AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1 Del Skrevet 6. november 2017 Bor i kollektiv og har en ganske så tynn vegg mellom meg og nabo, så jeg hører alt. De siste par dagene har han pratet konstant i telefonen (i hvertfall når jeg har vært hjemme), noen ganger veldig høylytt. Nå har han holdt på, og holder fortsatt på, hele kvelden og filmet seg selv. Eller hva det er han driver med. Hører den "pling" lyden som kommer når man begynner å filme med telefonen. Hva annet er det som lager den type pling lyd?! Også prater han med seg selv, eller kameraet. Jeg holder på å bli gal!!!! Blir veldig lett irritert på lyder, spesielt når de kommer usammenhengende. Vet jo at dette er mitt problem, men likevel. Siden veggen er så tynn og han ikke egentlig er så fryktelig høylytt, føler jeg at jeg ikke kan be han dempe seg heller, han må jo få lov til å prate normalt. Jeg trenger bare å få det ut et sted. Har hatt ørepropper i øra i hele kveld, men hver gang jeg tar dem ut for å sove (klarer ikke sove med de), så hører jeg den jæ... plinginga eller pratinga hans.. Anonymkode: 67fee...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #2 Del Skrevet 6. november 2017 Jeg kommer til å gå fra vettet. Er det noen tips til hvordan jeg kan lære meg å overse sånne lyder?? Skal kjøpe hørselvern i morgen, men nå får jeg jo aldri sove Anonymkode: 67fee...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #3 Del Skrevet 6. november 2017 Kan være så mangt det, alt fra at han sender videosnap, streamer, osv osv. Desverre er det ingen forbud mot å snakke på kvelden/natten i eget hjem. Prøve en annen type ørepropper, som du kanskje klarer å sove med? rolig, lav musikk, så du har noe annet å fokusere på? Lydisolere soveromsvegg? Anonymkode: c7dfa...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Del Skrevet 6. november 2017 White noise maker? Skjønner at du holder på å tukte. Jeg bodde en gang under to venninner som trente step på stuegulvet døgnet rundt. 😖 Anonymkode: d93e4...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Del Skrevet 6. november 2017 Just now, AnonymBruker said: White noise maker? Skjønner at du holder på å tukte. Jeg bodde en gang under to venninner som trente step på stuegulvet døgnet rundt. 😖 Anonymkode: d93e4...3f4 Tukte, tilte, who cares...😂 Anonymkode: d93e4...3f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Del Skrevet 6. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bor i kollektiv og har en ganske så tynn vegg mellom meg og nabo, så jeg hører alt. De siste par dagene har han pratet konstant i telefonen (i hvertfall når jeg har vært hjemme), noen ganger veldig høylytt. Nå har han holdt på, og holder fortsatt på, hele kvelden og filmet seg selv. Eller hva det er han driver med. Hører den "pling" lyden som kommer når man begynner å filme med telefonen. Hva annet er det som lager den type pling lyd?! Også prater han med seg selv, eller kameraet. Jeg holder på å bli gal!!!! Blir veldig lett irritert på lyder, spesielt når de kommer usammenhengende. Vet jo at dette er mitt problem, men likevel. Siden veggen er så tynn og han ikke egentlig er så fryktelig høylytt, føler jeg at jeg ikke kan be han dempe seg heller, han må jo få lov til å prate normalt. Jeg trenger bare å få det ut et sted. Har hatt ørepropper i øra i hele kveld, men hver gang jeg tar dem ut for å sove (klarer ikke sove med de), så hører jeg den jæ... plinginga eller pratinga hans.. Anonymkode: 67fee...9bb Fint at ikke det er meg du klaget på. Jeg tok oppvaska for litt siden. Anonymkode: 8213e...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Del Skrevet 6. november 2017 Dere må snakke om dette med å ha det stille i huset etter et visst klokkeslett. Folk skal sove og det får denne personen innrette seg etter. Forstår frustrasjonen, ts. Ta det opp i fellesskap. Det kan være flere enn deg som er irritert. Anonymkode: a9538...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #8 Del Skrevet 6. november 2017 Du kan i det minste ta opp plingingen. Den kan han jo skru av. Jeg synes ikke at det er urimelig å be om dette når det er på et tidspunkt der du skal sove. Pratingen er det nok verre med, men hvis han generelt snakker høyt kan du høre om han kan prøve å ta hensyn til at veggen er tynn etter et visst klokkeslett. Anonymkode: f0043...f40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 6. november 2017 #9 Del Skrevet 6. november 2017 Sett på radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #10 Del Skrevet 6. november 2017 Siden det er så lytt så ser jeg ikke noe i veien for å spørre han hva han driver med og om han ikke kan gjøre det på andre tidspunkter for du får hverken sovet eller konsentrert deg og hører alt sammen. Han vet neppe hvor godt du hører han og blir nok takknemmelig for at du gjør han oppmerksom på hvor lytt det er. Han prøver vel å bli sosialemedia kjendis eller noe. Anonymkode: 839c6...bf7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #11 Del Skrevet 6. november 2017 "Hei, kunne du skrudd av lyden på telefonen din på kveldstid? Den plingingen høres så altfor godt, så jeg vekkes av den når jeg har lagt meg tidlig" Anonymkode: 8c08e...7da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #12 Del Skrevet 6. november 2017 Han har sikkert dame på gang Voks-ørepropper+booze hvis du har en del penger å kaste bort, burde ta det. Anonymkode: ed818...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #13 Del Skrevet 6. november 2017 Han lager egentlig generelt lite bråk, det er bare at det er så sinnsykt lytt. Og det er han fullstendig klar over selv også. Hadde han spilt høy musikk eller pratet høyt om kvelden/natten så hadde jeg sagt noe, men det er snakk om normale og lavmeldte lyder, det er bare så sykt irriterende. Ønsker jo helst at ingen skal bo i det rommet. Kan jo ikke kreve at han skal legge seg heller Våknet i dag tidlig og kjatra var i gang. Nå er det vist innspillingstid igjen. Anonymkode: 67fee...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 6. november 2017 #14 Del Skrevet 6. november 2017 Hvis du hører masse lyder fra data/tlf nå, bør det være helt greit å si fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #15 Del Skrevet 6. november 2017 Er det en fyr i 50 åra el no sånt? Anonymkode: 49134...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #16 Del Skrevet 6. november 2017 Kanskje han driver med vlogging? Neida, fra spøk til alvor. Bank på og si i fra, spør hvor denne plinginen kommer i fra. Så kan du hilse han med å si at han ellers er en god nabo, om han ikke støyer med noe annet. Bare for å ikke ødelegge stemningen helt. Vet ko aldri hvordan naboer reagerer på at folk sier fraAnonymkode: 064cb...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #17 Del Skrevet 7. november 2017 Bare si på en hyggelig måte at det er skikkelig lytt her, og om han derfor kan være stille etter et visst klokkeslett fordi du ikke får sove. Så lenge han ikke er bevisst på det så kan han heller ikke endre seg Anonymkode: f32ba...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #18 Del Skrevet 7. november 2017 Nå som jeg faktisk har prøvd å høre etter på lyden, så tror jeg det er noe annet... Kjøleskapet eller noe sånt? Eller noe annet apparat som lager lyd. Anonymkode: 67fee...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #19 Del Skrevet 7. november 2017 1. Han får betalt av ensomme, rike busnissfolk fra Japan for å holde de med selskap når de sover, spiser, går på do osv. Han må derfor gå med mobiltelefon, go pro kamera og allslags annet elektronisk utstyr. Og han har selvsagt ikke lært hvordan man skrur av pling!- lyden 2. Han er med i et nytt tv konsept, ala Big Brother bare at det er snakk om hjemmefilming 24 timer i døgnet. Eventuelt en versjon av «Alene» hvor han må overleve i leiligheten på ubestemt tid og på det han har hamstra inn i kjøleskapet. 3. Han er seriemorder og filmer ofrene sine for så å se på filmen om og om igjen før han legger seg. Må selvsagt snakke høylytt når han skal kreve løspenger. 4. Han er Justin Biebers største fan og spiller inn flere «I love you dedikasjoner» i døgnet og sender til helten sin. 5. Den mest åpenlyse grunnen: han har fått seg ny kjæreste som han er helt avhengig av og som han driver å sender lugubre filmer til mens han dikterer engelsk poesi fra 1800- tallet med dårlig engelsaksent iført Adams drakt. Og kjæresten bor selvsagt i Australia så han må være våken om natta for å prate med henne pga tidsforskjellen. Anonymkode: 8777b...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #20 Del Skrevet 13. desember 2017 Mer frustrasjon fra meg. Han har sluttet å bråke om natten heldigvis, men de tynne veggene får meg fremdeles til å klikke. Nå kommer kjæresten hans på besøk hit også og hun er jo like glad i å sitte hele kvelden å prate i telefonen!! Plinging og ringing og prating og alarmer og polsk popmusikk.... Jeg vil flytte ut i skogen hvor jeg kan få fred..... Anonymkode: 67fee...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå