Cronos Skrevet 26. januar 2005 #1 Del Skrevet 26. januar 2005 Er litt paranoid, og har tenkt å kjøpe et belte som man kan skjule pengene sine i når man er ute og reiser. Er det noen som vet om noen steder her i Norge eller lignende hvor man får kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 26. januar 2005 #2 Del Skrevet 26. januar 2005 Butikker som selger reiseeffekter, altså kofferter og slikt, har ofte sånt. Samsonite lager mye forskjellig til reisebruk. Du også prøve www.nomaden.no, eller stikke innom Nomaden hvis du er i Oslo. Eller så pleier det å være bra utvalg på flyplasser, men du vil kanskje ha det i orden før du reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 26. januar 2005 #3 Del Skrevet 26. januar 2005 Er litt paranoid, og har tenkt å kjøpe et belte som man kan skjule pengene sine i når man er ute og reiser. Er det noen som vet om noen steder her i Norge eller lignende hvor man får kjøpt det? Normale pengebelter til å feste rundt livet under klærne er smart...rommer også pass, billetter osv....men har du sett de beltene (altså normale belter til å ha på buksa) med glidelås på baksiden til å putte penger i? Kjempesmarte...rommer mange sedler og ingen har peiling på at det er pengebelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 26. januar 2005 #4 Del Skrevet 26. januar 2005 Jepp - det var sånt belte jeg tenkte på. De har det på nomaden: http://shop.wit.no/nomaden/artikler/sikker...hetsutstyr.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 26. januar 2005 #5 Del Skrevet 26. januar 2005 Jepp - det var sånt belte jeg tenkte på. De har det på nomaden: http://shop.wit.no/nomaden/artikler/sikker...hetsutstyr.html Så supert at Nomaden har begynt å selge sånne...jeg sleit skikkelig for å få tak i det jeg kjøpte (for da hadde ikke Nomaden annet enn de til å ha under klærne). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 27. januar 2005 Gullbra! Det var akkurat det jeg tenkte på! Må ta en tur innom etter jobb en av de første dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. januar 2005 #7 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg kjøpte mitt på Nomaden. Jeg valgte et i bomull for å slippe å bli så innmari svett... Det var genialt å ha da jeg var backpacker i asia. Eneste ulempen er at svetten trekker inn magebeltet så passet blir litt fuktig da.. kanskje det er lurt å pakke det inn i plast? Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå