Gå til innhold

Hjelp til dating.. Alenemor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Jolene skrev:

Kjenner til den, men min egen erfaring er at det skjer når du gir F i om det skjer eller ikke. Nettopp fordi da fokuserer vi ikke på det, og gjør oss mer tilgjengelige. Vet at det er vanskelig, men det er mitt personlige råd til deg.

Takk🙂 Ja, tenkte på det. Bare gi fullstendig f. Slette alt av apper og greier. Tenkte å ikke ofre det en tanke, eneste er at jeg er aldri noe sted hvor jeg har mulighet til å møte noen.

På jobb er det ingen, og siden jeg er 100% alene med barnet er jeg ganske stuck hjemme😏

 

TS

Anonymkode: 04612...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk🙂 Ja, tenkte på det. Bare gi fullstendig f. Slette alt av apper og greier. Tenkte å ikke ofre det en tanke, eneste er at jeg er aldri noe sted hvor jeg har mulighet til å møte noen.

På jobb er det ingen, og siden jeg er 100% alene med barnet er jeg ganske stuck hjemme😏

 

TS

Anonymkode: 04612...73d

Gjør du noe annet på fritiden enn barnet ditt? Mener ikke det som noe negativt altså, men tenker i retning trening eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Jolene skrev:

Gjør du noe annet på fritiden enn barnet ditt? Mener ikke det som noe negativt altså, men tenker i retning trening eller annet?

Ja, eneste problemet er at der er det ingen. Jeg har alltid ønsker å finne noen i det miljøet, men har holdt på med det siden jeg var liten og enda ikke møtt noen der, så tviler... men er jo en mulighet da.

Ellers får jeg ikke muligheten til å gjøre noe annet😣

TS

Anonymkode: 04612...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...