AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Del Skrevet 5. november 2017 Og noen som er lott eldre. Men jeg lurer på, er det "bekymringsverdig"? Jeg tenker ikke over det når jg er med dem. Føler ikke jeg er noe gamlere på en måte. Enten er jeg barnslig enten er de veldig voksne av seg. Men jeg har også vært den unge noen ganger. Hvor venninner er i 30 årene mens jeg var 21. Selvfølgelig merket jeg forskjell da. Har og ei venninne på nesten 40 som har masse venninner på min alder. Ei jeg jobbet med på 30 ble god venninne med ei kollega på 18. Virket ikke som de brydde seg. Men tenker litt over det noen ganger. Burde jeg helst ha venninner som er i slutten av 20 årene? Problemet er at mange på akuratt min alder planlegger barn, etablerer seg og alt dette "kjedelige". Jeg føler meg litt ensom pga dette noen ganger. Jeg føler ikke at jeg bør sitte og f,eks ta imot kjærlighetsråd fra noen på 21? Anonymkode: f719b...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #2 Del Skrevet 5. november 2017 Det er veldig foskjellig hvor mentalt modne og voksne mennesker er. Du har 50-åringer som krangler på butikken om småting, og 23-åringer som skaper verdensrevolusjonerende teknologi og går inn i historiebøkene Om jeg vil ha kjærlighetsråd går jeg til den med best innsikt og forståelse av mennesker uavhengig av alder. Anonymkode: 048d6...f19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KillerKitty Skrevet 5. november 2017 #3 Del Skrevet 5. november 2017 Tror ikke det er så stor forskjell, sånn egentlig. Handler jo mye om hvor man står i livet, og alder blir jo bare et tall da. Jeg har bekjente som er 10+ eldre enn meg, men som ikke har kommet noe lenger, eller som jeg ville gått til for å få råd mtp viktige avgjørelser i livet. Men igjen så kjenner jeg folk som er 2-4 år yngre enn meg, men som likevel fremstår som en "voksnere voksen" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. november 2017 #4 Del Skrevet 5. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og noen som er lott eldre. Men jeg lurer på, er det "bekymringsverdig"? Jeg tenker ikke over det når jg er med dem. Føler ikke jeg er noe gamlere på en måte. Enten er jeg barnslig enten er de veldig voksne av seg. Men jeg har også vært den unge noen ganger. Hvor venninner er i 30 årene mens jeg var 21. Selvfølgelig merket jeg forskjell da. Har og ei venninne på nesten 40 som har masse venninner på min alder. Ei jeg jobbet med på 30 ble god venninne med ei kollega på 18. Virket ikke som de brydde seg. Men tenker litt over det noen ganger. Burde jeg helst ha venninner som er i slutten av 20 årene? Problemet er at mange på akuratt min alder planlegger barn, etablerer seg og alt dette "kjedelige". Jeg føler meg litt ensom pga dette noen ganger. Jeg føler ikke at jeg bør sitte og f,eks ta imot kjærlighetsråd fra noen på 21? Anonymkode: f719b...a1f Vennskap kjenner ingen alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 9. november 2017 #5 Del Skrevet 9. november 2017 Det er ikke bekymringsverdig. Modenheten er så forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #6 Del Skrevet 9. november 2017 Jeg har en venninne som er 27 år. Hun har venner i de fleste aldre mellom 20-35 år, men de hun omgås mest med er 21/22 år. Dette har mest med personlighet og interesser å gjøre, og ikke minst hvilke arenaer man er på. Venninnen min er i motsetning til deg klar til å etablere seg, noe ingen av de yngre i kretsen er. Det er uansett ingen som tenker at dette er problematisk. Jeg tenker ikke at det er slik at den eldste enten er for umoden eller at de yngste er gamle sjeler. Når man blir eldre vil forskjell i alder bli mindre fremtredende. Jeg synes du ikke bør tenke så mye på hvem du burde være venner med. Vær med de du trives med. Anonymkode: e430e...a74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 9. november 2017 #7 Del Skrevet 9. november 2017 Jeg synes ikke det er bekymringsverdig. Om du har mer til felles med disse og trives med dem så er det bare bra. Tror det ofte kan handle om hvor man er i livet, men også interesser og slike ting. Jeg studerer nå og dermed treffer jeg mange som er mye yngre enn meg som er i midten av 30-årene. Noen ganger merker jeg forskjell på interesser og prioriteringer, men jeg møter også mange jeg har masse til felles med og som jeg ikke tenker over at er mye yngre enn meg. Så man kan fint ha venner i alle aldre tror jeg. I ditt tilfelle er det ikke mange årene som skiller dere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #8 Del Skrevet 9. november 2017 Ser ingenting galt i det, er selv 21 og alle mine nærmeste venner er 25-31. Anonymkode: 0c239...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå