Gå til innhold

Dere menn som vil ha jomfruer..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere menn som vil ha jomfruer. 

Vil dere risikere at dama har lyst til å prøve andre etter en stund? Jeg tror at på ett eller annet tidspunkt så blir det for trist og aldri kunne prøve hvordan sex er med en annen.

Har dere tenkt på det?

Anonymkode: 83d6a...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke ha jomfruer, men ja, dette har jeg tenkt på.

Folk må få oppleve litt før de skal forsøke å være monogame i 60 år.

• Liker 2
Skrevet

Sjansen er betydelig større for at folk som har ligget rundt vil savne den opplevelsen. Utroskap er vanligere blant disse, vil jeg påstå.

Dette handler om grunnleggende holdninger. Er du jomfru etter eget valg, så er det noe annet enn om du er jomfru på grunn av omstendigheter du ikke har kontroll med.

• Liker 9
Skrevet

På et eller annet tidspunkt vil jenta uansett tenke på/vurdere å ha sex med andre menn. Det er i naturen.

Men så kan  de velge å ikke gjøre det, eller velge å gjøre det. Hvis de tar lett på sex, aka har hatt mange sexpartnere, er det større sjanse for at de velger å være utro. 

Seriøst, om en jente på min alder jeg var interessert i var jomfru må hun virkelig ha holdt igjen. 

Jomfru er ikke noe for ONS, det ville blitt bortkastet og dårlig sex. Som kjæreste derimot kunne de vært aktuelle.

Men hvilken attraktiv jente, som ikke er 'religiøs fanatiker', på over 20 er jomfru? 

Blir det virkelig et problem, så la henne ha sex med en annen fyr da. 10 minutt på tinder og man har en som kan komme og pule henne mens du ser på. Under kontrollerte forhold

Denne tråden høres ut som det kommer fra en jente som har hatt i meste laget antall sexpartnere og prøver å rettferdiggjøre det for seg selv ved å si jomfru er enda verre - har vi tenkt over det? -"velg meg i stedet!!"

• Liker 4
Skrevet

Er det så mange menn som tenker sånn i dag, da? Jeg har aldri hørt eller sett noen i omgangskretsen eller bekjentskapskretsen søke aktivt etter jomfruer? 

• Liker 1
Skrevet

Har inntrykk av at jomfruer kjeder de fleste. Med mindre man sliter med et hore/madonna-kompleks.

Anonymkode: d98bc...151

Skrevet
27 minutter siden, bortebra skrev:

Er det så mange menn som tenker sånn i dag, da? Jeg har aldri hørt eller sett noen i omgangskretsen eller bekjentskapskretsen søke aktivt etter jomfruer? 

Fordi de finnes nesten ikke. Og finnes de er de uattraktive

Vi liker sex, og vi liker sex med mange. Kan ikke begrense seg til jomfruer da

Skrevet

Tja, om vi skal tro enkelte menn her på KG, så er det sånn som det her: 

Kvinner som liker sex = fantastiske til FF og ONS 

Kvinner som ikke liker sex = kjæreste materiale. 
--

Skal vi også se her på KG, så er det oftere tråder fra kvinner som kun har hatt 1-2 sexpartnere, om at de er nysgjerrige på sex med andre, en tråder fra kvinner som har hatt flere sexpartnere, som ikke er fornøyd med sin partner :)

Heldigvis, er jeg nokså sikker på at KG ikke representerer resten av verken Norge, eller verden ;)

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

På et eller annet tidspunkt vil jenta uansett tenke på/vurdere å ha sex med andre menn. Det er i naturen.

Men så kan  de velge å ikke gjøre det, eller velge å gjøre det. Hvis de tar lett på sex, aka har hatt mange sexpartnere, er det større sjanse for at de velger å være utro. 

Seriøst, om en jente på min alder jeg var interessert i var jomfru må hun virkelig ha holdt igjen. 

Jomfru er ikke noe for ONS, det ville blitt bortkastet og dårlig sex. Som kjæreste derimot kunne de vært aktuelle.

Men hvilken attraktiv jente, som ikke er 'religiøs fanatiker', på over 20 er jomfru? 

Blir det virkelig et problem, så la henne ha sex med en annen fyr da. 10 minutt på tinder og man har en som kan komme og pule henne mens du ser på. Under kontrollerte forhold

Denne tråden høres ut som det kommer fra en jente som har hatt i meste laget antall sexpartnere og prøver å rettferdiggjøre det for seg selv ved å si jomfru er enda verre - har vi tenkt over det? -"velg meg i stedet!!"

Hvordan merker man om dama er jomfru erler ikke da? Han jeg mistet jomfrudommen til var en erfaren mann, og han hadde ingen anelse om at jeg var jomfru, han ville også ha sex med meg igjen. Så jeg skjønner ikke helt den store forskjellen...

Anonymkode: 7d8e2...5cc

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan merker man om dama er jomfru erler ikke da? Han jeg mistet jomfrudommen til var en erfaren mann, og han hadde ingen anelse om at jeg var jomfru, han ville også ha sex med meg igjen. Så jeg skjønner ikke helt den store forskjellen...

Jomfrujenter er ofte dårligere i sengen. Men forskjellen mellom  en ONS og jomfru er åpenbart ikke spesielt stor

De eneste jentene som man jevnlig kan forvente ikke er dårlig i sengen er forøvrig de som har vært i lange forhold. Men jomfrujenter er de verste

Endret av Sykkelkopp
Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jomfrujenter er ofte dårligere i sengen. Men forskjellen mellom  en ONS og jomfru er åpenbart ikke spesielt stor

De eneste jentene som man jevnlig kan forvente ikke er dårlig i sengen er forøvrig de som har vært i lange forhold. Men jomfrujenter er de verste

Hvordan er de annerledes og hav gjør de annerledes de som ikke er jomfruer vs jomfruer? Jeg lurer oppriktig :)

Skrevet

Jeg husker jeg faka erfarenhet da jeg var yngre. Det var en fyr som var veldig forundra over skillsa mine til at jeg ikke hadde vært i langvarig forhold. Og samtidig har jeg vært megaskuffa med menn som har vært i flere lange forhold. Det handler vel mest om evne til omstilling og kommunikasjon, eller dersom man ikke er god på kommunikasjon, så kan man jo være så heldig å dumpe borti en som liker akkurat det man gjør. 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Bryr meg ikke. Er ikke ute etter noe forhold. Har sex med både jomfruer og ikke jomfruer. Det er jævlig digg å være den første noensinne som hun har sex med. Sånn er det bare. Blir enda kåtere av tanken.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er de annerledes og hav gjør de annerledes de som ikke er jomfruer vs jomfruer? Jeg lurer oppriktig :)

Men det er jo som alt i livet, ting blir bedre med litt øvelse. Og jo bedre du kjenner deg selv seksuelt, jo mer avslappa og naturlig faller ting. Jeg er bedre i senga nå enn da jeg var tjue, that's for sure. 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, bortebra skrev:

Men det er jo som alt i livet, ting blir bedre med litt øvelse. Og jo bedre du kjenner deg selv seksuelt, jo mer avslappa og naturlig faller ting. Jeg er bedre i senga nå enn da jeg var tjue, that's for sure. 

Hva er du bedre på? Å slappe av? Ikke være sjenert? Ta initiativ? Kommunisere? Uføre sakene med bedre flyt? 

Jeg forstår ikke hva dere mener når dere sier at jomfruer er dårligere i sengen, det nevnes i alle tråder hvor noen nevner jomfru.

Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

De blir fort gode når de har meg til å lære de. Gjelder alle kvinnfolk. Jomfruer og ikke. Jomfruer har ikke erfaring, men sexen blir god. Noe annet når to jomfruer knuller. Men når ene har erfaring så går det fint. Opp til oss om sexen blir god eller ikke ;) Ikke jentas ansvar. 

Endret av Axl Rose
Skrevet
2 minutter siden, Axl Rose skrev:

De blir fort gode når de har meg til å lære de. Gjelder alle kvinnfolk. Jomfruer og ikke. Jomfruer har ikke erfaring, men sexen blir god. Noe annet når to jomfruer knuller. Men når ene har erfaring så går det fint. Opp til oss om sexen blir god eller ikke ;) Ikke jentas ansvar. 

Siden du har ligget med både jomfruer og erfarene, er det sant at jomfruer er trangere? :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden du har ligget med både jomfruer og erfarene, er det sant at jomfruer er trangere? :)

ja , de fleste

Anonymkode: 74d90...684

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er du bedre på? Å slappe av? Ikke være sjenert? Ta initiativ? Kommunisere? Uføre sakene med bedre flyt? 

Jeg forstår ikke hva dere mener når dere sier at jomfruer er dårligere i sengen, det nevnes i alle tråder hvor noen nevner jomfru.

For det første har jeg, personlig, blitt bedre på å signalisere hva jeg liker og ikke liker, og jeg vet bedre hva som skal til for at jeg skal få noe ut av det. Dessuten har erfaring, i flere langvarige forhold, gjort meg bedre på å lese partneren - for menn er forskjellige, som kvinner, og tenner ikke nødvendigvis på de samme tingene. Jeg kan flere teknikker enn i børjan, jeg vet hvordan de fleste stillinger fungerer, og har noen triks som kan hete opp stemninga, som har kommet til underveis. Litt sånn med å lære et instrument, i starten begynner man med enkle melodier, og så utvider man. 

Det sagt; jeg er ingen gudinne i senga hver gang - men jeg er glad i sex, og det gjør meg jo over middels interessert i å utvide skills og sånt. 

• Liker 2
Skrevet

Nå tror jeg denne utbredte myten om at "alle" menn er så sugne på jomfruer er sterkt overdrevet. Jeg har aldri hatt sex med en jomfru (tror jeg), og har heller ingen behov for det. Jeg hører heller aldri andre menn snakke om noe sånt. 

Men om det hadde skjedd, så er jeg skrudd sammen med et ganske liberalt sinn sånn sett. Hvis hun ville prøve andre, hadde mitt eneste krav vært at jeg også i det minste fikk møte fyren. En trekant kunne jo også være et alternativ. Eller swingers. Mulighetene er mange:P Men hadde det foregått i hemmelighet ville det blitt baluba.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...