Gå til innhold

Hvor kjøpe pengebelte?

Cronos

Anbefalte innlegg

Er litt paranoid, og har tenkt å kjøpe et belte som man kan skjule pengene sine i når man er ute og reiser.

Er det noen som vet om noen steder her i Norge eller lignende hvor man får kjøpt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Butikker som selger reiseeffekter, altså kofferter og slikt, har ofte sånt. Samsonite lager mye forskjellig til reisebruk. Du også prøve www.nomaden.no, eller stikke innom Nomaden hvis du er i Oslo.

Eller så pleier det å være bra utvalg på flyplasser, men du vil kanskje ha det i orden før du reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt paranoid, og har tenkt å kjøpe et belte som man kan skjule pengene sine i når man er ute og reiser.

Er det noen som vet om noen steder her i Norge eller lignende hvor man får kjøpt det?

Normale pengebelter til å feste rundt livet under klærne er smart...rommer også pass, billetter osv....men har du sett de beltene (altså normale belter til å ha på buksa) med glidelås på baksiden til å putte penger i? Kjempesmarte...rommer mange sedler og ingen har peiling på at det er pengebelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Jeg kjøpte mitt på Nomaden. Jeg valgte et i bomull for å slippe å bli så innmari svett... :wink: Det var genialt å ha da jeg var backpacker i asia. Eneste ulempen er at svetten trekker inn magebeltet så passet blir litt fuktig da.. kanskje det er lurt å pakke det inn i plast?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...