Gå til innhold

Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Vennligst ikke besvar lenger i tråden.

Du kommer bare med personangrep uten begrunnelse (selv om jeg har spurt 3-4) ganger.

Jeg ser fram til dine innlegg hvis du holder deg saklig, utenom det ønsker jeg ikke lenger din tilstedeværelse her! :)

Anonymkode: 97775...46a

Det er veldig mye begrunnelse her, det er på tide at du oppsøker hjelp. Les gjennom denne tråden og prøv å se deg selv fra vår side. Det er stor mulighet for at du kommer til å gjøre jenter veldig redd i fremtiden. Eller at du kommer til å skade noen. Oppsøk hjelp, før det skjer noe du kommer til å angre på.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Du kommer bare med personangrep uten begrunnelse (selv om jeg har spurt 3-4) ganger.

Jeg ser fram til dine innlegg hvis du holder deg saklig, utenom det ønsker jeg ikke lenger din tilstedeværelse her! :)

Hei TS :) får jeg spørre om navnet ditt starter på M? Vet kanskje hvem du er og vil gjerne hjelpe deg

Anonymkode: 790f2...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Denne tråden går inn i kg-historien:klappe:

Anonymkode: f7a15...7bc

Tusen takk! :)

1 hour ago, Stein-saks-papir said:

Det er veldig mye begrunnelse her, det er på tide at du oppsøker hjelp. Les gjennom denne tråden og prøv å se deg selv fra vår side. Det er stor mulighet for at du kommer til å gjøre jenter veldig redd i fremtiden. Eller at du kommer til å skade noen. Oppsøk hjelp, før det skjer noe du kommer til å angre på.

Er du her fortsatt? Har jo sagt jeg ikke ønsker flere usaklige innlegg fra deg. Og din første deltagelse på lenge er en like usaklig post. ''Gjøre jenter vedig redde'', ''oppsøke hjelp''... du vet at dette er rapporteringsverdige grunnlag? Det du kommer med mot meg er sterke personanklager mot meg som enkeltmenneske og privatperson. Jeg ønsker en forklaring!

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei TS :) får jeg spørre om navnet ditt starter på M? Vet kanskje hvem du er og vil gjerne hjelpe deg

Anonymkode: 790f2...407

Nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig.

Du skriver at hun er falsk som blokkerte deg uten forklaring. Men du ville aldri godtatt noen forklaring, det går tydelig fram i denne tråden. Du ville kverulert, vridd og vendt på hvert ord hun sa, for du nekter å innse realiteten. Hun er ikke interessert.

Vanligvis mener jeg at folk som bare stikker uten en forklaring er feige, men i ditt tilfelle er det forståelig at hun måtte gjøre det.

Du forsøker også å innbille oss at det er mye informasjon vi ikke har tilgang til, og at hun kanskje kunne være interessert. Men fakta er at hun har blokkert deg, og det skal du forholde deg til. Når hun viser deg at hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre gjennom å blokkere deg, så la henne være i fred.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Hva du ønsker er ikke relevant da du ikke er herre over kg! Du har valgt å poste denne besettelsen din på et OFFENTLIG forum!! 

Å holde på slik som du gjør er IKKE NORMALT!! INGEN normale mennesker holder på å kverne på en avvisning i FIRE måneder av et ukjent menneske!!

Du er en meget farlig person som bør oppsøke hjelp umiddelbart!!

Hun har blokkert deg. Hun vil ikke ha noe med deg å gjøre! Du er farlig!

Endret av Bakepulver
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Katten.2.0 said:

Forklaringen er godt dokumentert over nesten femti sider. Stalker.

Nei. 30 av de har jeg prøvd å forklare dette fordi jeg trodde det sto på evne vs. vilje :)

10 hours ago, Katana said:

Du skriver at hun er falsk som blokkerte deg uten forklaring. Men du ville aldri godtatt noen forklaring, det går tydelig fram i denne tråden. Du ville kverulert, vridd og vendt på hvert ord hun sa, for du nekter å innse realiteten. 

Nei :)

Vanligvis mener jeg at folk som bare stikker uten en forklaring er feige, men i ditt tilfelle er det forståelig at hun måtte gjøre det.

Oi? Takk for begrunnelsen :):):):):) 

Du forsøker også å innbille oss at det er mye informasjon vi ikke har tilgang til, og at hun kanskje kunne være interessert.

Jepp. Og det er ganske avgjørende faktisk. Men jeg skjermer henne i respekt for henne, og det å ta i mot hat fra dere er noe jeg mye heller vil da. Det heter å respektere mennesker, ja :)

4 hours ago, Bakepulver said:

Hva du ønsker er ikke relevant da du ikke er herre over kg! Du har valgt å poste denne besettelsen din på et OFFENTLIG forum!! 

ok

Å holde på slik som du gjør er IKKE NORMALT!! INGEN normale mennesker holder på å kverne på en avvisning i FIRE måneder av et ukjent menneske!!

kk

Du er en meget farlig person som bør oppsøke hjelp umiddelbart!!

Neste gang rapporterer jeg deg. Du kommer med sterke påstander mot meg som privatperson uten å kjenne meg. Jeg ønsker en forklaring! Hvis du ikke evner annet enn å kritisere her i verden, uten engang å stå for det du sier så ønsker jeg ikke din tilstedeværelse mer her.

Dette er et offentlig forum. Oh wow, det visste jeg ikke ... ... ... ... ...! Likevel; hvis du kun ødelegger tråden og kommer med personangrep så kan du faktisk få lov til å stikke. Ok? :):):):):) Takk på forhånd! :):):)

Hun har blokkert deg. Hun vil ikke ha noe med deg å gjøre! Du er farlig!

Hysj :) 

Da setter jeg pris på saklige diskusjoner fremover.

Vi var på god vei med en x, y, z-jente her som har opplevd fortid, drama og depresjon, som var i god gang med å svare.

Gjett hva som gjorde at vi ikke kom i mål på side 49? Kanskje de quotede svarene til rene personangrep er årsaken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 30 av de har jeg prøvd å forklare dette fordi jeg trodde det sto på evne vs. vilje :)

Da setter jeg pris på saklige diskusjoner fremover.

Vi var på god vei med en x, y, z-jente her som har opplevd fortid, drama og depresjon, som var i god gang med å svare.

Gjett hva som gjorde at vi ikke kom i mål på side 49? Kanskje de quotede svarene til rene personangrep er årsaken...

Vi kan konkludere med at du trenger hjelp fra helsepersonell før du skader denne kvinnen eller andre kvinner som kommer i veien for dine syke besettelser!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rapportert denne tråden flere ganger da jeg oppfatter det slik at Ts har psykiske utfordringer. Han kverner på en sykelig besettelse over en fremmed kvinne, og ytringene hans rundt denne situasjonen er særdeles alarmerende!

Er moderatorene klar over at de er med på å bygge oppom denne besettelsen ved å la vedkommende dyrke den her inne?? Dette er et menneske som det ikke går an å realitetsorientere og jeg er oppriktig bekymret for denne jentas sikkerhet!

Jeg oppfordrer dere nok en gang til å ta tak i dette og oppfordre vedkommende til å oppsøke helsevesenet før han skader noen.

Jeg vet at det ikke er ønskelig at jeg henvender meg til moderator på denne måten, men jeg føler et oppriktig ansvar for jenta og de andre jentene som kan bli utsatt for denne brukeren.  

Endret av Bakepulver
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Jeg har rapportert denne tråden flere ganger da jeg oppfatter det slik at Ts har psykiske utfordringer. Han kverner på en sykelig besettelse over en fremmed kvinne, og ytringene hans rundt denne situasjonen er særdeles alarmerende!

Er moderatorene klar over at de er med på å bygge oppom denne besettelsen ved å la vedkommende dyrke den her inne?? Dette er et menneske som det ikke går an å realitetsorientere og jeg er oppriktig bekymret for denne jentas sikkerhet!

Jeg oppfordrer dere nok en gang til å ta tak i dette og oppfordre vedkommende til å oppsøke helsevesenet før han skader noen.

Jeg vet at det ikke er ønskelig at jeg henvender meg til moderator på denne måten, men jeg føler et oppriktig ansvar for jenta og de andre jentene som kan bli utsatt for denne brukeren.  

Er helt enig med deg. Vi vet at han har navnet og telefonnummeret til jenta, og det er skummelt å tenke på. Håper hun er trygg.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bakepulver skrev:

Bra at du tar tak! Jeg skjønner ikke hvorfor denne tråden ikke er stengt for lengst. Moderatorene er jo innom og leser de også. 

Om ts troller eller er så påståelig og har så lite innsikt er rett og slett skummelt.

Anonymkode: 75271...238

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du tar tak! Jeg skjønner ikke hvorfor denne tråden ikke er stengt for lengst. Moderatorene er jo innom og leser de også. 

Om ts troller eller er så påståelig og har så lite innsikt er rett og slett skummelt.

Anonymkode: 75271...238

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har rapportert.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Stein-saks-papir skrev:

Er helt enig med deg. Vi vet at han har navnet og telefonnummeret til jenta, og det er skummelt å tenke på. Håper hun er trygg.

Han følger med på henne også. Dette er farlige greier. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Bakepulver said:

Han følger med på henne også. Dette er farlige greier. 

Nei :) Nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTTALELSE

Hei,

De siste sidene har vært rene personangrep mot meg som privatperson.

Påstander om at jeg helsepersonell bør hente meg opp,

Påstander om at jeg er farlig for jenta,

Påstander om at jeg lider av en besettelse hvis jeg forstår påstanden riktig

-

Det å uten engang begrunne (selv når jeg bør om begrunnelse), å bare fortsette med personangrepene syns jeg faktisk ikke er akseptabelt. Vi har alle et forumreglement å forholde oss til. Jeg holder meg innenfor det.

-

Leser dere ikke hva dere selv skriver?

Trinn 1: Kom med en sterk påstand om TS som privatperson dere ikke har grunnlag for som er støtende.

Trinn 2: Jeg ber om en begrunnelse og prøver å få tråden på et seriøst plan igjen.

Trinn 3: Dere repeterer bare trinn 1...

-

Til orientering: Og dette vet jenta også:

Jeg er ikke en person til fare for noen. Jeg ble avvist på den mest kyniske basic barnslige måten ved å få fake nr. der siste siffer ble endret. Det krevde 2 Google-søk å finne det riktige nummeret (ett siffer opp eller ned). Spørsmålet jeg kan være HELT MED PÅ at er sentralt, er om jeg prøvde å få kontakt med henne igjen og stalker henne. Svaret på dette spørsmålet er: Nei.

-

Hvis det er noen jeg ber MOD om hjelp til, så er det å få slettet disse brukerne som regelrett kommer med personangrep mot meg som enkeltmenneske og privatperson, uten å ha noe som helst grunnlag for å kjenne meg.

Dere var flinke i starten ved å slette personangrepene og avsporingene, men nå har det dabbet av.

-

Det triste er at dette faktisk VAR på vei i en positiv retning (ref. at det var en deprimert jente som begynte å svare på hvordan ting fungerte for henne), ergo: tråden var på vei til å bli løst. Fantastisk tenker dere! Dessverre ble det ikke slik; for her ønsker folk mer å angripe mer enn å hjelpe, så i stedet for å la denne forumbrukeren hjelpe meg med å forstå hvorfor jenta gjorde som hun gjorde, så begynner de å ta plass i tråden og komme med regelrette personangrep og hånende sjikanering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 25.2.2018 at 1:06 PM, AnonymBruker said:
On 24.2.2018 at 12:12 PM, AnonymBruker said:

Er det noen andre årsaker enn selvkritisk som er grunnen til at du gjør feil valg? Det er jo også i disse tilfellene åpenbart bevisste valg, og du vet hvordan historien ender fra A til Å. Ditcher du nye rene vennebekjentskap på veien i tillegg?

Desperasjon til å ikke være alene.

Jepp, så hypotesen er riktig om at hun går inn i et forhold kun i årsak av å ikke være alene.

Jeg tenker slik: Man bør heller finne ut om man passer sammen, enn å kun få kjæreste for kjærestens skyld. Jeg har mere tro på at langvarig lykke skapes av en selv, fremfor å komme fra eksterne kilder! :)

Men jeg kan også være en som ikke bryter dårlige forhold. At jeg finner i meg alt av dårlig oppførsel for å ikke være alene. At en er slem er lettere enn en som er snill.

Så hvis alternativet er å ha jevnlig kontakt med en som er dårlig mot deg, er det bedre enn å ha sjeldent kontakt med en som er bra?

I mitt tilfelle blir dette litt vanskelig å kartlegge. Genuint er jeg snill, så da burde det vel være lettere for henne å ha en langvarig relasjon med meg som er snill i tillegg?

Det at man blir selvopptatt er en symptom. Man ser bare sine behov og klarer så vidt å interessere seg i andre. Er jo spørs hvor i depresjonen man er da.

Hvordan er disse depresjonsgradene for deg?

Ja, at hun kun ser seg selv er jo bekreftet i denne tråden, og jeg har vært snill om hennes utlevering av henne her. Dere vil bli skremt over hvor dårlige ''mennesker'' som fins, hvis jeg hadde skrevet de resterende 90 % jeg holder tilbake. Hint: Problemene er beskrevet snilt til nå, samt at jeg fint kunne skrevet ordrett hvert ord vi utvekslet. Det ville blitt et par 50-100-forumsider MINST, kun for å gjenfortelle de konkrete handlingene handling vs. ord.

Jeg elsker film, men klarer ikke å holde konsentrasjonen til å se en hel film. 

Hm..? Hva er årsaken?

Kan dette relateres til min sosiale relasjon?

Anonymkode: ae25d...7a8

UTTALELSE:

Tross sist tidens avsporinger fra brukere med kun en agenda: Personangrep uten grunnlag. Så håper jeg vi kan fortsette tråden i det seriøse sporet vi var på vei, med dette innlegget.

Vi nærmet oss som sagt en løsning; så ble den spolert, slik den kontinuerlig har blitt gjennom 50 sider snart. Det virker som at folk ikke VIL at jeg skal få svar, og DET lurer jeg på motivet bak. For DET er interessant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så hypotesen er riktig om at hun går inn i et forhold kun i årsak av å ikke være alene.

Jeg tenker slik: Man bør heller finne ut om man passer sammen, enn å kun få kjæreste for kjærestens skyld. Jeg har mere tro på at langvarig lykke skapes av en selv, fremfor å komme fra eksterne kilder! :)

Jeg er enig i dette, men jeg klarer ikke å tenke rasjonelt og det gjør at jeg heller får kjærester for å ikke være alene, for jeg er ikke lykkelig med meg selv.

Men jeg kan også være en som ikke bryter dårlige forhold. At jeg finner i meg alt av dårlig oppførsel for å ikke være alene. At en er slem er lettere enn en som er snill.

Så hvis alternativet er å ha jevnlig kontakt med en som er dårlig mot deg, er det bedre enn å ha sjeldent kontakt med en som er bra?

Hvis jeg får nærhet, sex, oppmerksomhet både dårlig/positiv så holder jeg meg til den som gir meg det. Også gjør jeg det ekstra negativt med å være hot and cold. En som er bra for meg, men ikke gir meg den positive/negative oppmerksomheten blir jeg uinteressert i.

I mitt tilfelle blir dette litt vanskelig å kartlegge. Genuint er jeg snill, så da burde det vel være lettere for henne å ha en langvarig relasjon med meg som er snill i tillegg?

Er vanskelig å bygge et langvarig nytt relasjon med en som er snill og som kanskje ikke vil det samme som meg. 

Vanskelig å snakke med en som har ting på stell, er bedre enn meg og har livet funnet ut av. For da blir det så stor kontrast fra hvor jeg er. Der jeg eks ikke jobber fult, ikke har god økonomi.

Det at man blir selvopptatt er en symptom. Man ser bare sine behov og klarer så vidt å interessere seg i andre. Er jo spørs hvor i depresjonen man er da.

Er mild, moderat og alvorlig. Og hvor mer selvopptatt jeg er, hvor mer deperimert er jeg. 

Ja, at hun kun ser seg selv er jo bekreftet i denne tråden, og jeg har vært snill om hennes utlevering av henne her. Dere vil bli skremt over hvor dårlige ''mennesker'' som fins, hvis jeg hadde skrevet de resterende 90 % jeg holder tilbake. Hint: Problemene er beskrevet snilt til nå, samt at jeg fint kunne skrevet ordrett hvert ord vi utvekslet. Det ville blitt et par 50-100-forumsider MINST, kun for å gjenfortelle de konkrete handlingene handling vs. ord.

Hm..? Hva er årsaken?

Årsaken er at jeg har mindre konsentrasjon og er mindre interessert i ting jeg liker når jeg ikke er deprimert. 

Jeg bruker feks å se Oscar utdelingen med en venninne, og har brukt å sett alle filmene som jeg tror blir nominert. Men i år så har jeg ikke sett en film og jeg har sagt til venninne min at jeg ikke klarer å se Oscar utdelingen.

Så det at man har dårligere konsentrasjon, mindre interessert i ting man bruker å like går utover det sosiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker slik: Man bør heller finne ut om man passer sammen, enn å kun få kjæreste for kjærestens skyld. Jeg har mere tro på at langvarig lykke skapes av en selv, fremfor å komme fra eksterne kilder! :)

Jeg er enig i dette, men jeg klarer ikke å tenke rasjonelt og det gjør at jeg heller får kjærester for å ikke være alene, for jeg er ikke lykkelig med meg selv.

Hvis jeg får nærhet, sex, oppmerksomhet både dårlig/positiv så holder jeg meg til den som gir meg det. Også gjør jeg det ekstra negativt med å være hot and cold. En som er bra for meg, men ikke gir meg den positive/negative oppmerksomheten blir jeg uinteressert i.

Er vanskelig å bygge et langvarig nytt relasjon med en som er snill og som kanskje ikke vil det samme som meg. 

Vanskelig å snakke med en som har ting på stell, er bedre enn meg og har livet funnet ut av. For da blir det så stor kontrast fra hvor jeg er. Der jeg eks ikke jobber fult, ikke har god økonomi.

Er mild, moderat og alvorlig. Og hvor mer selvopptatt jeg er, hvor mer deperimert er jeg. 

Hm..? Hva er årsaken?

Årsaken er at jeg har mindre konsentrasjon og er mindre interessert i ting jeg liker når jeg ikke er deprimert. 

Jeg bruker feks å se Oscar utdelingen med en venninne, og har brukt å sett alle filmene som jeg tror blir nominert. Men i år så har jeg ikke sett en film og jeg har sagt til venninne min at jeg ikke klarer å se Oscar utdelingen.

Så det at man har dårligere konsentrasjon, mindre interessert i ting man bruker å like går utover det sosiale.

Tror TS har begynt å svare seg selv.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stein-saks-papir skrev:

Tror TS har begynt å svare seg selv.

Ja, det tenkte jeg også.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...