Gå til innhold

Er jeg prippen når jeg synes sånt er ekkelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

begynner å lure på om ts er en kvinne og ikke en mann. makan til fisefin du skal være

Anonymkode: 3997f...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er vel maten såpass varm at evt bakterier blir drept med en gang dersom det kommer noen under prøvesmakingen (ærlig talt, hvor mange ganger prøversmaker man uansett!?!)

Anonymkode: 308ee...0e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kun lager middag til meg og kjæresten, eller omvendt, så er vi ikke så nøye med å bruke ny skje for hver smak.

Men når jeg lager mat til øvrig familie og venner så smaker jeg ikke med samme skje. Mye av grunnen er for at jeg vet at jeg foretrekker at de som lager min mat ikke bruker "skitten" skje, så jeg gjør det samme når jeg lager mat.

Endret av Elliespelli
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt det til henne, at dette ikke er greit. Jeg ble selv kjent med en jente for noen år siden, og hun gjorde akkurat som din venninne. Jeg sa til henne at hun måtte slutte med det. Hun ble litt overrasket,  hadde bare ikke tenkt over det. Vi er verdens beste venner i dag,folk tåler at man er ærlig, så lenge man sier det på en høflig måte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, HederaHelix skrev:

Hvis dette er en venninne, så er det ekkelt. Hvis det er en kjæreste, og det er mat som bare dere skal spise, er det greit, tenker jeg. 

Signerer.

Kom til å tenke på heimkunnskap på ungdomsskolen. Vi hadde en lærer som nærmet seg pensjonist. Lagde vi supper, kokte opp melk osv, så stakk hun ofte fingeren oppi. For å kjenne på temperatur. Brukte samme skje i når hun smakte på ting. Smakte på ting gjerne 2-3 ganger med samme skjei   :eeeh: Det var så ekkelt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Christy89 skrev:

Signerer.

Kom til å tenke på heimkunnskap på ungdomsskolen. Vi hadde en lærer som nærmet seg pensjonist. Lagde vi supper, kokte opp melk osv, så stakk hun ofte fingeren oppi. For å kjenne på temperatur. Brukte samme skje i når hun smakte på ting. Smakte på ting gjerne 2-3 ganger med samme skjei   :eeeh: Det var så ekkelt!

Grøss! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...