til å sammenligne hvem som kun bruker deg, og hvem som genuint liker deg som menneske? 2. Det du egentlig sier er at så lenge du får oppmerksomhet, så er det nok. Men da stiller jeg meg igjen til det overnevnte: I en bli-kjent-fase; hvorfor siler du ikke ut folk? Er det førstemann til mølla, og hvis neste person kommer et par dager etter, så er det for sent, selv om din og hans relasjon enda ikke har utviklet seg i en retning enda? 3. Du har enklere for å bygge en relasjon med slemme folk, fordi de også stort sett sliter med depresjon? Vi vet at alle som mobber har blitt mobbet. Vi vet at depressive handler annerledes enn andre... det går på at dere ''forstår hverandre bedre''? Hvordan blir det da hvis du KUN er i en verden med snille folk: Velger du å være alene da? Eller hvordan selekterer du ut de single og snille? Så eksterne faktorer du ikke kan styre som.., ja... den andres liv; er faktisk med å påvirke din relasjon til han? Jeg tenker slik: Ditt liv > Deg >RELASJON < Han < Hans liv. Der hva han har på bankkontoen og hva du har i utdanning, ikke burde bety noe i en setting hvor omverdenen ikke betyr noe? Jo mer selvopptatt, jo mer deprimert? Jo mer deprimert, jo mer selvopptatt? Altså en ond sirkel. Og HVIS deprimert (altså og/eller selvopptatt), jo mindre interessert i hva du ellers ville vært interessert i; altså jo lettere tiltrekkes du personer som er usunne for deg? Da bør du jo tiltrekkes EKSTREMT lett personer som faktisk ER snille mot deg? Glad for at EN i hvert fall fortsetter å prøve å hjelpe, selv om svarene dine bokstavelig talt drukner i rene personhat mot meg av visse andre brukere Du er et godt menneske som fortjener en løsning på depresjonene dine. Har du noen planer selv? On 27.2.2018 at 11:18 AM, Stein-saks-papir said: Tror TS har begynt å svare seg selv. Nei Bare spør MOD om Anonymkodene, du, så får du løst dette problemet lett! On 27.2.2018 at 11:22 AM, Bakepulver said: Ja, det tenkte jeg også.. Du tenker mye rart du. Jeg anbefaler deg å forlate tråden, - ... nå! 1 minutt siden, Bakepulver said: Å drive med trakassing på Internett av personer er ikke lov. Hvordan lovverket er i forhold til denne tråden bør moderator sjekke ut da denne tråden mest sansynligvis er et brudd på lovverket! @Yvonne https://www.tv2.no/nyheter/8617560/ Jeg anbefaler deg faktisk å stikke laaaangt vekk herfra! Du sårer meg ekstremt som privatperson! Alt du kommer med er uttalelser om meg som du virkelig aldri noen gang i hele ditt liv har grunnlag for å gi! Og det morsomme er når du blir konfrontert og bedt begrunnet, da svarer du ikke engang, men kommer med ENDA flere uttalelser uten grunnlag! Hvis det er noen som skal rapporteres her er det faktisk deg! HER PRØVER FAKTISK FOLK Å KOMME MED HJELPENDE RÅD! OG SÅ DUKKER DU OPP FRA INGENSTEDS OG ØDELEGGER HELE TRÅDEN SOM VAR PÅ VEI TIL Å BLI LØST! KOM DEG VEKK! On 27.2.2018 at 11:26 AM, AnonymBruker said: At vi tar hennes parti er såre enkelt, du gir oss det på sølvfat med det du skriver. Nei? Anonymkode: 1fe4f...2ac On 27.2.2018 at 12:12 PM, AnonymBruker said: Det er flere i denne tråden som har gitt deg lange, velformulerte, reflekterte og tidkrevende svar! Alt tyder på at du lever i en alternativ virkelighet, skaff hjelp! Anonymkode: 790f2...407 Rett over deg er det en bruker som heter Bakepulver. Les svarene hans. Syns du genuint de hjelper til med å løse hva som er trådens spørsmål? Genuint..? 23 hours ago, lovedrug said: Stakkars dame . Hvorfor? Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 28. februar 2018 #991 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Hvorfor velger du ikke de sunne kjærestene vs. de usunne? Du har jo tid i en datingfase til å sammenligne hvem som kun bruker deg, og hvem som genuint liker deg som menneske? 2. Det du egentlig sier er at så lenge du får oppmerksomhet, så er det nok. Men da stiller jeg meg igjen til det overnevnte: I en bli-kjent-fase; hvorfor siler du ikke ut folk? Er det førstemann til mølla, og hvis neste person kommer et par dager etter, så er det for sent, selv om din og hans relasjon enda ikke har utviklet seg i en retning enda? 3. Du har enklere for å bygge en relasjon med slemme folk, fordi de også stort sett sliter med depresjon? Vi vet at alle som mobber har blitt mobbet. Vi vet at depressive handler annerledes enn andre... det går på at dere ''forstår hverandre bedre''? Hvordan blir det da hvis du KUN er i en verden med snille folk: Velger du å være alene da? Eller hvordan selekterer du ut de single og snille? Så eksterne faktorer du ikke kan styre som.., ja... den andres liv; er faktisk med å påvirke din relasjon til han? Jeg tenker slik: Ditt liv > Deg >RELASJON < Han < Hans liv. Der hva han har på bankkontoen og hva du har i utdanning, ikke burde bety noe i en setting hvor omverdenen ikke betyr noe? Jo mer selvopptatt, jo mer deprimert? Jo mer deprimert, jo mer selvopptatt? Altså en ond sirkel. Og HVIS deprimert (altså og/eller selvopptatt), jo mindre interessert i hva du ellers ville vært interessert i; altså jo lettere tiltrekkes du personer som er usunne for deg? Da bør du jo tiltrekkes EKSTREMT lett personer som faktisk ER snille mot deg? Glad for at EN i hvert fall fortsetter å prøve å hjelpe, selv om svarene dine bokstavelig talt drukner i rene personhat mot meg av visse andre brukere Du er et godt menneske som fortjener en løsning på depresjonene dine. Har du noen planer selv? Nei Bare spør MOD om Anonymkodene, du, så får du løst dette problemet lett! Du tenker mye rart du. Jeg anbefaler deg å forlate tråden, - ... nå! Jeg anbefaler deg faktisk å stikke laaaangt vekk herfra! Du sårer meg ekstremt som privatperson! Alt du kommer med er uttalelser om meg som du virkelig aldri noen gang i hele ditt liv har grunnlag for å gi! Og det morsomme er når du blir konfrontert og bedt begrunnet, da svarer du ikke engang, men kommer med ENDA flere uttalelser uten grunnlag! Hvis det er noen som skal rapporteres her er det faktisk deg! HER PRØVER FAKTISK FOLK Å KOMME MED HJELPENDE RÅD! OG SÅ DUKKER DU OPP FRA INGENSTEDS OG ØDELEGGER HELE TRÅDEN SOM VAR PÅ VEI TIL Å BLI LØST! KOM DEG VEKK! Rett over deg er det en bruker som heter Bakepulver. Les svarene hans. Syns du genuint de hjelper til med å løse hva som er trådens spørsmål? Genuint..? Hvorfor? Anonymkode: 97775...46a Dersom kg og moderator ikke tar tak i dette kommer jeg til å melde dette videre til andre instanser! Endret 28. februar 2018 av Bakepulver 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #992 Del Skrevet 28. februar 2018 Ts, rapporter de innleggene du mener er personangrep da vel, så ser moddene på det. Anonymkode: 898c0...80b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 28. februar 2018 #993 Del Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Hvorfor velger du ikke de sunne kjærestene vs. de usunne? Du har jo tid i en datingfase til å sammenligne hvem som kun bruker deg, og hvem som genuint liker deg som menneske? 2. Det du egentlig sier er at så lenge du får oppmerksomhet, så er det nok. Men da stiller jeg meg igjen til det overnevnte: I en bli-kjent-fase; hvorfor siler du ikke ut folk? Er det førstemann til mølla, og hvis neste person kommer et par dager etter, så er det for sent, selv om din og hans relasjon enda ikke har utviklet seg i en retning enda? 3. Du har enklere for å bygge en relasjon med slemme folk, fordi de også stort sett sliter med depresjon? Vi vet at alle som mobber har blitt mobbet. Vi vet at depressive handler annerledes enn andre... det går på at dere ''forstår hverandre bedre''? Hvordan blir det da hvis du KUN er i en verden med snille folk: Velger du å være alene da? Eller hvordan selekterer du ut de single og snille? Så eksterne faktorer du ikke kan styre som.., ja... den andres liv; er faktisk med å påvirke din relasjon til han? Jeg tenker slik: Ditt liv > Deg >RELASJON < Han < Hans liv. Der hva han har på bankkontoen og hva du har i utdanning, ikke burde bety noe i en setting hvor omverdenen ikke betyr noe? Jo mer selvopptatt, jo mer deprimert? Jo mer deprimert, jo mer selvopptatt? Altså en ond sirkel. Og HVIS deprimert (altså og/eller selvopptatt), jo mindre interessert i hva du ellers ville vært interessert i; altså jo lettere tiltrekkes du personer som er usunne for deg? Da bør du jo tiltrekkes EKSTREMT lett personer som faktisk ER snille mot deg? Glad for at EN i hvert fall fortsetter å prøve å hjelpe, selv om svarene dine bokstavelig talt drukner i rene personhat mot meg av visse andre brukere Du er et godt menneske som fortjener en løsning på depresjonene dine. Har du noen planer selv? Nei Bare spør MOD om Anonymkodene, du, så får du løst dette problemet lett! Du tenker mye rart du. Jeg anbefaler deg å forlate tråden, - ... nå! Jeg anbefaler deg faktisk å stikke laaaangt vekk herfra! Du sårer meg ekstremt som privatperson! Alt du kommer med er uttalelser om meg som du virkelig aldri noen gang i hele ditt liv har grunnlag for å gi! Og det morsomme er når du blir konfrontert og bedt begrunnet, da svarer du ikke engang, men kommer med ENDA flere uttalelser uten grunnlag! Hvis det er noen som skal rapporteres her er det faktisk deg! HER PRØVER FAKTISK FOLK Å KOMME MED HJELPENDE RÅD! OG SÅ DUKKER DU OPP FRA INGENSTEDS OG ØDELEGGER HELE TRÅDEN SOM VAR PÅ VEI TIL Å BLI LØST! KOM DEG VEKK! Rett over deg er det en bruker som heter Bakepulver. Les svarene hans. Syns du genuint de hjelper til med å løse hva som er trådens spørsmål? Genuint..? Hvorfor? Anonymkode: 97775...46a Løsningen din er helsevesenet! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #994 Del Skrevet 28. februar 2018 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor? Anonymkode: 97775...46a Dette er svart på flere ganger gjennom trådens nå 50 sider. Er vi da enige om at du ikke lenger gjentar deg selv og spør om dette? Bra! Anonymkode: 1fe4f...2ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #995 Del Skrevet 28. februar 2018 Ronja, kan bare gå å legge seg... Anonymkode: a868b...ca2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #996 Del Skrevet 28. februar 2018 Ts vil gjerne ha rett i sine synspunkter, det er min forståelse av de lange innleggene og svar til de som prøver å hjelpe med sine svar. Svært mange som starter tråder her inne vil gjerne ha støtte for sin side av saken, og det er ikke noe rart i det, slik er vi mennesker. Jenta hadde blitt kjæreste med en som kom fra vennesonen en gang, og gjorde dermed et unntak fra sine preferanser. Da burde hun gjort et unntak for deg også Ts? Hva om det ikke var kjemi mellom dere? Du påstår at det var det, men det er din mening. Hun følte kanskje ingen kjemi, selv om hun kanskje sa det. Vi forteller hvite løgner til folk for ikke å såre dem, det kan hun også ha gjort. Det betyr ikke at hun er ond! Følger du med på henne noe sted? Fysisk eller på nettet? Hvis ikke, så kan jeg ikke forstå hvorfor folk her mener du er farlig. At du er en kverulant er en annen sak (i mine øyne). Anonymkode: 03373...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #997 Del Skrevet 28. februar 2018 Grunnen til at jeg spurte om navnet ditt starter på M, er at jeg har en kompis som har akkurat samme problemstilling som deg, han klarer ikke å forstå at en jente/jente avviser han, og er ekstremt innpåsliten. Han snakker stygt om jentene og kan ikke forstå at de ikke vil ha en så bra person som han, og krever å få en forklaring. Denne personen har narsissistisk personlighetsforstyrrelse (sagt av han selv), og dette kan forklare tankegangen hans. Kanskje du burde bli utredet? Sier det for å hjelpe, ikke for å være slem. Anonymkode: 790f2...407 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #998 Del Skrevet 28. februar 2018 11 hours ago, Bakepulver said: Dersom kg og moderator ikke tar tak i dette kommer jeg til å melde dette videre til andre instanser! Forlat tråden, ... - nå! 11 hours ago, AnonymBruker said: Ts, rapporter de innleggene du mener er personangrep da vel, så ser moddene på det. Anonymkode: 898c0...80b Hvis MOD følger med på tråden så følger de med på tråden. Da ser de at de siste 3 sidene er rene sider med personhat mot meg som enkeltmenneske og privatperson ingen har grunnlag for å uttale seg om. De evner heller ikke å begrunne det, noe jeg syns er forundrende da vi prater om direkte støtende utsagt om meg uten at de kjenner meg privat! Hvis det er noen som bør ha hjelp og bli rapportert er det disse brukerne som har ødelagt for den ENE som nå prøver å hjelpe og som faktisk er en jeg ønsker velkommen i tråden. Jeg var på vei til å løse tråden, og den ville blitt løst før side 50. Hvem ødela? Det er kanskje bare å lese de siste 3 sidene, så vil dere forstå! 11 hours ago, Bakepulver said: Løsningen din er helsevesenet! Takk for din innsats i tråden. Ha det til deg! 10 hours ago, AnonymBruker said: Dette er svart på flere ganger gjennom trådens nå 50 sider. Er vi da enige om at du ikke lenger gjentar deg selv og spør om dette? Bra! Anonymkode: 1fe4f...2ac Nei. 10 hours ago, AnonymBruker said: Ronja, kan bare gå å legge seg... Anonymkode: a868b...ca2 Hæ? 10 hours ago, AnonymBruker said: Ts vil gjerne ha rett i sine synspunkter, det er min forståelse av de lange innleggene og svar til de som prøver å hjelpe med sine svar. Svært mange som starter tråder her inne vil gjerne ha støtte for sin side av saken, og det er ikke noe rart i det, slik er vi mennesker. Jeg søker faktisk ingen støtte for min sak, for min sak er et spørsmål. Et spørsmål dere ikke godtar, fordi dere ikke godtar tråden. DET kan ikke jeg stå til ansvar for. Det jeg KAN stå til ansvar for er at jeg spesifiserer hvordan jeg ønsker at tråden skal foregå; morsomt da at folk her gjør det stikk motsatte. Jenta hadde blitt kjæreste med en som kom fra vennesonen en gang, og gjorde dermed et unntak fra sine preferanser. Da burde hun gjort et unntak for deg også Ts? Hva om det ikke var kjemi mellom dere? Du påstår at det var det, men det er din mening. Hun følte kanskje ingen kjemi, selv om hun kanskje sa det. Vi forteller hvite løgner til folk for ikke å såre dem, det kan hun også ha gjort. Det betyr ikke at hun er ond! Jeg har aldri omtalt henne som ond. Finn de ordene i sitat fra meg takk. Jeg har omtalt hun som falsk, og det bevisst. Kun basert 100 % i at hun er det. Det beste for henne ville vært å være anonym om sin moral, for da kunne hun aldri ''motsagt'' den, ja. Det var kjemi. Følger du med på henne noe sted? Fysisk eller på nettet? Nei. Nei. Nei. Hvis ikke, så kan jeg ikke forstå hvorfor folk her mener du er farlig. At du er en kverulant er en annen sak (i mine øyne). Nettopp. Derfor jeg syns hele denne sjikaneringen av meg som privatperson er ekstremt støtende og sårende. De har ingen grunnlag for å mene NOE SOM HELST om meg som privatperson, nettopp fordi de ikke kjenner meg in real life. Ekstra interessant blir det når jeg bare spør de om hva slags grunnlag de legger på at jeg bør til helsevesen, og de går tilbake til trinn en og begynner personsangrepet på nytt. Det å anbefale folk å søke hjelp i den ordlyden de gjør er faktisk en veldig sterk påstand jeg kan gå videre med, for det er faktisk ikke greit og i full strid med forumreglementet! Anonymkode: 03373...a23 55 minutter siden, AnonymBruker said: Grunnen til at jeg spurte om navnet ditt starter på M, er at jeg har en kompis som har akkurat samme problemstilling som deg, han klarer ikke å forstå at en jente/jente avviser han, og er ekstremt innpåsliten. Han snakker stygt om jentene og kan ikke forstå at de ikke vil ha en så bra person som han, og krever å få en forklaring. Denne personen har narsissistisk personlighetsforstyrrelse (sagt av han selv), og dette kan forklare tankegangen hans. Kanskje du burde bli utredet? Sier det for å hjelpe, ikke for å være slem. Anonymkode: 790f2...407 Navnet mitt starter ikke på M! Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #999 Del Skrevet 1. mars 2018 Nei, men dere minner veldig mye om hverandre, og han har narsissistisk pf; derfor jeg råder deg til å bli utredet:) Anonymkode: 790f2...407 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2018 #1000 Del Skrevet 1. mars 2018 Det er litt uvanlig å omtale seg selv som "privatperson", TS. Hvorfor gjør du det? Jeg tenker også at du utviser en del narsissistiske og også rigide trekk. Anonymkode: 898c0...80b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå