AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #901 Del Skrevet 20. februar 2018 On 18.2.2018 at 11:25 PM, Stein-saks-papir said: Det er 45 sider med begrunnelse Det er 45 sider der dere i 30 av de har lurt meg til å tro at jeg må formulere spørsmålet annerledes uten å skrive for mye om henne, mens det hele tiden har dreid seg om at dere ikke ''aksepterer premissene'' tråden (dessverre; ja, dessverre, er bygget på), ja? Hvis noen føler jeg har hengt henne mye ut her, vit at over 90 % ikke enda er blitt sagt. Huff... meg og min respekt for folk og det å skjerme de når de ikke fortjener det, men jajaja... On 18.2.2018 at 11:44 PM, AnonymBruker said: Kvalitetslesning! Anonymkode: 85ec8...96d Takk! 17 hours ago, Mippi said: For oss som forstår hva som står der, så er det det ja. Haha! Over 30 sider hvor jeg trodde at alt dere trengte var bedre forklaringer på hva jeg prøvde å komme fram til uten å henge henne ut, så har det alltid kun dreid seg om ''misforståelser'', ja! 14 hours ago, MonsIvar said: Ok, men da så Bra! 12 hours ago, AnonymBruker said: Du kan late som om du kan konkludere med noe, men vi andre her har ikke konkludert med noe som helst. Og når har du postet hva en venn av deg sier om denne tråden? Anonymkode: 20819...2d6 Dere har jo indirekte skrevet så tydelig en indirekthet kan medføre, at det eneste som kan konkluderes er at mennesker påvirkes av fortid. Om det er i basis av arv eller miljø pågår det jo nå massiv forskning på overalt i verden! Har aldri postet hva vennen sa i tråden; har spurt en venn rent privat om å lese den og gi meg feedback en-til-en, ja? 8 hours ago, AnonymeBukser said: Oi. Jeg leste bare litt. Ta deg en øl og nyt livet, mann. Helt enig! Nettopp det hver dag går til vet du 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er du på Tinder, TS? Anonymkode: 790f2...407 Spør du om jeg har appen, eller sveiper ''aktivt''? - I dag har hun bursdag... Jeg skulle ønske jeg var invitert, men jeg var visst bare en fyr som ble regelrett bruk som underholdning av hennes deprimerte fantasi. Når hun trodde hun var så original med å gi fake nr, så var hun jo mindre kreativ enn en kvist... hun byttet bare ut siste siffer. Det er ''basic Girl Code''..., tok meg 2 Google-søk å få opp Facebooken hennes, men vet ikke hvor lyst hun har på at jeg skal vise at jeg faktisk brydde meg om henne nok til å notere viktige datoer (sende bursdagsmelding?), når hun selv ikke engang greide å skille mellom meg og en søppelkasse for depressive tanker. - Igjen; og dette er trist: Noen ER falske. Andre OPPFØRER seg falskt, til tider, - noen ganger: type hvite løgner, osv. Jeg har lurt på hele tråden nemlig; hvorfor? Hva gjør at folk gjør som de gjør? Ja, vi vet at fortid påvirker, men HVOR mye, HVORFOR og HVORDAN? Kvalitativ eller kvantitativ metode her, begge velkomne! Ingen mennesker er født grunnleggende onde, så hva gjør at de nettopp blir BEVISST falske? Vi kan godt ta diskusjonen om arv og miljø, for der er det mye forskning, og vi kan kanskje komme fram til i hvert fall om vi tror det er arv eller miljø som har gjort hun til den hun er den dag i dag. Jeg tipper på miljø, basert på at alt hun fortalte ikke var basert i familiære relasjoner, men sekundære relasjoner, ja? Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #902 Del Skrevet 20. februar 2018 Om du har appen, og om du sveiper aktivt? Anonymkode: 790f2...407 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #903 Del Skrevet 20. februar 2018 Det er veldig menneskelig å ikke leve opp til sine egne idealer. Ganske normalt. Og de færreste er veldig klar over sine egne feil. Få mobbere føler egentlig at de mobber, f eks, og mange vil uttale seg MOT mobbing uten å koble det til hvordan de selv bidrar til å utestenge en i klassen. Om du ikke har sett dette før, er det kanskje greit å bli klar over det nå? Hvorfor ønsker du å bli bedt i bursdagen til ei du ikke vil ha noe med å gjøre, som du selv har skrevet? Og du....når hun tar seg bryet med å gi deg et feil telefonnummer, vil hun IKKE ha bursdagshilsen fra deg. Anonymkode: 30fad...3c4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 20. februar 2018 #904 Del Skrevet 20. februar 2018 Dette er så forkaklet som det går an å bli. Jeg eg glad for at denne jenta kom seg unna denne usunne mannen. Jeg har aldri sett maken til manglende selvinnsikt! ( trolleri, trollera) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonsIvar Skrevet 20. februar 2018 #905 Del Skrevet 20. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri postet hva vennen sa i tråden; har spurt en venn rent privat om å lese den og gi meg feedback en-til-en, ja? Og hva synes denne venne om tråden da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #906 Del Skrevet 20. februar 2018 Hvis du bruker hver dag på å bli en bedre versjon av deg selv, så burde du endre taktikk. For du er på ingen måte en bedre eller mer selvreflektert mann nå enn du var tidligere i tråden. Du fortsetter med å være obsessed med henne, legge all skyld på henne og ha null selvinnsikt. Jeg har faktisk aldri sett noen ha så lite selvinnsikt som det du viser her, bortsett fra de som har diverse diagnoser. Anonymkode: 1fe4f...2ac 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #907 Del Skrevet 20. februar 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: - I dag har hun bursdag... Jeg skulle ønske jeg var invitert, men jeg var visst bare en fyr som ble regelrett bruk som underholdning av hennes deprimerte fantasi. Når hun trodde hun var så original med å gi fake nr, så var hun jo mindre kreativ enn en kvist... hun byttet bare ut siste siffer. Det er ''basic Girl Code''..., tok meg 2 Google-søk å få opp Facebooken hennes, men vet ikke hvor lyst hun har på at jeg skal vise at jeg faktisk brydde meg om henne nok til å notere viktige datoer (sende bursdagsmelding?), når hun selv ikke engang greide å skille mellom meg og en søppelkasse for depressive tanker. - Anonymkode: 97775...46a Du vet ikke om du skal sende bursdagsmelding til en dame som blokkerte deg? Ahahahaha! Jo jo, gjør nå endelig det! Anonymkode: 18d0b...7aa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonsIvar Skrevet 20. februar 2018 #908 Del Skrevet 20. februar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet ikke om du skal sende bursdagsmelding til en dame som blokkerte deg? Ahahahaha! Jo jo, gjør nå endelig det! Anonymkode: 18d0b...7aa Denne sangen dukket opp i hu mitt nå lizzm: https://www.youtube.com/watch?v=OMOGaugKpzs 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #909 Del Skrevet 20. februar 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Om du har appen, og om du sveiper aktivt? Anonymkode: 790f2...407 Jepp. 8 hours ago, AnonymBruker said: Det er veldig menneskelig å ikke leve opp til sine egne idealer. Ganske normalt. Og de færreste er veldig klar over sine egne feil. Få mobbere føler egentlig at de mobber, f eks, og mange vil uttale seg MOT mobbing uten å koble det til hvordan de selv bidrar til å utestenge en i klassen. Om du ikke har sett dette før, er det kanskje greit å bli klar over det nå? Hvorfor ønsker du å bli bedt i bursdagen til ei du ikke vil ha noe med å gjøre, som du selv har skrevet? Og du....når hun tar seg bryet med å gi deg et feil telefonnummer, vil hun IKKE ha bursdagshilsen fra deg. Anonymkode: 30fad...3c4 Leste du siste delen av innlegget mitt? Det er forskjell på å VÆRE falsk som menneske, og det å opptre falskt til tider, noen ganger, hvite løgner, svake øyeblikk, osv. osv. osv. Det er også et sentralt moment å VÆRE BEVISST sin selvmotsigelse vs. å IKKE være bevisst, ja! Jeg er klar over at folk kan være ubevisste sine handlinger. Tråden forutsetter en person som var BEVISST sine handlinger. Jeg ønsker hun fortsatt i livet mitt, men ikke mer enn en venn; så nå er jo balansen jevnet ut. Jeg ønsker meg jo ikke en kjæreste som reagerer på enkelte måter bare ikke alt fungerer som hun vil det skal? Ang. bursdagshilsen; nederst i innlegget her. 5 hours ago, Bakepulver said: Dette er så forkaklet som det går an å bli. Jeg eg glad for at denne jenta kom seg unna denne usunne mannen. Jeg har aldri sett maken til manglende selvinnsikt! ( trolleri, trollera) Dette er en direkte ufin påstand du legger mot meg som privatperson. Jeg ønsker en forklaring! 5 hours ago, MonsIvar said: Og hva synes denne venne om tråden da? Følelsen er mye basert i kritikk fra dere, og veldig lite svar på hva jeg faktisk spør om. Litt som forventet! 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du bruker hver dag på å bli en bedre versjon av deg selv, så burde du endre taktikk. For du er på ingen måte en bedre eller mer selvreflektert mann nå enn du var tidligere i tråden. Du fortsetter med å være obsessed med henne, legge all skyld på henne og ha null selvinnsikt. Jeg har faktisk aldri sett noen ha så lite selvinnsikt som det du viser her, bortsett fra de som har diverse diagnoser. Anonymkode: 1fe4f...2ac Jeg er den eneste som har vist selvinnsikt i denne tråden, jo? Selve tråden er jo et bevis på det. Bare dens eksistens. Det at jeg innrømmer et tap og ønsker å vite hvordan eksterne faktorer (hennes fortid) påvirket nåtids handling (potensiell relasjon). Jeg legger ikke all skyld på henne nei; jeg stilte henne bare noen spørsmål hun var for selvmotsigende til å evne å svare på. Hun ''svarer'' med å blokkere så barnslig og falsk hun er; og derfor tenker jeg: ''Meh... kanskje KG vet hvordan fortid påvirker nåtid?''. 1 hour ago, AnonymBruker said: Du vet ikke om du skal sende bursdagsmelding til en dame som blokkerte deg? Ahahahaha! Jo jo, gjør nå endelig det! Anonymkode: 18d0b...7aa Det viser: A) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. B) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. og C) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. I bunn og grunn at jeg faktisk har fulgt med på de små detaljene som betyr noe i ens liv som viser at du LYTTER Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonsIvar Skrevet 20. februar 2018 #910 Del Skrevet 20. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følelsen er mye basert i kritikk fra dere, og veldig lite svar på hva jeg faktisk spør om. Litt som forventet! Beklager, men det der sier meg ingenting. Hva synes vennen om tråden her? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 20. februar 2018 #911 Del Skrevet 20. februar 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Leste du siste delen av innlegget mitt? Det er forskjell på å VÆRE falsk som menneske, og det å opptre falskt til tider, noen ganger, hvite løgner, svake øyeblikk, osv. osv. osv. Det er også et sentralt moment å VÆRE BEVISST sin selvmotsigelse vs. å IKKE være bevisst, ja! Jeg er klar over at folk kan være ubevisste sine handlinger. Tråden forutsetter en person som var BEVISST sine handlinger. Jeg ønsker hun fortsatt i livet mitt, men ikke mer enn en venn; så nå er jo balansen jevnet ut. Jeg ønsker meg jo ikke en kjæreste som reagerer på enkelte måter bare ikke alt fungerer som hun vil det skal? Ang. bursdagshilsen; nederst i innlegget her. Dette er en direkte ufin påstand du legger mot meg som privatperson. Jeg ønsker en forklaring! Følelsen er mye basert i kritikk fra dere, og veldig lite svar på hva jeg faktisk spør om. Litt som forventet! Jeg er den eneste som har vist selvinnsikt i denne tråden, jo? Selve tråden er jo et bevis på det. Bare dens eksistens. Det at jeg innrømmer et tap og ønsker å vite hvordan eksterne faktorer (hennes fortid) påvirket nåtids handling (potensiell relasjon). Jeg legger ikke all skyld på henne nei; jeg stilte henne bare noen spørsmål hun var for selvmotsigende til å evne å svare på. Hun ''svarer'' med å blokkere så barnslig og falsk hun er; og derfor tenker jeg: ''Meh... kanskje KG vet hvordan fortid påvirker nåtid?''. Det viser: A) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. B) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. og C) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. I bunn og grunn at jeg faktisk har fulgt med på de små detaljene som betyr noe i ens liv som viser at du LYTTER Anonymkode: 97775...46a Nei, du bryr deg virkelig da du er besatt. Dette er en usunn besettelse eller den største trollehistorien i forumets historie! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #912 Del Skrevet 20. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: A) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. B) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. og C) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. I bunn og grunn at jeg faktisk har fulgt med på de små detaljene som betyr noe i ens liv som viser at du LYTTER Anonymkode: 97775...46a Jeg tror hun genuint ikke ønsker noe som helst fra deg. Anonymkode: 03373...a23 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 20. februar 2018 #913 Del Skrevet 20. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror hun genuint ikke ønsker noe som helst fra deg. Anonymkode: 03373...a23 Det er åpenbart for alle andre men ikke Ts. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #914 Del Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. Leste du siste delen av innlegget mitt? Det er forskjell på å VÆRE falsk som menneske, og det å opptre falskt til tider, noen ganger, hvite løgner, svake øyeblikk, osv. osv. osv. Det er også et sentralt moment å VÆRE BEVISST sin selvmotsigelse vs. å IKKE være bevisst, ja! Jeg er klar over at folk kan være ubevisste sine handlinger. Tråden forutsetter en person som var BEVISST sine handlinger. Jeg ønsker hun fortsatt i livet mitt, men ikke mer enn en venn; så nå er jo balansen jevnet ut. Jeg ønsker meg jo ikke en kjæreste som reagerer på enkelte måter bare ikke alt fungerer som hun vil det skal? Ang. bursdagshilsen; nederst i innlegget her. Dette er en direkte ufin påstand du legger mot meg som privatperson. Jeg ønsker en forklaring! Følelsen er mye basert i kritikk fra dere, og veldig lite svar på hva jeg faktisk spør om. Litt som forventet! Jeg er den eneste som har vist selvinnsikt i denne tråden, jo? Selve tråden er jo et bevis på det. Bare dens eksistens. Det at jeg innrømmer et tap og ønsker å vite hvordan eksterne faktorer (hennes fortid) påvirket nåtids handling (potensiell relasjon). Jeg legger ikke all skyld på henne nei; jeg stilte henne bare noen spørsmål hun var for selvmotsigende til å evne å svare på. Hun ''svarer'' med å blokkere så barnslig og falsk hun er; og derfor tenker jeg: ''Meh... kanskje KG vet hvordan fortid påvirker nåtid?''. Det viser: A) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. B) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. og C) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. I bunn og grunn at jeg faktisk har fulgt med på de små detaljene som betyr noe i ens liv som viser at du LYTTER Anonymkode: 97775...46a Hvis en jeg hadde blokkert allikevel hadde klart gjennom omveier, å sende meg en bursdagshilsen, hadde jeg sett på personen som en smule skrudd.Det hadde absolutt ikke føltes positivt,så råder deg sterkt å la være. Anonymkode: 69723...4f0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #915 Del Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, Bakepulver skrev: Det er åpenbart for alle andre men ikke Ts. Ja, det er som å snakke til en vegg, forstår godt at hun blokkerte! Anonymkode: 03373...a23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #916 Del Skrevet 20. februar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Det viser: A) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. B) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. og C) At jeg genuint bryr meg om henne som enkeltmenneske og privatperson. I bunn og grunn at jeg faktisk har fulgt med på de små detaljene som betyr noe i ens liv som viser at du LYTTER Anonymkode: 97775...46a Blokkering = vil aldri snakke med deg igjen. Det hadde du fått med deg hvis du hadde lyttet og fulgt med på detaljene, og da hadde du aldri vurdert noe bursdagsmelding. Må hun politianmelde deg før det synker inn, eller? Anonymkode: 18d0b...7aa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonsIvar Skrevet 20. februar 2018 #917 Del Skrevet 20. februar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må hun politianmelde deg før det synker inn, eller? Det får vi fort snart vite. Har en følelse av at den er like rundt hjørnet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #918 Del Skrevet 20. februar 2018 Ts; hun vil ikke ha deg i livet sitt. Skjønn det da. Du er ikke heroisk når du sier at du fremdeles vil ha henne i livet ditt, som en venn. Glem denne jenta, glem denne problemstillingen og kom deg videre i livet. Det er ikke sunt å holde på å styre og tenke så fælt på dette som du gjør. Anonymkode: 75271...238 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #919 Del Skrevet 20. februar 2018 8 hours ago, MonsIvar said: Beklager, men det der sier meg ingenting. Hva synes vennen om tråden her? Vennen sa at h*n syntes jeg burde få svar på spørsmålet, og at det var for mye personshat mot meg her uten at dere kjenner meg personlig. Derfor jeg har bevisst valgt å ignorere flere, og vurderer å rapportere flere til MOD. Jeg syns helt ærlig dere kommer med ekstremt sårende uttalelser om meg selv som privatperson uten å kjenne meg. Og dere tørr ikke engang å begrunne de! *Applaus!* Haha! 7 hours ago, Bakepulver said: Nei, du bryr deg virkelig da du er besatt. Dette er en usunn besettelse eller den største trollehistorien i forumets historie! Nei. 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror hun genuint ikke ønsker noe som helst fra deg. Anonymkode: 03373...a23 Hvem er hun i posisjon til det? Har dere glemt det mest grunnleggende her. Hvem det var som søkte beskjentskaper? Hvem det var som påsto hun hadde moral? Og hvem det var som hadde opplevd fortid? 7 hours ago, Bakepulver said: Det er åpenbart for alle andre men ikke Ts. Fortell. 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvis en jeg hadde blokkert allikevel hadde klart gjennom omveier, å sende meg en bursdagshilsen, hadde jeg sett på personen som en smule skrudd.Det hadde absolutt ikke føltes positivt,så råder deg sterkt å la være. Anonymkode: 69723...4f0 Komme omveier? Hun ga meg jo nr. sitt med den mest basic avvisning flakes på nr. som fins i historien. Regel: Bytt siste siffer opp eller ned. Ergo; 2 alternativer, 2 søk på Google, det er ikke engang stalking Har flere ganger fått feil nr. fra jenter på byen på denne måten, og tenkt... meh... hva har jeg å tape? Og en del har faktisk vært ærlig på at de ga regelrett feil nr. ubevisst, og var glad jeg catchet opp. La de selvfølgelig da rett til på Facebook i stedet, når jeg først hadde navnet, ja 5 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det er som å snakke til en vegg, forstår godt at hun blokkerte! Anonymkode: 03373...a23 Begrunn? 5 hours ago, AnonymBruker said: Blokkering = vil aldri snakke med deg igjen. Det hadde du fått med deg hvis du hadde lyttet og fulgt med på detaljene, og da hadde du aldri vurdert noe bursdagsmelding. Må hun politianmelde deg før det synker inn, eller? Anonymkode: 18d0b...7aa Igjen; vi har dette sentrale momentet i situasjonen hvor jeg trodde det betydde ''Vis intensjon'', men siden enkelte mennesker påvirkes i (det vi konkluderte som OVERRASKENDE) høy grad av tidligere erfaringer og rammesettinger, betydde det det omvendte. Og for å være helt ærlig... vi kommer jo til å møtes igjen. Norge er et mindre land enn du tror, og om det så bare er tilfeldig på julesalget om 7-10-90 år... sjansen er overraskende stor på at du møter på folk du har møtt før, igjen. Spesielt folk du er bevisste på. Jeg var en periode aktiv i en fritidsklubb, og det er mange mennesker jeg ikke kjenner igjen på gata, fordi jeg aldri har hatt en samtale med de. Men de jeg har møtt en gang eller to husker meg og jeg husker de. Det er en form for selektiviserinng i psykologifaget. Jeg har fortsatt til gode å ikke møte på gamle kjente, selv om de ikke bor i samme by pr. i dag f.eks 5 hours ago, MonsIvar said: Det får vi fort snart vite. Har en følelse av at den er like rundt hjørnet. Meh... jurdisk grunnlag ligger ikke til stedet i hvert fall. Sliter med å se hvor dere kan se det aktuelt? Begrunn? Vi begynner å snakke en 0,01 % rettslig grunnleggelse hvis jeg hadde tekstet henne i dag, men valgte å la være. Når hun på nytt står alene etter at kjæresten har slått opp og den evnt. nye vennegjengen har brutt med henne, men fortsatt holder sammen seg selv internt, og hun på nytt står alene; da kanskje hun får en reality check om at det er noe ved henne vs. alle andre? (DET blir en seier i seg selv)! 4 hours ago, AnonymBruker said: Ts; hun vil ikke ha deg i livet sitt. Skjønn det da. Du er ikke heroisk når du sier at du fremdeles vil ha henne i livet ditt, som en venn. Glem denne jenta, glem denne problemstillingen og kom deg videre i livet. Det er ikke sunt å holde på å styre og tenke så fælt på dette som du gjør. Anonymkode: 75271...238 Jeg lurer på hva som gjør at depresjon, fortid, drama påvirker i så stor grad at hun stenger folk ute, når hun selv var den som ville slippe folk inn. Hun er falsk, og hun vet det selv, og det er det som er så interessant, - hvor BEVISST hun er handlingene sine! Jeg prøver å forstå visse typer mennesker (f.eks. representativt ved denne jenta) for å ikke begå samme feil på nytt når jeg møter andre jenter med samme fortid. Det er IKKE viktig å møte henne igjen; det er viktig å få DERE til å AKSEPTERE trådens premiss, så jeg kan få svar på trådens SPØRSMÅL. Resultatet av hvordan rådene dere gir meg vil snart bli praktisert, da jeg jevnlig treffer på folk fra nett, og noen ganger kommer folk med visse problemer, og den gang da i fremtiden er det best å være forberedt! Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #920 Del Skrevet 20. februar 2018 Sorry, men hva er trådens spørsmål? At hun er falsk og vet det selv? At jenter som sliter med depresjon og en vanskelig fortid oppfører seg likt? For nei det gjør de ikke. Men tips er å ikke oppsøke slike jenter. Siden du ikke takler dems opp og ned turer. Noen sliter med ambivalens og kan virke falske. Men de vet ikke selv hva de vil. Og du må respektere at hun endret menig om deg. Og at hun ikke vil være din venn. Men er jo mange andre som sikkert vil være din venn. Anonymkode: ae25d...7a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå