Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har Emmaljunga NXT90 eller NXT90F? Hva synes dere? Positivt og negativt? Og er det noen som kan forklare meg forksjellen på disse to?

Blir nok Outdoor understell. 

😄😄

Anonymkode: 62e26...dd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den ikke selv, men har prøvd den. For oss var den alt for lav og liten, føltes som en dukkevogn. Iallefall for mannen, som er 1.85 høy. Det gjaldt forsåvidt de fleste emmaljunga-vognene. 

Anonymkode: c0d9a...175

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har den ikke selv, men har prøvd den. For oss var den alt for lav og liten, føltes som en dukkevogn. Iallefall for mannen, som er 1.85 høy. Det gjaldt forsåvidt de fleste emmaljunga-vognene. 

Anonymkode: c0d9a...175

Takk for svar! 

La også merke til at den er lav, men vi er lave begge to 😅

Anonymkode: 62e26...dd2

Skrevet

Vi er høye begge to og har NXT 90 outdoor. Mannnen min er 2 meter høy, vi har 2018 utgaven og på den kan du både justere høyde, vinkel og hvor langt handtaket skal være ut fra vogna. Det er genialt når man er så høy! Jeg mener denne vogna har det beste fra fks bugaboo og Stokke, men du slipper ulempene du har med de to vognene. Vi er svært fornøyd med våres. Den er høyere enn bugaboo, ikke så stor og klumpete som Stokke, samtidig som den er bare 1 cm kortere enn Stokke i liggedelen(så stokke er stor og klumpete med tykke "vegger" og dødplass). Systemet for å løfte bagdelen er også mye enklere, du slipper å pakke opp to hemper, du har heller et stødig håndtak på toppen👍🏻 Forskjellen på 90 og 90F er at 90 har en mer moderne ergonomisk sportsdel, mens 90F har den mer gammeldagse sportsdelene hvor du legger den flatt helt ned på vanlig måte. 

Anonymkode: 946cf...239

  • Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er høye begge to og har NXT 90 outdoor. Mannnen min er 2 meter høy, vi har 2018 utgaven og på den kan du både justere høyde, vinkel og hvor langt handtaket skal være ut fra vogna. Det er genialt når man er så høy! Jeg mener denne vogna har det beste fra fks bugaboo og Stokke, men du slipper ulempene du har med de to vognene. Vi er svært fornøyd med våres. Den er høyere enn bugaboo, ikke så stor og klumpete som Stokke, samtidig som den er bare 1 cm kortere enn Stokke i liggedelen(så stokke er stor og klumpete med tykke "vegger" og dødplass). Systemet for å løfte bagdelen er også mye enklere, du slipper å pakke opp to hemper, du har heller et stødig håndtak på toppen👍🏻 Forskjellen på 90 og 90F er at 90 har en mer moderne ergonomisk sportsdel, mens 90F har den mer gammeldagse sportsdelene hvor du legger den flatt helt ned på vanlig måte. 

Anonymkode: 946cf...239

Tuusen takk for bra og uttfyllende svar!😊

Det er det jeg og har sett! Pluss at utseende på både Bugaboo og Stokke overhodet ikke er helt min stil. Okei, så da er kanskje 90 det smarteste valget?

Synes dere den et grei på litt ulendt terreng? Håper å gå turer på litt skogstier, det er grus der men også litt røtter osv. 

Anonymkode: 62e26...dd2

Skrevet

Syns den er veldig bra på både flatt og ulendt terreng😄Lett å manøvrere samtidig som den oppleves stødig. Ingen fasit på dette, men anbefaler å dra i en butikk hvor de har de vognene som er aktuelle for dere. Sammenlign fordeler og ulemper og hva som er viktigst for dere. Vi er iallefall veldig fornøyd. Hører og flere som sier at emmaljungavogner er store og klumpete osv, da tror jeg ofte de sikter til de mer klassiske modellene de tidligere var kjente for. 

Anonymkode: 946cf...239

  • Liker 1
Skrevet

Vi har vært i butikk og sett og prøvd, blant annet sett at den går inn i bilen osv. Men da jeg kom hjem ble jeg så forrvirret på hva som var forskjellen. Og kjekt å høre andres erfaring 😊

Spennende valg!

Anonymkode: 62e26...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...