AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #361 Del Skrevet 27. november 2017 5 hours ago, Sirah said: Godt å lese. Hun er ikke verdt tiden din Nja... vil nå si det er mer omvendt, for å være helt konkret. Det var jo HUN som søkte kontakter aktivt, ikke jeg, men jaja så får nå være så som så er :-) Haha :-) 5 hours ago, Caelyn said: Nå føler jeg meg maksimalt forvirret her. Gjennom hele tråden har jeg opplevd at du har virket oppgitt, og kanskje irritert når KG-brukerne tar utgangspunkt i denne jenta når de svarer deg. Hvorpå de har ettertrykkelig fått beskjed om å holde seg til utgangspunktet, som er fenomenet at jenter som henne oppfører seg på en viss måte i møte med andre og stikk motsatt av sine uttrykte holdninger og moraler. Når jeg da tar for meg fenomenet direkte i mitt svar til deg, så får jeg tilbakemelding om at du ville svart det samme om det var direkte rettet mot henne. Jeg har forsøkt og forsøker alltid å svare saklig og ikke ty til f.eks personangrep. Men nå føler jeg at dette begynner rett og slett å bli for dumt. Mitt inntrykk er at uansett hva jeg sier eller gjør, så vil jeg ikke komme noen vei Takk for meg (igjen) Jeg kan, hvis dere vil, skrive ett eksempel (en ny jente), for hver side her; hvis det gir bedre grunnlag for å forstå meg? Eller... kanskje ett eksempel var mer enn nok? Jeg prøver å forstå fenomenet i bakgrunn av henne ja, helt enig. Problem at hun bare er ett enkelt menneske i hele verdenssamfunnet? Selvfølgelig: Tar man til takke med det grunnlaget man da har, ja. DERFOR prøver jeg å forstå folk ut i fra EN person, for det er bedre enn ut i fra NULL personer. 5 hours ago, AnonymBruker said: Du er sur fordi du ikke ble brukt som konkurranse? Hun fant en hun ville bruke tiden sin på og fokusere fullt på. Godta det. Anonymkode: cecc3...6aa Nja... jeg godtar det fullt ut jeg. Hvor har jeg skrevet noe annet? Men du må vel være ærlig på dette: Ved å utelukke konkurranse, utelukker du sammenligning. Hvordan kan du DA si at noe som helst er bra? Det at hun gjør seg til den billigste jenta han noengang kommer til å få, er ingen hemmelighet; og det er jo absolutt ikke noe galt i det. Hvor har jeg skrevet det? Jeg bare poengterer ting som de er, selv om vi alle i hele verdenssamfunnet skulle ønske det var annerledes :-) 5 hours ago, AnonymBruker said: Ny teori! TS har blitt litt vel inspirert av Mindhunters, og prøver å lage profiler av folk i det daglige liv. Sånn mer seriøst: TS vingler fram og tilbake fordi han ikke kan få svaret han ønsker seg. Noe sånn som dette: jeg er ei jente som har slitt mye i livet. Jeg er tidvis deprimert, og går til psykolog. På grunn av min problematiske fortid dytter jeg folk fra meg, selv om jeg gjør det tydelig at jeg egentlig trenger en god venn som kan hjelpe meg videre i livet. Hvem vet, kanskje denne gode, uselviske vennen kunne blitt noe mer med tiden..? Det er jo viktig å holde alle dører åpne, kun da kan man finne den aller beste partneren og bli en best mulig versjon av seg selv. Hadde det bare ikke vært for min tragiske fortid, som dessverre gjorde at jeg lukket døren til et vennskap som kunne reddet meg fra min akk så tragiske hverdag. Det er så vanskelig når jeg ikke selv vet hva som er bra for meg. Om jeg bare hadde hatt en god og snill mannemann som kunne vist meg hvordan jeg egentlig bør oppføre meg. For det er nesten som det ligger i min natur å skape drama rundt meg nå, og derfor vil jeg også ødelegge alle sjanser for vennskap. Min tragiske fortid gjør at jeg egentlig liker drama, men det kan jeg jo ikke si høyt. Da er det heller enklere for meg å blokkere folk, det er jo ikke meg det går ut over. Det som er mer sannsynlig: she’s just not that into you. Anonymkode: 20819...2d6 Det som er mest sannsynlig, er ironisk nok, svaret du først kom, men ment som ironi. Der treffer du faktisk spot on på alt haha. Fantastisk! :-) Hun sliter, hun er deprimert, hun går til psykolog. På grunn av hennes problematiske fortid dytter hun folk unna, selv om selv var den som søkte kontakt. Det folk her kanskje ikke VIL akseptere, er alt hun har sagt, som har gjort henne selvmotsigende. Jeg er helt med på at dere kan være uenige i ting, men å være uenig i fakta blir bare feil? Det er faktisk HUN som søkte seg UT av PROBLEMER. Det er HUN som ønsket BLANKE ark. Det er HUN som ønsket å UNNGÅ falske folk. Og gjett hva... hun har aldri vært så falsk som hun er nå. Det skal virkelig godt gjøres å unngå å bli noe man så inni ryggmargen er fra før av! Vis meg en som kan bli noe han/hun allerede er, så klapper jeg :-) Jeg vet ikke om det er mangel på eksempler, mangel på mer detaljert førsteinnlegg, eller om jeg bare burde gitt like f i henne som hun gir i seg selv og skrive ned de 90 % opplysningene jeg VET ville forandret svarene deres her. Jeg vurderer det faktisk, å legge fullt ut om en persons bio (uten noe som blir gjenkjennbart selvfølgelig); for jeg MÅ vite om dere ikke VIL forstå at ting er som de er; eller at det faktisk er mangel på opplysninger som gjør at dere ikke KAN forstå. Svar meg nå; alle sammen: Står det på VILJEN deres til å svare på trådens spm., med det utgangspunkt og formål tråden har, med den aksept at jenta er ETT menneske for å forstå EN VISS type mennesker (en person for å forstå en delgruppe i et samfunn) og aksept av at tingene tilstand faktisk er som de er, ELLER står det på det å KUNNE forstå (mangel av opplysninger) for å kunne gi svar? 5 hours ago, Guppy88 said: Feilen du gjør (du som skriver at du ikke setter jenter i bås), er at du tar utgangspunkt i at jenter med depresjonsproblematikk er like. Du vil ha svar på hvorfor A (jenter med depresjonsproblematikk) gjør B (avviser et vennskap de selv sier at de trenger). Men det er like mange svar på dette som antall jenter. "Xyz-jentene" dine er ikke en ensartet gruppe. Du gir selv et eksempel om at når du vinner i monopol, så oppstår det miljøproblemer; men det skjer ikke ene og alene fordi du vinner i monopol, det er en rekke påvirkninger i spill. Slik er det her også! Jentenes personlighet, omfanget av de psykiske problemene, hvem de møter, hvilket utgangspunkt de har for møtet, hvilket utgangspunkt den andre har for møtet, og mange, mange flere ting. Deprimerte jenter velger ikke de samme varene på butikken. På samme måte samhandler de ulikt med omverdenen. Du MÅ innse at du ikke kan finne svaret på individers gåter på gruppenivå! Jeg vet, som du vet, at mennesker er forskjellig. Bra! Jeg vet, som du vet, at enkelte mennesker har opplevd ting, som gjør at de handler på visse måter de ikke ville gjort hvis de ikke hadde opplevd ting. Jeg vet, som du vet, at denne typen mennesker også er forskjellig. Bra! Jeg vet, som du vet, at denne typen mennesker har sentrale fellestrekk, som gjør at jeg kan få en LITEN feeling i det minste, på HVORFOR de gjør som de gjør. Det er kanskje en sterk misforståelse her; men jeg må bare prøve å oppklare på nytt da: Jeg tar ikke universet og prøver å forstå mennesket med depresjon. Jeg tar mennesket med depresjon, og prøver å forstå andre mennesker med depresjon. Og gjett hva: FOLK ER SÅ UFATTELIG FORSKJELLIG!!! MEN enda viktigere; det er da virkelig mer grunnlag for å forstå mennesker med depresjoner, ved å ta for seg de, enn å prøve å tolke et verdensbilde? Ikke sant? :-) Selvfølgelig velger ikke de deprimerte jentene de samme varene i butikken; men jeg skal love deg at de behandler deler av sosiale relasjoner veldig likt, altså ulikt fra folk som ikke har opplevd x,y, z, (og dette er kun fakta); jeg ønsker å høre med folk som kanskje kjenner seg igjen i jenta, og kan forklare hva som gjorde at hun handlet slik hun handlet :-) Jeg skal love deg at jeg får en bedre feeling på individnivå ved å forstå grupper vs. universet. DET kan du ikke si deg uenig i! Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #362 Del Skrevet 28. november 2017 Hva får deg til å tro at hun ikke har sammenligningsgrunnlag, selvom du ikke er en av dem på lista? Anonymkode: cecc3...6aa 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #363 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva får deg til å tro at hun ikke har sammenligningsgrunnlag, selvom du ikke er en av dem på lista? Anonymkode: cecc3...6aa samme tenker jeg. Jeg dobbeldater ikke, hvorfor i alle dager skulle jeg det? Når jeg først vet at jeg vil date en mann så vet jeg at jeg vil date han. Hvis jeg skulle datet alle som kunne vært konkurranse samtidig så hadde han fått mye å gjøre Men hvorfor skal jeg date de andre hvis det er han jeg vil ha? Vet du hva ts...Jeg tror du er et troll Anonymkode: bc891...58b 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #364 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg skjønner hva du mener med at man ikke har sammenligningsgrunnlag hvis man bare fokuserer på EN. Men vet du hva... som kvinne har jeg veldig mange beilere og "sammenligningsgrunnlag", jeg trenger ikke å date dem for å se dem. Jeg dater bare mennesker jeg har en viss interesse for, ergo blir det mindre dating. Mener du at jeg bør date alle disse for å få sammenligning?...Som du ser så er det mange som er interessert hele tiden. Tror du jeg trenger å date dem for å sjekke ut dem alle? Spesielt når jeg innerst inne har fått interessen for noen som jeg vil ha og vil bli kjent med? Snodig tankegang. Når en kvinne har fått øynene opp for en mann, er det alltid noen beilere som får avslag - ikke nødvendigvis dates - men beilere. Anonymkode: 9a165...431 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #365 Del Skrevet 28. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er tidvis deprimert, og går til psykolog. På grunn av min problematiske fortid dytter jeg folk fra meg, selv om jeg gjør det tydelig at jeg egentlig trenger en god venn som kan hjelpe meg videre i livet. Hvem vet, kanskje denne gode, uselviske vennen kunne blitt noe mer med tiden..? Det er jo viktig å holde alle dører åpne, kun da kan man finne den aller beste partneren og bli en best mulig versjon av seg selv. Hadde det bare ikke vært for min tragiske fortid, som dessverre gjorde at jeg lukket døren til et vennskap som kunne reddet meg fra min akk så tragiske hverdag. Det er så vanskelig når jeg ikke selv vet hva som er bra for meg. Om jeg bare hadde hatt en god og snill mannemann som kunne vist meg hvordan jeg egentlig bør oppføre meg. Anonymkode: 20819...2d6 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Der treffer du faktisk spot on på alt haha. Fantastisk! :-) Hun sliter, hun er deprimert, hun går til psykolog. På grunn av hennes problematiske fortid dytter hun folk unna, selv om selv var den som søkte kontakt. Anonymkode: 97775...46a Kanskje hun skjønner hvor tragisk dette er og faktisk kjører et annet løp enn det du innbiller deg? Mange kunne sikkert ha trodd noe slikt om meg, men ingen som VIRKELIG kjenner meg og vet noe om mitt indre på nært hold tror dette om meg Mulig hun har åpnet seg opp for deg ts på visse ting, men jeg tror du mistolker henne. Alt sammen tyder på det Anonymkode: 5bc73...52d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #366 Del Skrevet 28. november 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva får deg til å tro at hun ikke har sammenligningsgrunnlag, selvom du ikke er en av dem på lista? Anonymkode: cecc3...6aa Av opplysninger jeg tror jeg har nevnt her før i tråden? Ganske nylig faktisk..... 9 hours ago, AnonymBruker said: Men hvorfor skal jeg date de andre hvis det er han jeg vil ha? Anonymkode: bc891...58b Fordi... les svaret til quote under. Gjelder like mye ditt tilfelle også. 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner hva du mener med at man ikke har sammenligningsgrunnlag hvis man bare fokuserer på EN. Men vet du hva... som kvinne har jeg veldig mange beilere og "sammenligningsgrunnlag", jeg trenger ikke å date dem for å se dem. Jeg dater bare mennesker jeg har en viss interesse for, ergo blir det mindre dating. Mener du at jeg bør date alle disse for å få sammenligning?...Som du ser så er det mange som er interessert hele tiden. Tror du jeg trenger å date dem for å sjekke ut dem alle? Spesielt når jeg innerst inne har fått interessen for noen som jeg vil ha og vil bli kjent med? Snodig tankegang. Når en kvinne har fått øynene opp for en mann, er det alltid noen beilere som får avslag - ikke nødvendigvis dates - men beilere. Anonymkode: 9a165...431 Det å vite at andre medmennesker i et univers kan være interessert i deg som mer enn en venn er jo fullstendig forståelig. Håper ikke jeg skrev noe annet? Men selvfølgelig, og dette er virkelig selvfølgelig (her står det kanskje på viljen til å akseptere fakta), at når du dater noen, så gir du de en sjanse til å vise at dette kan bli noe mer enn vennskap. Man går over i andre rammer. Man går fra en Friendzone-ramme til en åpenhetsramme, der det kan gå skeis, og det kan bli giftemål; men siden rammen er endret, vil det ikke lenger føles som en ''straff'' å få følelser for en som var venn i utgangspunktet. Så ja; hvis du vil ha et VIRKELIG sammenligningsgrunnlag så bør du selvfølgelig gå AKTIVT inn for å få det, via å endre rammen. Dette sier seg selv, og dette vet du, men om det er det det står på, eller viljen din til å akseptere at det er slik er noe annet. Vi vet begge to også at følelser gjør blind. Det å IKKE tillatte konkurranse og satse på at følelser gjør blind fører dessverre kun med seg dramatiske skillsmisser. Man har nektet hele veien å få fyren til å bevise at han er i hvert fall et MINIMUM beste for deg, og du selv gjør deg så billig du kan ved å nekte konkurranse og lure deg selv til å tro på følelsene dine. Rent logisk sett er følelsene dine da styrt av at du nekter å la andre komme inn i livet ditt; det triste resultatet blir jo faktisk at du manipulerer deg selv til å tro at du liker en person mer enn du gjør. For å si det konkret... alle som går på BI, Universitet eller Høyskolen i Oslo og Akershus, og aldri har gått på en annen høyere utdanningsanstalt, vil i sin studentbarometerundersøkelse skrive at de elsker skolen, bygget, og medstudenter. Sannheten er dessverre: Hva baserer de det på? De har ikke gått på noen av de andre utdanningsanstaltene, møtt deres bygg og studiesamhold. Hvordan kan de da faktisk ha grunnlag for å mene det de mener? Jo, vet du hva de gjør? De gjør alt for å overbevise seg selv om at HVIS jeg hadde hatt sammenligningsgrunnlag, så ville resultatet ''sikkert ikke blitt så mye bedre''. Altså de manipulerer seg selv til å få selvoppfylt profetien sin. Den eneste som taper på å lure seg selv til å nekte seg selv til å ha det minste sammenligningsgrunnlag, eller trenge det, er deg selv. Så skal de ta etterutdanning senere i livet på en konkurrerende studieanstalt, og da går det opp for dem ENTEN at de trives bedre her, og burde gått her fra starten av, og det må svelges et par kameler og stoltheter over å ha hypet opp den forrige skolen sin, eller at de faktisk har et sammenligningsgrunnlag i det hele tatt for å si at skole 1 faktisk var best. Det blir litt som å møte opp på gymmen uten å trene, men tro at samvittigheten gir deg muskler. Den eneste du lurer er deg selv. Og ja; det er sinnsykt deilig å lure seg selv til å tro at du tar riktige valg i livet. Jeg har gjort mange dårlige kjøp, men jeg prøver jo alltid å overbevise meg selv med grunner til hvorfor det ER bra likevel (selv om det rent objektivt ikke er en eneste fordel opp mot alle ulempene ved å bruke 10,000 kr. på såpe, f.eks.). Synd jeg ikke hadde sammenligningsgrunnlag, eller gadd å PRØVE å få sammenligningsgrunnlag. Men jaja, så får nå være som så er så :-) Til syvende og sist har du svidd av 10,000 kr. på en såpe du ikke trenger, som blir brukt opp. Til syvende og sist har du gått på en studieanstalt du trodde var bra, før det var for sent å forstå at den sammenlignet med resten av verden var søppel, og til syvende og sist har du prøvd å overbevise deg selv om at samvittigheten ved å dra på trening uten å trene, gir deg muskler, før det også er for sent å innse, og du må starte på nytt, med et LITT mer ærlig syn på livet :-) 6 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje hun skjønner hvor tragisk dette er og faktisk kjører et annet løp enn det du innbiller deg? Mange kunne sikkert ha trodd noe slikt om meg, men ingen som VIRKELIG kjenner meg og vet noe om mitt indre på nært hold tror dette om meg Mulig hun har åpnet seg opp for deg ts på visse ting, men jeg tror du mistolker henne. Alt sammen tyder på det Anonymkode: 5bc73...52d Der er vi nok litt uenig, men det får nå bare være så som så er. Som sagt kunne jeg avslørt henne fullstendig her, men i respekt for henne så velger jeg å heller rette opp misforståelser over 19 sider og skrive kun 1/10 av alt jeg vet, fremfor avsløre henne. Det heter respekt forresten :-) Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 28. november 2017 #367 Del Skrevet 28. november 2017 Huff ikke rart hun stakk, det hadde jeg også gjort. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prill Skrevet 28. november 2017 #368 Del Skrevet 28. november 2017 TS, du må seriøst roe ned analyseringa litt! Har denne jenta egentlig lovt deg noe? Selv om dere har hatt det hyggelig en gang, så skylder hun deg faktisk ingen ting. De fleste mennesker liker ikke å måtte avvise noen direkte, de foretrekker å bare trekke seg unna for da tror de at de ikke sårer andre. Du kan ikke vite hvorfor hun gjør det, og det vil du kanskje aldri få vite heller. Det er selvsagt frustrerende, men man må lære seg å lese tegn i stedet for å forvente overtydelig kommunikasjon fra andre. Avvisninger en del av livet! Selv om det er kjipt, så hjelper det ikke å dure på med analyser og bebreidelser, det gjør bare at du går glipp av muligheten til å lære noe og gå videre, for du har flere muligheter foran deg i livet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 28. november 2017 #369 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Denne jenta avviser jo tydeligvis ikke alle hun treffer. Hun møter fortsatt denne karen du nevnte, for alt du vet. Så utgangspunktet ditt blir feil, og fokuset ditt blir feil. Du spør hva det er med henne som gjør at hun avviser mennesker hun selv innleder kontakt med. Det egentlige spørsmålet ditt burde helt tydelig være hva det er ved DEG som gjør at "alle" jenter avviser deg. Som en annen sa, den eneste konstante variabelen her er deg. Både oppegående jenter og jenter med problemer avviser DEG. Hvorfor ikke prøve å forstå det, før du skal forske på xyz-jentene dine? Og tro det eller ei, disse er like ulike som at alle 56-åringer er like ulike. Men du aksepterer jo ikke det! Du skriver at du gjør det, du tror du gjør det, men du gjør det ikke. Da hadde du ikke så standhaftig kverulert deg gjennom 19 sider! Jeg håper virkelig at du er pur, pur ung og således kan bli litt mer ydmyk og begynne å lytte etter hvert. Du elsker mennesker, sier du. Men du viser ingen respekt til dine medmennesker. Ikke her. Du avfeier alt vi sier. I denne tråden fremstår du som usmakelig. Jeg håper for din egen skyld at du ikke avgir samme vibber i virkeligheten. Men NOE er det ved deg som gjør at folk trekker seg unna. Før du kan forstå andre, må du vel kanskje forstå litt mer av deg selv? Jeez, mann! Våkn opp! Endret 28. november 2017 av Guppy88 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #370 Del Skrevet 28. november 2017 På 21.11.2017 den 16.41, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om det ble tydeliggjort nok. Men det er nok neppe BARE meg det er en noe galt med, når jenter selv er åpne om alt som er galt med dem selv. Da er det jo bekreftet mer enn 100 % at det er et relasjonsproblem (må 2 personer til for å skape en krangel), mer enn at det kun er 1 person sin feil. Jeg ville aldri gitt henne mer eller mindre enn 50 % skyld, nettopp i bakgrunn av at å mene noe annet er å si i mot fakta. Nei, det er ingen som har kalt meg intens og overanalyserende irl. Å bli bedre til å kommunisere er notert som et av de første rådene i tråden alt. Men nekter å tro at det er alt. Jeg er åpen for personlig svakhet, og velger å ta ansvar for det. Men det å prøve å ta ansvar for noe som er andres feil, og kalle det for min skyld kan jeg faktisk ikke godta. Det blir frekt ovenfor meg, henne/de og fakta. Anonymkode: 97775...46a Neida, det er ikke sikkert det BARE er deg det er noe galt med. For å si det sånn, det er noe galt med alle. Vi har alle både positive og negative trekk ved oss. Men du har selv sagt at alle kvinner avviser deg. Da må vi enten anta at du har veldig uflaks eller at det er noe ved deg som får mange jenter til å styre unna. Hvis du har vært på datingmarkedet endel høres jo sistnevnte mest sannsynlig ut. Siden du jo, i starten av denne tråden, ønsket å finne ut hvordan du kunne bli den beste utgaven av deg selv - har jeg oppriktig og med beste intensjon prøvd å komme med noen generelle betraktninger basert på hvordan jeg opplever deg i denne tråden. Du sier at det "det å prøve å ta ansvar for noe som er andres feil, og kalle det for min skyld kan jeg faktisk ikke godta". Jeg skjønner ikke hva som er andres feil? Hvis du mener at jenta som ikke ville ha noe med deg å gjøre likevel er et dårlig menneske, så er det greit nok. Vi møter noen ganger folk vi ikke synes noe om - da bør man gå videre. Da trenger du ikke ta ansvar for akkurat hennes "feil" som var å kutte deg ut. Du kan godt bestemme deg for at det var henne det var noe galt med. Men det vil ikke hjelpe deg neste gang du skal på en date. Sitat Ja, hun mangler jo selvfølgelig respekt for seg selv og sine medmennesker i samfunnet, men jeg holder faktisk ord og velger å skjerme henne. Jeg oppfattet deg i begynnelsen av tråden som genuint opptatt av denne jenta og hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Nå er vi over på en bitter analyse av det som er galt med henne. Noen ganger er vi mennesker irrasjonelle. Det er ingen lov som sier at vi må beholde alle relasjoner vi innleder, selv om vi er positive i starten. At en person ikke ønsker å være venn med deg likevel betyr jo naturligvis ikke at hun "mangler respekt for seg selv og sine medmennesker i samfunnet". Hvor i all verden har du det fra? Mener du for alvor at man må beholde alle vennskap man stifter? Men ingenting av dette er vel det du egentlig vil jeg skal svare, kan jeg tenke meg? Har noen i denne tråden i det hele tatt gitt deg svar som du synes besvarer det du vil diskutere eller gir deg noe som helst innspill? For jeg prøver her - men hvis jeg fortsatt er helt på jordet og du bare synes jeg er en fjott så tror jeg at jeg stopper her. Anonymkode: 8125c...a17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #371 Del Skrevet 28. november 2017 Har du vært forelsket noen gang, TS? Anonymkode: 898c0...