MonsIvar Skrevet 8. februar 2018 #881 Del Skrevet 8. februar 2018 På 2/6/2018 den 14.40, AnonymBruker skrev: Det morsomme i tilfellene over er en anonymbruker som utgir seg for å være henne. I seg selv er det ulovlig rent juridisk, men utenom det er det artig at hun selv ikke tørr å skrive rett ut, men må skrive via tredjepersoner, noe som ga meg god underholdning i seg selv. Det morsomme er at mine svar til disse innleggene kan leses i tråden slik den foreligger, for de er blitt besvart direkte med quote. Og gjett om hun evnet å svare tilbake? Som standard prosedyre fra folk som blir satt til veggs og spurt hvorfor de er falske, så var det visst litt tøft å få nye svar, ja hahaha Utenom at svarene hennes her er FEIL og at hun ikke tørr å stå inne selv for egne handlinger men må prate i tredjeperson er interessant i seg selv. Dette var litt i overkant spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #882 Del Skrevet 9. februar 2018 På 6.2.2018 den 14.40, AnonymBruker skrev: * Det morsomme i tilfellene over er en anonymbruker som utgir seg for å være henne. I seg selv er det ulovlig rent juridisk, men utenom det er det artig at hun selv ikke tørr å skrive rett ut, men må skrive via tredjepersoner, noe som ga meg god underholdning i seg selv. Det morsomme er at mine svar til disse innleggene kan leses i tråden slik den foreligger, for de er blitt besvart direkte med quote. Og gjett om hun evnet å svare tilbake? Som standard prosedyre fra folk som blir satt til veggs og spurt hvorfor de er falske, så var det visst litt tøft å få nye svar, ja hahaha Utenom at svarene hennes her er FEIL og at hun ikke tørr å stå inne selv for egne handlinger men må prate i tredjeperson er interessant i seg selv. Igjen; det er ikke hverken DERES, HENNES eller noe andre enn MITT ansvar å takle å være venn med en jeg kan risikere å bli interessert i; det ansvaret står på EN person i verden: MEG. Det er IKKE opp til andre å avbryte fordi de ikke tror jeg takler det Jeg er vant til å tape, og det er derfor det bør gis ekstra tillit til nevnte uttalelse. Hun kan velge selv om hun vil være venn med deg. Og det vil hun åpenbart ikke. Nei, hun ga ingen interesse for å ikke ville møtes, da hadde hun aldri... ja... møttes? Nei, hun ga ingen begrunnelse for hvorfor hun ikke ville ha meg. Hun møtte deg. Hun ville ikke ha deg. Interessen er borte. Jeg syns genuint synd på henne, og det kan ikke være lett å være en person med et så trangsynt syn på hvordan ting foreligger. Igjen; det er HUN som opplever drama HUN må flykte fra, resten av verden lever smertefritt for seg selv. 👀 Jeg lurer litt på hennes reaksjon når hun om 50 år står alene igjen, og begynner å lure på hvorfor alle er så kjipe mot henne, og da kan hun kanskje se tilbake og tenke: Hm... kanskje det nettopp var noe ved MEG som gjorde at JEG opplevde drama? Kanskje noe du burde spørre deg selv om? Det morsomste vi kan konkludere med er at nettopp overnevnte ment som ironi, faktisk er det nærmeste riktige svaret. Vi vet alle at x, y, z påvirker atferd, vi vet alle at mennesker med visse påvirkninger i sitt liv ikke vet hvorfor de gjør som de gjør. Hverken X, Y, Z, W, Q, eller R kan forklare hva som foregår i et annet menneskes hode. Slutt med disse regnestykkene dine og innse realiteten. Vi kom oss dessverre bare til en del-konklusjon, og jeg ble lurt i over 40 sider til å tro dere manglet info (evne) når det egentlig kun sto på aksept av tråden som helhet (vilje). Fortsett med å fortelle deg selv at alle lurer deg, men da lurer du bare seg selv. Jeg har gitt dere bevist NÅ: https://www.google.no/search?q=why+depression+matters+in+social+relationships&rlz=1C1BLWB_enNO561NO561&oq=why+depression+matters+in+social+relationships&aqs=chrome..69i57.11137j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 og her kan dere lese hvorfor depresjoner påvirker sosial samhandling, ikke OM de påvirker, slik noen gjerne vil like å tro. Hvis det får deg til å føle deg bedre med deg selv å skylde på depresjonen hennes for at hun avviste deg; så fortsett med det! Kanskje du kan komme deg videre nå, laste ned Tinder eller noe? Husk å skrive i bioen at du forventer en ekstremt god forklaring dersom personen velger å sveipe venstre Dere som liker forskning finner forskningsartikler der også God lesing! Det er trist at falske folk vinner igjen, det er trist for begge at hun ikke fikk den rolige avslutningen hun ønsket, og det er trist for meg når alt jeg ønsket kun var et EKTE svar ikke bullcrap svar, og det at hun skal omtale seg selv i tredjeperson i innlegg her og svare noe hun selv VET er løgn, det gjør at jeg begynner å tvile litt på menneskeheten. Jeg tror det er du som skulle trengt en rolig avslutning her, du er jo tydelig ekstremt opprømt over dette, hun har det fint med sin mann Det morsomme er fakta: HUN opplever drama, HUN opplever en venninnegjeng som utestenger HENNE, og HUN opplever å måtte søke venner på nett. HUN velger å gå for den første (evnt. verste, som det rent formelt også blir) uten sammenligningsgrunnlag, og inngå et forhold utelukkende for å ikke være alene. Så kan vi sammen diskutere om lykke bør komme resten av livet gjennom andre, eller faktisk via deg selv. Ja, du er den eneste som kunne reddet henne fra seg selv :/ underlig at hun ikke ville bli sammen med deg da, hvis hun er desperat etter et forhold for å ikke være alene? Jeg har vært opptatt i en mnd. nå, så har ikke hatt tid til å svare i tråden. Det er temmelig trist å blokke folk på chatt, bare fordi man selv vet man ikke har noe svar. Sånn jeg har forstått det, så blokkerte hun deg fordi du ga henne uønsket oppmerksomhet og den eneste måten å få deg til å innse at hun ikke er interessert, var å blokke deg. Vi har forsøkt å forklare deg dette på over 40 sider (?) Nå, men du tar det fortsatt ikke til deg. Da må du også skjønne at hun til slutt måtte blokke deg. Ha en fin dag. Anonymkode: 97775...46a Anonymkode: 790f2...407 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 9. februar 2018 #883 Del Skrevet 9. februar 2018 😂😂😂😂😂 god helg folkens 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 10. februar 2018 #884 Del Skrevet 10. februar 2018 https://curiosity.com/topics/how-to-communicate-with-a-reality-denier-curiosity?utm_source=iosapp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 10. februar 2018 #885 Del Skrevet 10. februar 2018 Selvinnsikt er en fin ting ts,lær det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2018 #886 Del Skrevet 10. februar 2018 På 07.11.2017 den 23.17, AnonymBruker skrev: bla bla bla bla Anonymkode: 97775...46a Du kan gjerne skrive tusen ord til, for du er flink til å skrive - men det endrer ikke det enkle faktum. Hun har ingen forpliktelser ovenfor deg. Det må du bare forholde deg til, samme hvor vanskelig det er for deg. Anonymkode: f2dfb...b1d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 12. februar 2018 #887 Del Skrevet 12. februar 2018 Denne fikk meg til å tenke på denne tråden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 12. februar 2018 #888 Del Skrevet 12. februar 2018 (endret) 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Denne fikk meg til å tenke på denne tråden. Folk....! Har opplevd lignende. En fyr som oppriktig mente at han viste meg kjærlighet da han ønsket meg død og begravet fordi jeg ikke ville ha han. Jeg skulle nemlig være takknemlig for at han hadde så sterke følelser for meg at han tok avvisningen så hardt. Han mente jeg var blind for hans kjærlighet... Hva som foregår oppe i hodet på slike mennesker vil jeg aldri forstå. Å ta så feil av å føle kjærlighet og hat uten å forstå det selv er vanskelig å fatte at går an. Tenker at TS er blind for at det er han selv som har et helt fjernt syn på denne stakkars jenta som ikke har gjort noe galt eller opptrådt uforståelig. Endret 12. februar 2018 av Mippi 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2018 #889 Del Skrevet 12. februar 2018 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Denne fikk meg til å tenke på denne tråden. Jeg håper for all del at ts ikke har sendt sånne meldinger til henne. Anonymkode: 75271...238 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 15. februar 2018 #890 Del Skrevet 15. februar 2018 På 12.2.2018 den 14.25, Katten.2.0 skrev: Denne fikk meg til å tenke på denne tråden. Enig. Selv om TS kanskje ikke har ordlagt seg så grovt så har han åpenlyst presset på, «forlangt» en forklaring osv, som om han har krav på det. Jeg har lest den chatten du viser til tidligere, samt hva folk har skrevet som kommentarer til den. Jenta i chatten får kritikk for en ting: at hun ikke bare blokkerer han umiddelbart. Slik som jenta i H.I gjorde mot TS. Jeg skjønner GODT at jenta blokkerte TS, det «lukter» av passiv aggressiv adferd på lang vei, når folk begynner å forlange forklaring på hvorfor de blir avvist. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #891 Del Skrevet 18. februar 2018 On 6.2.2018 at 6:25 PM, Rainstorm said: Så hva har du gjort på den siste måneden da? Jeg tenker det kan ha vært bra for deg å fokusere på noe annet enn å skrive 3000 ord om denne saken om dagen. Hva tenker du selv? Har det vært godt å legge det litt til side? Studier! Har fokusert på studier, men fortsatt ikke glemt å forstå hvorfor jeg studerer det jeg studerer; nemlig å forstå atferd, påvirkning, hvorfor folk gjør som de gjør, og hva som gjør folk falske On 8.2.2018 at 9:39 AM, AnonymBruker said: Herregud, er du ikke ferdig enda? Move on. Dette er noe av det mest hysteriske jeg har lest her inne - og jeg har vært her siden 2010 Anonymkode: a9fea...4fa Haha On 8.2.2018 at 1:31 PM, Kalimeera said: De som går til psykolog, er depressiv osv er like ulike som de som ikke er depressive. Det er ikke sånn at hun alltid oppfører seg upåklagelig selv om hun har det vanskelig. Hun ombestemte seg. Det er lov og det gjør henne hverken bedre eller verre enn deg og meg. Har jeg sagt at hun ikke får lov til å ombestemme seg? Du har tydeligvis ikke fått med deg hva tråden spør om Jeg tenker at hun ikke er slik mot alle men mot deg. Jeg tenker også at du er svært opptatt av hva hun sa og hva hun endte med å gjøre istedenfor å se på deg selv. Jeg jobber hver dag med å bli den beste versjonen jeg kan bli av meg selv og prøve å se meg selv utenfra. Jeg antar at hun er sånn mot alle andre. Det er en grunn til at det er HUN som blir skvist ut av venninnegjengen, men den består av de resterende, at hun ender i dårlige forhold, og at hun ser behovet til å måtte gå til psykolog, ja. Det er bare noe uforklarlig falskt rundt det å være så utrolig bevisst på hva man ikke liker, også gjør man det minst like bevisst selv! Hvilke signaler sender du ut? Samsvarer det du sier med blikk, kroppsspråk og handlinger? Hvordan er det med blikkontakt? Holder du øyenkontakt for lenge? Flakker du med blikket? Er du genuint interessert i henne eller tenkte du at du ville møte henne fordi hun er depressiv og går til psykolog, stakkars menneske. Og derfor burde være glad til for at du, snille mannen, ville møte henne? Vanlig blikkontakt? Vanlig genuin interesse? Helt vanlige sosiale signaler sendt ut? Jeg tror summen av det jeg har ramset opp pluss mangelen på kjemi fra hennes side gjorde at hun handlet slik hun gjorde. Hun ville ikke såre deg ved å være brutalt ærlig. Måten hun gjorde det på såret deg likevel men hun slapp å se deg i øynene etterpå. Det er utrolig morsomt hvordan det å tro at silent treatment er den minst sårende måten å bli behandlet på. Kjæresten hennes nå må vel innta en slags hobbypsykolog-rolle, går lei, slår opp, og hun sitter igjen som et spørsmålstegn. Søker igjen nye kontakter via nett, og samme sirkel på repeat der hun ikke evner å se at hun er årsak til hva som skjer i livet hennes. Det var kjemi. Dere kan velge å være uenig eller ikke enig, men tråden tar det som utgangspunkt videre, så ønsker jeg dere velkommen til å opprette en ny tråd med deres egne hypoteser en annen gang. Det å avvise en mann kan være skummelt for oss hunkjønn. Vi vet aldri hvordan mannen reagerer på rett frem avvisning. Derfor disse hintene med ord og kroppsspråk. Dessverre kan dette slå tilbake ved at mannen sitter der forvirret, såret og sint. Du oppfattet tydeligvis disse hintene og du skjønte betydningen av det. Likevel bakket du ikke unna. Hvorfor? Jeg misforsto hintene, fordi jeg igjen, som sagt, ikke forsto hvor bevisst visse ''mennesker'' puttet folk i bås. Det kan være at du i denne tråden har uttrykt deg klossete og derfor ikke har fått frem poenget med tråden. Helt enig! Du har fått mange gode og relevante råd i tråd med dine opplysninger. Du har kommet med mange detaljer og folk her har svart utfra sine synspunkter. Noe du ikke synes er godt nok og truer i tillegg noen med rapportering for personangrep. Folk som prøver å forstå det du skriver og prøver å hjelpe deg. Dere prøver ikke å hjelpe meg. Det nærmeste hjelp jeg har fått er at dere støtter jenta, selv uten å ha hørt hennes versjon eller vært tilstede, og DET er virkelig en prestasjon å få til! Utenom at dere støtter jenta er det personangrep. I denne tråden virker du intens. Det er bare å lese alt du har skrevet til nå. Lange avhandlinger og gjentakelser gjør deg intens. Det får meg til å undres om hun virkelig noengang kom til ordet da dere møttes. Har lest alt, jeg? On 8.2.2018 at 5:54 PM, AnonymBruker said: Hei ts! Har savnet deg 😘 Takk! Men fortsatt: VI kan ikke konkludere med noe som helst. Vi har den ene del-konklusjonen vår Kan du gjøre meg en tjeneste? Få en nær venn, en du stoler på, til å lese gjennom denne tråden og si hvordan han/hun oppfatter deg her sammenlignet med IRL. Jeg er spent på svaret 🙃 Allerede gjort og allerede redegjort for. Velkommen til tråden. Anonymkode: 20819...2d6 On 8.2.2018 at 6:33 PM, MonsIvar said: Dette var litt i overkant spennende... Takk! On 9.2.2018 at 2:23 AM, AnonymBruker said: Long story of mange ord... blablabla osv... Anonymkode: 790f2...407 1. Det har aldri vært noe problem for min del? Det har heller aldri vært trådens spørsmål, nei. 2. Hva mener du her med ''ikke ville ha deg''? Vi prater et vennskapsforhold, vi prater ikke om stakitthjerte, Volvo og hund om et par år. Den ordlyden bruker man ikke om vennskapsrelasjoner, nei. 3. Denne forstår jeg ikke? Hva var det du syntes var uklart? Fakta taler. Det er HUN som opplever drama i sitt liv hele tiden, kanskje det nettopp kan være pga. henne selv, fremfor alle andre? 4. Nei 5. Som sagt; hadde jeg fått svar fra henne, så hadde jeg sluppet å begå tabben å tro jeg skulle få en konstruktiv tråd her. 6. Det er jo bekreftet av dere rundt side 30-ish at dere ALLTID har hatt nok grunnlag for å svare, men dere har ikke ''godtatt'' det nevnte grunnlag. 7. Jeg aksepterer at A) Jeg ble avvist B) Jeg ble blokkert, men jeg aksepterer også C) At dette ikke er min feil, men i årsak av at visse påvirkninger og fortid hos folk, påvirker nåtids handlinger. Depresjon påvirker sosial samhandling, ja. 8. Det er morsomt at hun søker lykken via eksterne, fremfor å få den via eget liv, men jajaja haha! 9. Så var det dette med å komme fra riktig ramme da, hehe! 10. Tror jeg har oppklart dette i det uendelige? Vi snakker om ET PAR undrede spørsmål frem og tilbake angående en MISFORSTÅELSE i intensjonene våre. Hvor kommer blokkering som det mest logiske svaret på dette fra da!? On 9.2.2018 at 4:44 PM, Stein-saks-papir said: 😂😂😂😂😂 god helg folkens 🤣 God helg, ja On 10.2.2018 at 3:11 PM, lovedrug said: Selvinnsikt er en fin ting ts,lær det. Har allerede redegjort for hvorfor nettopp denne tråden I SEG SELV ER selvinnsikt, ja On 10.2.2018 at 11:14 PM, Mippi said: TS, hvis du er seriøs og ikke troller, burde du forstå at det er deg, ikke oss.., eller henne, det er noe "galt" med. Du blir misforstått og misoppfattet av "alle". Hint hint! Jeg er seriøs. Det er henne det er noe galt med, ikke ''galt'' med. Hun har seriøse psykiske problemer, ser det nødvendig å gå til psykolog, og hun er faktisk den som blir forlatt. F.eks. igjen: Besto venninnegjengen uten henne? Ja. On 10.2.2018 at 11:26 PM, AnonymBruker said: Hun har ingen forpliktelser ovenfor deg. Anonymkode: f2dfb...b1d Dette har vært kun deres ord i over 45 sider av tråden. Jeg har aldri nevnt det som krav, nei On 12.2.2018 at 6:16 PM, Mippi said: Tenker at TS er blind for at det er han selv som har et helt fjernt syn på denne stakkars jenta som ikke har gjort noe galt eller opptrådt uforståelig. Veldig spent på begrunnelsen din her. Svaret på hva du kommer til å besvare med nå uansett står lenger tilbake i tråden. God leting! On 12.2.2018 at 6:18 PM, AnonymBruker said: Jeg håper for all del at ts ikke har sendt sånne meldinger til henne. Anonymkode: 75271...238 Ta det med ro! On 15.2.2018 at 5:48 PM, veggteppe said: Enig. Selv om TS kanskje ikke har ordlagt seg så grovt så har han åpenlyst presset på, «forlangt» en forklaring osv, som om han har krav på det. Jeg har lest den chatten du viser til tidligere, samt hva folk har skrevet som kommentarer til den. Jenta i chatten får kritikk for en ting: at hun ikke bare blokkerer han umiddelbart. Jeg har aldri forlangt noe. Jeg har spurt hva jeg kunne gjøre riktig neste gang, hvordan jeg kan bli den beste versjonen jeg kan bli av meg selv, og hvorfor hun bevisst opptrådte falskt? Slik som jenta i H.I gjorde mot TS. Jeg skjønner GODT at jenta blokkerte TS, det «lukter» av passiv aggressiv adferd på lang vei, når folk begynner å forlange forklaring på hvorfor de blir avvist. Nei, altså... jeg skjønner ikke godt at jenta blokkerte meg? Begrunn takk - Det er noe veldig sentralt med hele dette caset, og det er hvor bevisst hun er ved sin moral. Og det oppsiktsvekkende og rent bekymringsverdige er jo hvor bevisst hun er på å nettopp bryte dette. Og igjen; hadde hun ikke vært keen, så hadde hun aldri møtt meg gang 2. Vi kan gjøre det vanskeligere enn det er, men det ER ikke vanskeligere enn det er. Det er interessant hvordan noen mennesker OPPTRER falskt TIL TIDER, og hvordan noen mennesker på et eller annet finurlig vis greier å VÆRE falske, altså som en slags IDENTITET, altså at de ER falske, ikke at falskhet er noe ekte mennesker noen ganger gjør. Hun har bursdag om et par dager, og jeg skulle selvfølgelig gjerne vært invitert, som venn. Jeg aksepterer tapet ut av en annen verden; å tape er min livs rutine, hverken mer eller mindre. Alt jeg vil er å FORSTÅ hvorfor hun gjorde som hun gjorde, og der ligger svaret hos HENNE, ikke i mine handlinger, og der ligger svaret i fortiden hennes, og ikke nåtidens ''oss''! Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 18. februar 2018 #892 Del Skrevet 18. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Studier! Har fokusert på studier, men fortsatt ikke glemt å forstå hvorfor jeg studerer det jeg studerer; nemlig å forstå atferd, påvirkning, hvorfor folk gjør som de gjør, og hva som gjør folk falske Haha Takk! 1. Det har aldri vært noe problem for min del? Det har heller aldri vært trådens spørsmål, nei. 2. Hva mener du her med ''ikke ville ha deg''? Vi prater et vennskapsforhold, vi prater ikke om stakitthjerte, Volvo og hund om et par år. Den ordlyden bruker man ikke om vennskapsrelasjoner, nei. 3. Denne forstår jeg ikke? Hva var det du syntes var uklart? Fakta taler. Det er HUN som opplever drama i sitt liv hele tiden, kanskje det nettopp kan være pga. henne selv, fremfor alle andre? 4. Nei 5. Som sagt; hadde jeg fått svar fra henne, så hadde jeg sluppet å begå tabben å tro jeg skulle få en konstruktiv tråd her. 6. Det er jo bekreftet av dere rundt side 30-ish at dere ALLTID har hatt nok grunnlag for å svare, men dere har ikke ''godtatt'' det nevnte grunnlag. 7. Jeg aksepterer at A) Jeg ble avvist B) Jeg ble blokkert, men jeg aksepterer også C) At dette ikke er min feil, men i årsak av at visse påvirkninger og fortid hos folk, påvirker nåtids handlinger. Depresjon påvirker sosial samhandling, ja. 8. Det er morsomt at hun søker lykken via eksterne, fremfor å få den via eget liv, men jajaja haha! 9. Så var det dette med å komme fra riktig ramme da, hehe! 10. Tror jeg har oppklart dette i det uendelige? Vi snakker om ET PAR undrede spørsmål frem og tilbake angående en MISFORSTÅELSE i intensjonene våre. Hvor kommer blokkering som det mest logiske svaret på dette fra da!? God helg, ja Har allerede redegjort for hvorfor nettopp denne tråden I SEG SELV ER selvinnsikt, ja Jeg er seriøs. Det er henne det er noe galt med, ikke ''galt'' med. Hun har seriøse psykiske problemer, ser det nødvendig å gå til psykolog, og hun er faktisk den som blir forlatt. F.eks. igjen: Besto venninnegjengen uten henne? Ja. Dette har vært kun deres ord i over 45 sider av tråden. Jeg har aldri nevnt det som krav, nei Veldig spent på begrunnelsen din her. Svaret på hva du kommer til å besvare med nå uansett står lenger tilbake i tråden. God leting! Ta det med ro! - Det er noe veldig sentralt med hele dette caset, og det er hvor bevisst hun er ved sin moral. Og det oppsiktsvekkende og rent bekymringsverdige er jo hvor bevisst hun er på å nettopp bryte dette. Og igjen; hadde hun ikke vært keen, så hadde hun aldri møtt meg gang 2. Vi kan gjøre det vanskeligere enn det er, men det ER ikke vanskeligere enn det er. Det er interessant hvordan noen mennesker OPPTRER falskt TIL TIDER, og hvordan noen mennesker på et eller annet finurlig vis greier å VÆRE falske, altså som en slags IDENTITET, altså at de ER falske, ikke at falskhet er noe ekte mennesker noen ganger gjør. Hun har bursdag om et par dager, og jeg skulle selvfølgelig gjerne vært invitert, som venn. Jeg aksepterer tapet ut av en annen verden; å tape er min livs rutine, hverken mer eller mindre. Alt jeg vil er å FORSTÅ hvorfor hun gjorde som hun gjorde, og der ligger svaret hos HENNE, ikke i mine handlinger, og der ligger svaret i fortiden hennes, og ikke nåtidens ''oss''! Anonymkode: 97775...46a Sorry å måtte være den som forteller deg dette, men, du er rett og slett fortapt. Dette vil du aldri forstå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #893 Del Skrevet 18. februar 2018 2 hours ago, Mippi said: Sorry å måtte være den som forteller deg dette, men, du er rett og slett fortapt. Dette vil du aldri forstå. Takk for begrunnelsen! Anonymkode: 97775...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 18. februar 2018 #894 Del Skrevet 18. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for begrunnelsen! Anonymkode: 97775...46a Det er 45 sider med begrunnelse 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #895 Del Skrevet 18. februar 2018 18 minutter siden, Stein-saks-papir skrev: Det er 45 sider med begrunnelse Kvalitetslesning! Anonymkode: 85ec8...96d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 19. februar 2018 #896 Del Skrevet 19. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvalitetslesning! Anonymkode: 85ec8...96d For oss som forstår hva som står der, så er det det ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonsIvar Skrevet 19. februar 2018 #897 Del Skrevet 19. februar 2018 14 timer siden, Mippi skrev: Det er henne det er noe galt med, Ok, men da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #898 Del Skrevet 19. februar 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Men fortsatt: VI kan ikke konkludere med noe som helst. Vi har den ene del-konklusjonen vår Kan du gjøre meg en tjeneste? Få en nær venn, en du stoler på, til å lese gjennom denne tråden og si hvordan han/hun oppfatter deg her sammenlignet med IRL. Jeg er spent på svaret 🙃 Allerede gjort og allerede redegjort for. Velkommen til tråden. Du kan late som om du kan konkludere med noe, men vi andre her har ikke konkludert med noe som helst. Og når har du postet hva en venn av deg sier om denne tråden? Anonymkode: 20819...2d6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymeBukser Skrevet 19. februar 2018 #899 Del Skrevet 19. februar 2018 Oi. Jeg leste bare litt. Ta deg en øl og nyt livet, mann. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #900 Del Skrevet 20. februar 2018 Er du på Tinder, TS? Anonymkode: 790f2...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå