Gå til innhold

Dere menn som vil ha jomfruer..

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

På et eller annet tidspunkt vil jenta uansett tenke på/vurdere å ha sex med andre menn. Det er i naturen.

Men så kan  de velge å ikke gjøre det, eller velge å gjøre det. Hvis de tar lett på sex, aka har hatt mange sexpartnere, er det større sjanse for at de velger å være utro. 

Seriøst, om en jente på min alder jeg var interessert i var jomfru må hun virkelig ha holdt igjen. 

Jomfru er ikke noe for ONS, det ville blitt bortkastet og dårlig sex. Som kjæreste derimot kunne de vært aktuelle.

Men hvilken attraktiv jente, som ikke er 'religiøs fanatiker', på over 20 er jomfru? 

Blir det virkelig et problem, så la henne ha sex med en annen fyr da. 10 minutt på tinder og man har en som kan komme og pule henne mens du ser på. Under kontrollerte forhold

Denne tråden høres ut som det kommer fra en jente som har hatt i meste laget antall sexpartnere og prøver å rettferdiggjøre det for seg selv ved å si jomfru er enda verre - har vi tenkt over det? -"velg meg i stedet!!"

Det høres ut som om du mener at det å ha sex tidlig og ha sex med flere er det eneste riktige her i livet. Ikke alle er enige i det. Jeg var 26 da jeg hadde sex for første gang, ikke fordi jeg ikke var "attraktiv" eller at jeg er ei såkalt "religiøs fanatiker". Sex er på alle mulige måter helt individuelt for alle mennesker!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er de annerledes og hav gjør de annerledes de som ikke er jomfruer vs jomfruer? Jeg lurer oppriktig :)

Anonymkode: 7d8e2...5cc

Tja, se på det som en som aldri har sittet i en bil og en som har kjørt hver dag i 20 år. Blir nok en god del mere bulking, fomling og feiling på nybegynneren.

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden du har ligget med både jomfruer og erfarene, er det sant at jomfruer er trangere? :)

Stemmer. Det beste er å få henne skikkelig våt først. Forspill, få henne til å slappe av mest mulig så det ikke blir alt for vondt for henne.

Skrevet
4 timer siden, Axl Rose skrev:

De blir fort gode når de har meg til å lære de. Gjelder alle kvinnfolk. Jomfruer og ikke. Jomfruer har ikke erfaring, men sexen blir god. Noe annet når to jomfruer knuller. Men når ene har erfaring så går det fint. Opp til oss om sexen blir god eller ikke ;) Ikke jentas ansvar. 

Hva skal denne selvskryten være god for? Jeg nevner ONS og du snakker om å lære dem? Har du hatt sex før? Hvis du virkelig  mener at ikke noe er jentas ansvar tviler jeg. Jeg tror du ville blitt lei av å lære opp ONS å ikke tygge tissen din relativt fort

Si meg hvordan din "gode erfaring" gjør dem til mindre inkompetente kyssere eller bedre til å gi blowjob. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, gurkemeie skrev:

Det høres ut som om du mener at det å ha sex tidlig og ha sex med flere er det eneste riktige her i livet. Ikke alle er enige i det. Jeg var 26 da jeg hadde sex for første gang, ikke fordi jeg ikke var "attraktiv" eller at jeg er ei såkalt "religiøs fanatiker". Sex er på alle mulige måter helt individuelt for alle mennesker!

Nei. Men å holde igjen sex til man blir gammel er stort sett et resultat av kunstige faktorer eller mangel på mulighet. Hvorfor holdt du igjen så lenge da? Har du lav seksualdrift? Urealistiske standarder til hvem du kan få som kjæreste

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er de annerledes og hav gjør de annerledes de som ikke er jomfruer vs jomfruer? Jeg lurer oppriktig :)

Herregud !   Hvor gammel er du egentlig ?   Dette begynner å ligne på er "Klara Klok" - forum        :fnise:

Anonymkode: cf2c6...d27

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan merker man om dama er jomfru erler ikke da? Han jeg mistet jomfrudommen til var en erfaren mann, og han hadde ingen anelse om at jeg var jomfru, han ville også ha sex med meg igjen. Så jeg skjønner ikke helt den store forskjellen...

Å joda jeg tror nok at menn kan merke at noen damer er jomfru om hun ikke selv har utvidet seg med fingrene eller dildo leketøy.. jeg er jomfru og jeg vet at jeg er veldig trang siden jeg bare har en liten liten åpning i skjedekransen.

Anonymkode: 02e3c...ef1

Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Nei. Men å holde igjen sex til man blir gammel er stort sett et resultat av kunstige faktorer eller mangel på mulighet. Hvorfor holdt du igjen så lenge da? Har du lav seksualdrift? Urealistiske standarder til hvem du kan få som kjæreste

Du får det til å høres ut som at det er viktig å ha sex tidlig. Bare for å ha sex. Jeg er 26 og har ikke hatt det enda. Og det er ikke mangel på mulighet. Kan vel nesten heller være brutal og si at ingen var "gode nok". Jeg var nær ved å gjøre det i fylla med en jeg var forelsket i og datet. Men ville ikke at det skulle skje i fylla. Jeg venter på min rette bare.

Anonymkode: f609b...d96

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Hva skal denne selvskryten være god for? Jeg nevner ONS og du snakker om å lære dem? Har du hatt sex før? Hvis du virkelig  mener at ikke noe er jentas ansvar tviler jeg. Jeg tror du ville blitt lei av å lære opp ONS å ikke tygge tissen din relativt fort

Si meg hvordan din "gode erfaring" gjør dem til mindre inkompetente kyssere eller bedre til å gi blowjob. 

Det er ikke den jomfrues ansvar mente jeg. La ikke merke til at du snakket om ons. Sorry det. Det er vi som har erfaring og skal lære i fra oss. Jeg liker å skryte på det lille jeg er god på og duger til. Nemlig sex. Litt selvskryt må være lov.

Endret av Axl Rose
Skrevet
10 timer siden, King in the North skrev:

Folk må få oppleve litt før de skal forsøke å være monogame i 60 år.

Enig, ellers blir det et forhold hvor hun får lyst til å være utro med elektrikern ti år senere eller ender opp med å enten dra på sexorgieparty med venninder i tyskland mens typen tror hun er på bibelskole, eller at hun lever ulykkelig i forholdet og føler hun vil prøve noe mer men ikke tør , og drøyer enda noen år, men uansett til slutt går fra vedkommende hun er låst med. 
Alle jeg kjenner som har hatt langvarig forhold med sin første partner har på et punkt fått dette behovet til å prøve noe annet før eller senere. 

Sånn sett er det egentlig bare positivt med partnere som har pult mye forskjellige før deg, for da har de på en måte pult fra seg og syns ikke det er så spennende å prøve nye partnere lenger, siden de har opplevd det. 

Anonymkode: f1483...66f

Skrevet

Ektemannen min var jomfru når vi møttes. Jeg må innrømme at jeg har vært redd for at han skal angre på at han ikke hadde hatt sex med andre, men man kan ikke planlegge når man finner den man vil dele livet sitt med. Jeg skulle ønske at jeg kunne vært jomfru for han, men han bryr seg ikke om min tidligere erfaring. Han sier også at vi har så bra seksuell kjemi at han har ikke hatt noe savn etter andre damer på de 16 årene vi har vært sammen. Om den dagen skulle komme at han skulle angre på at han ikke har mer efaring, så håper jeg at vi kan snakke om det. Men vil ikke ta bekymringene på forskudd, vi får krysse den broen om vi kommer til den.

Anonymkode: 2fd52...1ba

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, SlemUlv skrev:

Tja, om vi skal tro enkelte menn her på KG, så er det sånn som det her: 

Kvinner som liker sex = fantastiske til FF og ONS 

Kvinner som ikke liker sex = kjæreste materiale. 
--

Skal vi også se her på KG, så er det oftere tråder fra kvinner som kun har hatt 1-2 sexpartnere, om at de er nysgjerrige på sex med andre, en tråder fra kvinner som har hatt flere sexpartnere, som ikke er fornøyd med sin partner :)

Heldigvis, er jeg nokså sikker på at KG ikke representerer resten av verken Norge, eller verden ;)

Andre menn (iallfall jeg) tenker anderledes. 

Kvinner som ikke liker sex = venner

Kvinne som liker sex :) = forhåpentligvis livsløpsforhold 

• Liker 1
Skrevet

Jeg var helt elendig i senga da jeg var jomfru. Stakkar den første kjæresten min. Jeg visste ikke opp ned på noen ting, og var veldig usikker. Jeg, og opplevelsen, ble bedre og bedre med mer erfaring. Nå er jeg selvsikker i senga og elsker sex. 

Anonymkode: e02ab...27a

Skrevet

Gjelder ikke alle menn.

Anonymkode: e2287...01c

Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet

Ryddet etter regelen om "Liberale holdninger til pedofili".

pinar, mod. 

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, SlemUlv skrev:

Tja, om vi skal tro enkelte menn her på KG, så er det sånn som det her: 

Kvinner som liker sex = fantastiske til FF og ONS 

Kvinner som ikke liker sex = kjæreste materiale. 
--

Skal vi også se her på KG, så er det oftere tråder fra kvinner som kun har hatt 1-2 sexpartnere, om at de er nysgjerrige på sex med andre, en tråder fra kvinner som har hatt flere sexpartnere, som ikke er fornøyd med sin partner :)

Heldigvis, er jeg nokså sikker på at KG ikke representerer resten av verken Norge, eller verden ;)

Akkurat! Så sitter de der med hus, barn og bikkje 10 år etterpå og lurer på hvorfor kjerringa aldri vil ha sex...

For det er jo ingenting som skulle tyde på at det ville skje? :P

Skrevet

Sambo var jomfru når jeg møtte ho, da var ho 23 og jeg var 25. Hun var det av eget ønske og ser ikke ut som han har tatt noe skade av det, tvert i mot har hun opplevd mer av mennesker og verden enn noen annen jeg vet om. Eneste forskjellen jeg merket mellom ho og tidligere partnere var at jeg var mer forsiktig i starten, men når det først var i gang var det faen meg upåklagelig. Beste sexen jeg har hatt, fysisk og emosjonelt. Hadde det ikke vært for ho hadde jeg nok aldri brydd meg om det emosjonelle aspektet ved sex, for det var noe av det jeg merket hun verdsatte mer enn mine tidligere partnere. 

Å bevisst oppsøke jomfruer blir helt dust for min del, men det er en myte at man har dårligere sex med en jomfru. 

Anonymkode: 28721...e2b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...