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #372 Del Skrevet 28. november 2017 12 hours ago, makkapakka said: Huff ikke rart hun stakk, det hadde jeg også gjort. Fortell. 11 hours ago, prill said: Har denne jenta egentlig lovt deg noe? Selv om dere har hatt det hyggelig en gang, så skylder hun deg faktisk ingen ting. De fleste mennesker liker ikke å måtte avvise noen direkte, de foretrekker å bare trekke seg unna for da tror de at de ikke sårer andre. Du kan ikke vite hvorfor hun gjør det, og det vil du kanskje aldri få vite heller. Det er selvsagt frustrerende, men man må lære seg å lese tegn i stedet for å forvente overtydelig kommunikasjon fra andre. Avvisninger en del av livet! Selv om det er kjipt, så hjelper det ikke å dure på med analyser og bebreidelser, det gjør bare at du går glipp av muligheten til å lære noe og gå videre, for du har flere muligheter foran deg i livet. Hun har ikke lovt meg noen ting nei, det har heller aldri blitt nevnt i tråden. Vi var enige om ærlighet. Jeg var åpen om mine feil, hun var åpen om sine feil, og syntes dårlig om folk som bare blokket uten å gi beskjed uansett hvor lenge relasjonen hadde vart. Jeg stiller spørsmålet igjen: Hva var det HUN gjorde igjen? Jeg vet jeg aldri får svar. Hun rømmer fra problemene sine, og tror det genuint er mulig. Hun er ren falskhet, og det er trist, for hun ser det ikke selv. Hun ser ikke at HUN er grunnen til at bestevenninner hater henne, at HUN er grunnen til at forhold går dårlig, og at HUN er grunnen til at HUN måtte ut å AKTIVT søke etter nye vennskap. Jeg har lært å se tegn. Vi ble enige om at vi ikke skulle være fake og drive med ''tegn'', vi skulle være ærlige i form av ord. Jeg har virkelig prøvd... å få dere... til å forstå... jeg analyserer for å forstå DENNE TYPEN jenter bedre til neste gang, og da må jeg dessverre ta utgangspunkt i henne..? Jeg har gått videre i mitt liv, det er jo derfor jeg skriver her, fremfor å prøve å legge henne til på nytt... (PS: Alt i dette innlegget er skrevet før). 4 hours ago, Guppy88 said: Denne jenta avviser jo tydeligvis ikke alle hun treffer. Hun møter fortsatt denne karen du nevnte, for alt du vet. Så utgangspunktet ditt blir feil, og fokuset ditt blir feil. Du spør hva det er med henne som gjør at hun avviser mennesker hun selv innleder kontakt med. Det egentlige spørsmålet ditt burde helt tydelig være hva det er ved DEG som gjør at "alle" jenter avviser deg. Som en annen sa, den eneste konstante variabelen her er deg. Både oppegående jenter og jenter med problemer avviser DEG. Hvorfor ikke prøve å forstå det, før du skal forske på xyz-jentene dine? Og tro det eller ei, disse er like ulike som at alle 56-åringer er like ulike. Men du aksepterer jo ikke det! Du skriver at du gjør det, du tror du gjør det, men du gjør det ikke. Da hadde du ikke så standhaftig kverulert deg gjennom 19 sider! Jeg håper virkelig at du er pur, pur ung og således kan bli litt mer ydmyk og begynne å lytte etter hvert. Du elsker mennesker, sier du. Men du viser ingen respekt til dine medmennesker. Ikke her. Du avfeier alt vi sier. I denne tråden fremstår du som usmakelig. Jeg håper for din egen skyld at du ikke avgir samme vibber i virkeligheten. Men NOE er det ved deg som gjør at folk trekker seg unna. Før du kan forstå andre, må du vel kanskje forstå litt mer av deg selv? Jeez, mann! Våkn opp! Helt enig i at hun møter denne karen fortsatt. Han er (som sagt før) kommet fra riktig ramme. Derfor blir ikke utgangspunktet mitt, og fokuset mitt derav, feil. Jeg vet noe fantastisk: Jeg vet at JEG utgjør 50 % av en relasjon. Da prøver (f.eks. med denne tråden; veldig mislykket) å bli den beste versjonen jeg kan bli av meg selv, ved å forstå enkelte typer mennesker, og nå sist denne jenta, derfor hun og hennes problemer som eksempel for utgangspunktet. Det å påstå at jeg utgjør mer enn 50 % av en relasjon, og derav feil for at relasjonen dessverre ble som den ble, er regelrett feil, og da kan vi ikke ta utgangspunkt i det. Vi kan ikke ta utgangspunkt i at alle andre jenter, perfekte eller feile, aldri utgjør noen % av en relasjon. Det er en fornærmelse i utgangspunktet mot dem og mot relasjoner som helhet. Fortell meg om de som har klart å skape en krangel med seg selv? Stort sett må det minst 2 til, men så får nå være så... Jeg aksepterer at mennesker er forskjellig. Vi alle vet at enkelte folk som har opplevd enkelte ting i enkelte situasjoner handler annerledes enn folk som ikke har denne påvirkningen i livet (=depresjon, problemer, fortid osv. x100). Her står det kun på deres vilje forresten til å ville forstå fakta. PS: Ditt innlegg er gjenkjennbart, for så utrolig mange har skrevet så utrolig mye likt ditt før i tråden; og en overraskelse: Det har faktisk blitt besvart like mange ganger, før! :-) 4 hours ago, AnonymBruker said: Du sier at det "det å prøve å ta ansvar for noe som er andres feil, og kalle det for min skyld kan jeg faktisk ikke godta". Jeg skjønner ikke hva som er andres feil? Hvis du mener at jenta som ikke ville ha noe med deg å gjøre likevel er et dårlig menneske, så er det greit nok. Vi møter noen ganger folk vi ikke synes noe om - da bør man gå videre. Da trenger du ikke ta ansvar for akkurat hennes "feil" som var å kutte deg ut. Du kan godt bestemme deg for at det var henne det var noe galt med. Men det vil ikke hjelpe deg neste gang du skal på en date. Jeg oppfattet deg i begynnelsen av tråden som genuint opptatt av denne jenta og hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Nå er vi over på en bitter analyse av det som er galt med henne. Noen ganger er vi mennesker irrasjonelle. Det er ingen lov som sier at vi må beholde alle relasjoner vi innleder, selv om vi er positive i starten. At en person ikke ønsker å være venn med deg likevel betyr jo naturligvis ikke at hun "mangler respekt for seg selv og sine medmennesker i samfunnet". Hvor i all verden har du det fra? Mener du for alvor at man må beholde alle vennskap man stifter? Men ingenting av dette er vel det du egentlig vil jeg skal svare, kan jeg tenke meg? Har noen i denne tråden i det hele tatt gitt deg svar som du synes besvarer det du vil diskutere eller gir deg noe som helst innspill? For jeg prøver her - men hvis jeg fortsatt er helt på jordet og du bare synes jeg er en fjott så tror jeg at jeg stopper her. Anonymkode: 8125c...a17 1. Det har noe med at folk her ønsker at jeg skal ta 100 % skyld. Det kan man dessverre ikke gjøre i en relasjon. Det er en hån mot et annet medmenneske du bryr deg om å si at relasjonen er 100 % om deg selv, og 0 % om den andre. Og dette har sine fordeler og ulemper. 100 % kun om meg gir 0 % feil til den andre. 50/50 er det maksimale og minimale man til enhver tid har i relasjon til et medmenneske i samfunnet. Dette vet dere selv basert på erfaring. Det er det jeg syns blir litt provoserende; folk ønsker at jeg skal ha all skyld, og frigi alt feil ved henne (feil hun selv har sagt hun har, og som jeg har skrevet om allerede, så merkelig at de ikke greier å gi henne noen % da liksom hahaha)... Jo, vet du hvorfor det vil hjelpe? Jeg analyserer hennes 50 % feil, forstår årsakene bak de, og forstår den typen mennesker bedre. Ja. Jeg vet svakheten i at 1 person skal representere en hel gruppe; men hvilket grunnlag har jeg? Jeg tar faktisk det jeg får, når jeg har bestemt meg for at NÅ skal jeg bli den beste versjonen jeg kan bli av meg selv og forstå mennesker, for å nettopp kunne gjøre deres dag bedre :-) Jeg mener ikke at man bør beholde alle vennskap man starter. Men basert på 19 sider med opplysninger om hva hun har sagt vs. gjort, så burde det (basert i kun ren folkeskikk) være på sin plass med en avslutning hun selv ønsket (men ironisk nok var den som ikke brukte), eller en forklaring (som ironisk nok hun selv ønsket fra sine venninner om dramat, men ikke fikk, som hun nå er selvmotsigende på og ikke gir selv...) haha... Jeg føler basert på info (jeg ikke vet om du har lest; 19 sider tråd), at normal høflighet er i hvert fall på sin plass. Det er kun kulturelt betinget i Norge som norm i sosiale relasjoner det. Dere har vel hørt om normal høflighet? Jeg har aldri skrevet om en norsk lov som krever at vennskap beholdes. De eneste som har nevnt dette i tråden er faktisk dere selv. At hun mangler respekt for seg selv og sine medmennesker er vel ganske tydelig når man leser gjennom 19 sider av opplysninger om hvor selvmotsigende hun er. Til slutt slettet hun meg, for det er jo tøft å svare på samme ja/nei-spm, med forskjellig svar hver gang, for du vet ikke hvem du selv er som menneske. Derfor jeg lurte på hypotetisk om hun snart heller ikke tror på sine egne løgner. Mer opplysninger om hvorfor disse handlingene viser at hun er falsk, selv om hun ikke tror hun er det, og prøver å unngå å være det (men som sagt; tøft å unngå å bli noe du allerede er), vil jeg nok ikke opplyse. Da begynner man å bevege seg til å fortelle for mye om en person man faktisk bryr seg om, selv om personen ikke bryr seg om seg selv. Nei, det er det som er så tøft..: Jeg har stilt dere to spørsmål, som jeg enda ikke fikk svar på; de satt vel for godt: 1. Hvis kjønnene hadde vært byttet om; og jeg var en jente dumpet av en gutt uten grunn, så ville dere rost meg for å ha skrevet tråden, og gitt meg rosa skyer og regnbuer med fallende penger, men når det er gutten som blir dumpet, så greier dere på et eller annet vis å ta jentas side, uten å engang høre hennes side av saken, og dere skriver ord som Intens! før dere engang har lest førsteinnlegget. FANTASTISK!!! :-) 2. Står det på dere VILJE til å akseptere at spm. er hva det er, utg. er hva det er, jenta er kun et eksempel DERE har fått tråden til å handle om, og formålet med tråden som helhet, ELLER står det på deres EVNE til å gi svar (manglende opplysninger; dere nå vet dere ikke får fordi jeg vil vise respekt for et medmenneske og skjerme henne, og da heller bruke 19 sider på å oppklare misforståelser. Og ja; disse to spørsmålene kommer nok ikke til å bli besvart, igjen, slik de ikke er blitt besvart alle ganger før... merkelig..... 3 hours ago, AnonymBruker said: Har du vært forelsket noen gang, TS? Anonymkode: 898c0...80b Ja. Og nå svarer du noe med at da vet du hvordan følelser fungerer osv? Bra! Da henviser jeg bare til siste svaret mitt over dette innlegget, for der skriver jeg igjen om at det er veldig trist å manipulere seg selv til å tro at noe er bra, når du innerst inne ikke har sammenligningsgrunnlag for det. Jeg datet en jente en gang som aldri hadde vært mer usunn for meg, men vet du hva? Jeg er et menneske, så jeg lot meg selv manipulere av mine egne følelser for å skape ''logikk'' over det hele. Nå når jeg ser tilbake på det er jeg evig takknemlig for at jeg er kvitt henne, og at det aldri ble oss to. Men vet du hva selvinnsikt er... altså alt dette er selvinnsikt: Jeg innrømmer å ha prøvd å lure meg selv til at følelser er nok, sammenligningsgrunnlag er bull; men det er som sagt en innrømmelse om feil i livet; og man må nesten starte der, hvis man skal bli den beste versjonen av seg selv i sitt eget liv. Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 28. november 2017 #373 Del Skrevet 28. november 2017 Slik som du framstår i tråden nå så tror jeg du bare må belage deg på å bli avvist av andre jenter i fremtiden også. For makan til hets har jeg faktisk aldri sett. Selv om du påstår her at du kun har delt 1% av det hele om henne. Det er faktisk mye mye mer når man leser hva du skriver her. Gi nå blaffen i å forsøke "å forstå" som du sier, for du viser med all tydelighet at så lenge svarene du får ikke samsvarer med det du tenker og tror så blir du aldri fornøyd og vil aldri slå deg til ro med at du allerede vet hvorfor du ble valgt bort. Du vet, de sier at graver du deg altfor langt ned i kaninhullet så finner du ikke veien ut igjen. Det er du på godt vei til å gjøre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #374 Del Skrevet 28. november 2017 er du en sosiopat? Mye diktatur her, mye synsing, mye snakk som "høres klokt ut" men som ikke er det så fort man titter nøyere under teppet. Ikke minst: nermest umulig å avvise og umulig å få deg til å lytte Anonymkode: cecc3...6aa 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #375 Del Skrevet 29. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: er du en sosiopat? Mye diktatur her, mye synsing, mye snakk som "høres klokt ut" men som ikke er det så fort man titter nøyere under teppet. Ikke minst: nermest umulig å avvise og umulig å få deg til å lytte Anonymkode: cecc3...6aa Fikk også psykopat-vibes av TS, holder meg derfor Anonym. TS virker som en typisk stalker. Jeg håper denne jenta skifter nr og oppsøker politiet dersom han blir truende, virker som at han bare hisser seg opp mer og mer. Gjennom å svare han i denne tråden så tror jeg han blir verre. Ingenting man sier vil få han til å innse noe som helst - man kaster bare bensin på flammen. Anonymkode: 790f2...407 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #376 Del Skrevet 29. november 2017 Ts: Det er langt mellom liv og lære. Igjen: reflektert over hvorfor dette er et ordtak. Kan det være at det er et fenomen som opptrer ganske ofte blant mennesker? Anonymkode: 30fad...3c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 29. november 2017 #377 Del Skrevet 29. november 2017 Ettersom TS ikke evner å forstå noe av det som blir sagt til han, men durer på med eviglange innlegg om noe som ingen andre skjønner, tror jeg at vedkommende er prikk lik i virkeligheten. Og en sånn person vil ikke være 50% av en relasjon, heller 80-90% med dampveivalstendenser. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #378 Del Skrevet 29. november 2017 10 hours ago, AnonymBruker said: er du en sosiopat? Anonymkode: cecc3...6aa Nei. 10 hours ago, AnonymBruker said: TS virker som en typisk stalker. Jeg håper denne jenta skifter nr og oppsøker politiet dersom han blir truende, virker som at han bare hisser seg opp mer og mer. Gjennom å svare han i denne tråden så tror jeg han blir verre. Ingenting man sier vil få han til å innse noe som helst - man kaster bare bensin på flammen. Anonymkode: 790f2...407 Stalker i form av at siden tråden ble startet så har jeg ikke oppsøkt henne på noen som helst måte? Du vet vel at tråden er selve handlingen som viser at jeg har gått videre fra jenta spesifikt, og heller over på å forstå denne typen jenter (med utg. i tilfeldigvis sist huskede eksempel) for å ikke gjøre samme feil med denne gruppen mennesker igjen? Hvorfor skulle jenta skifte nr.? Jeg har aldri prøvd å ringe henne. Hvordan kan hun oppsøke politiet, når jeg ikke er truende (= erlik; ikke har noe mer kontakt)? Jeg tror vi sier til deg: Velkommen til tråden :-) Du er tydeligvis ny her. Les fra side 1 du. Her var det mye misforståelser. Bare det å lese til ditt første punktum gjorde meg forståelig på det, for da har du ikke fått med deg som nevnt gjennom 19 sider, at jeg og hun ikke har noen kontakt mer, og at jeg nettopp har gått videre og nå prøver å derimot forstå denne typen mennesker, for å kunne bli den beste versjonen jeg kan bli av meg selv og ikke gjøre samme feil når jeg møter jenter med samme bakgrunn. 4 hours ago, AnonymBruker said: Ts: Det er langt mellom liv og lære. Anonymkode: 30fad...3c4 Helt enig! Hvorfor opprettet jeg tråden? Helt riktig gjettet! Jeg ønsker å bli den beste vennen jeg kan bli av meg selv :-) 1 hour ago, Duckie said: Ettersom TS ikke evner å forstå noe av det som blir sagt til han, men durer på med eviglange innlegg om noe som ingen andre skjønner, tror jeg at vedkommende er prikk lik i virkeligheten. Og en sånn person vil ikke være 50% av en relasjon, heller 80-90% med dampveivalstendenser. Selvfølgelig vil jeg være 50 % av en relasjon. Det er nok slik relasjoner er. Man er 2 mennesker som deler likt på at relasjonen har de ansvar og friheter det har. Jeg kan faktisk ikke si at jeg er hverken mer eller mindre enn 50 %, det blir jo faktisk feil, selv om hadde hatt lyst, eller dere garantert har lyst, til at fordelingen skal være annerledes. - OPPLYSNING: Jeg har i flere sider nå uthevet noen sentrale spm. og nå sist i forrige innlegg. Det er enda ikke blitt besvart. Jeg tippet at det ikke ble besvart fordi det kanskje traff for bra. Jeg tippet igjen nå sist at det ikke kom til å bli besvart igjen. Og gjett hva; jeg hadde rett. Dere ignorerte det blankt. Det forteller kanskje at det traff litt for bra. Så her kommer det igjen. Spørsmålene er primert ja/nei, men det er kanskje det som gjør det tøft å svare? 1. Hvis kjønnene hadde vært byttet om; og jeg var en jente dumpet av en gutt uten grunn, så ville dere rost meg for å ha skrevet tråden, og gitt meg rosa skyer og regnbuer med fallende penger, men når det er gutten som blir dumpet, så greier dere på et eller annet vis å ta jentas side, uten å engang høre hennes side av saken, og dere skriver ord som Intens! før dere engang har lest førsteinnlegget. FANTASTISK!!! :-) 2. Står det på dere VILJE til å akseptere at spm. er hva det er, utg. er hva det er, jenta er kun et eksempel DERE har fått tråden til å handle om, og formålet med tråden som helhet, ELLER står det på deres EVNE til å gi svar (manglende opplysninger; dere nå vet dere ikke får fordi jeg vil vise respekt for et medmenneske og skjerme henne, og da heller bruke 19 sider på å oppklare misforståelser. Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 29. november 2017 #379 Del Skrevet 29. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Stalker i form av at siden tråden ble startet så har jeg ikke oppsøkt henne på noen som helst måte? Du vet vel at tråden er selve handlingen som viser at jeg har gått videre fra jenta spesifikt, og heller over på å forstå denne typen jenter (med utg. i tilfeldigvis sist huskede eksempel) for å ikke gjøre samme feil med denne gruppen mennesker igjen? Hvorfor skulle jenta skifte nr.? Jeg har aldri prøvd å ringe henne. Hvordan kan hun oppsøke politiet, når jeg ikke er truende (= erlik; ikke har noe mer kontakt)? Jeg tror vi sier til deg: Velkommen til tråden :-) Du er tydeligvis ny her. Les fra side 1 du. Her var det mye misforståelser. Bare det å lese til ditt første punktum gjorde meg forståelig på det, for da har du ikke fått med deg som nevnt gjennom 19 sider, at jeg og hun ikke har noen kontakt mer, og at jeg nettopp har gått videre og nå prøver å derimot forstå denne typen mennesker, for å kunne bli den beste versjonen jeg kan bli av meg selv og ikke gjøre samme feil når jeg møter jenter med samme bakgrunn. Helt enig! Hvorfor opprettet jeg tråden? Helt riktig gjettet! Jeg ønsker å bli den beste vennen jeg kan bli av meg selv :-) Selvfølgelig vil jeg være 50 % av en relasjon. Det er nok slik relasjoner er. Man er 2 mennesker som deler likt på at relasjonen har de ansvar og friheter det har. Jeg kan faktisk ikke si at jeg er hverken mer eller mindre enn 50 %, det blir jo faktisk feil, selv om hadde hatt lyst, eller dere garantert har lyst, til at fordelingen skal være annerledes. - OPPLYSNING: Jeg har i flere sider nå uthevet noen sentrale spm. og nå sist i forrige innlegg. Det er enda ikke blitt besvart. Jeg tippet at det ikke ble besvart fordi det kanskje traff for bra. Jeg tippet igjen nå sist at det ikke kom til å bli besvart igjen. Og gjett hva; jeg hadde rett. Dere ignorerte det blankt. Det forteller kanskje at det traff litt for bra. Så her kommer det igjen. Spørsmålene er primert ja/nei, men det er kanskje det som gjør det tøft å svare? 1. Hvis kjønnene hadde vært byttet om; og jeg var en jente dumpet av en gutt uten grunn, så ville dere rost meg for å ha skrevet tråden, og gitt meg rosa skyer og regnbuer med fallende penger, men når det er gutten som blir dumpet, så greier dere på et eller annet vis å ta jentas side, uten å engang høre hennes side av saken, og dere skriver ord som Intens! før dere engang har lest førsteinnlegget. FANTASTISK!!! :-) 2. Står det på dere VILJE til å akseptere at spm. er hva det er, utg. er hva det er, jenta er kun et eksempel DERE har fått tråden til å handle om, og formålet med tråden som helhet, ELLER står det på deres EVNE til å gi svar (manglende opplysninger; dere nå vet dere ikke får fordi jeg vil vise respekt for et medmenneske og skjerme henne, og da heller bruke 19 sider på å oppklare misforståelser. Anonymkode: 97775...46a Nei. Det blir ikke besvart for det er tydelig at du har en agenda her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #380 Del Skrevet 29. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts: Det er langt mellom liv og lære. Igjen: reflektert over hvorfor dette er et ordtak. Kan det være at det er et fenomen som opptrer ganske ofte blant mennesker? Anonymkode: 30fad...3c4 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Hvorfor opprettet jeg tråden? Helt riktig gjettet! Jeg ønsker å bli den beste vennen jeg kan bli av meg selv :-) Anonymkode: 97775...46a Jeg har i to innlegg bedt deg reflektere over dette. Du svarer litt Goddag mann økseskaft (nederst). At "det er langt mellom liv og lære" er et fast ordtak betyr at det OFTE er behov for å gi uttrykk for dette. Det er helt vanlig at det er langt mellom liv og lære for oss mennesker. F eks å si at vi er for åpenhet og ærlighet osv, men likevel oppføre oss dårlig og uærlig, slik du mener denne jenta/mange jenter har gjort mot deg. Dette er VANLIG. Det skjer OFTE. Folk sier at de elsker kjæresten og aldri kan være utro, i neste øyeblikk gjør de det likevel. Dette er ikke rart og utrolig slik du synes å mene. Du trenger ikke en dybdeanalyse for å avdekke at dette er en del av vanlige menneskets hverdag. Snakk med alle de gode vennene du sier at du har. Spør om deres erfaringer. Jeg vedder på at de aller fleste har møtt noen som handler mot sine prinsipper, eller selv har gjort det. Dette er ikke et kjempestart mysterium knyttet kun til jenter med depressiv fortid etc etc. Anonymkode: 30fad...3c4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå