Gå til innhold

Betale husleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg foretrekker å betale det selv. 

Anonymkode: 9d97a...8bd

:klaske:

Anonymkode: 36c7d...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får mer ro i sjela når jeg vet at det er gjort, så nei, for meg gjør det ikke det. 

Anonymkode: 9d97a...8bd

Dette er jo totalt irrasjonelt.

Betaler du alle regninger så fort du mottar de, selvom de forfaller langt frem i tid? Det burde du i tilfelle slutte med. Legg de inn i nettbanken med korrekt forfallsdato og du burde få "ro i sjela" av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg får mer ro i sjela når jeg vet at det er gjort, så nei, for meg gjør det ikke det. 

Anonymkode: 9d97a...8bd

Du kan gjøre som du vil, selvsagt, men det mest økonomiske er å betale regninger på forfall. Forskjellene er ørsmå, men det er likevel ikke noen tvil om at det er det som gir mest mening. At du får "ro i sjela" av det er irrelevant for hva som rent faktisk er den beste løsningen. 

Anonymkode: 3e959...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klaske:

Anonymkode: 36c7d...949

 

22 minutter siden, FrodeF skrev:

Dette er jo totalt irrasjonelt.

Betaler du alle regninger så fort du mottar de, selvom de forfaller langt frem i tid? Det burde du i tilfelle slutte med. Legg de inn i nettbanken med korrekt forfallsdato og du burde få "ro i sjela" av det også.

Men jeg kan jo ikke stole på at banken faktisk utfører transaksjonen når den skal, og da vil jeg helst ha god nok tid på meg til å rette det opp slik at det ikke blir betalt for sent. 

Jeg har ingen andre regninger, så nei. 

Anonymkode: 9d97a...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutes ago, AnonymBruker said:

Men jeg kan jo ikke stole på at banken faktisk utfører transaksjonen når den skal, og da vil jeg helst ha god nok tid på meg til å rette det opp slik at det ikke blir betalt for sent. 

Jeg har ingen andre regninger, så nei. 

Anonymkode: 9d97a...8bd

:rolleyes:

Anonymkode: 3e959...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:rolleyes:

Anonymkode: 3e959...107

Men det plager ikke deg, så hva er problemet? 

Anonymkode: 9d97a...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Men det plager ikke deg, så hva er problemet? 

Anonymkode: 9d97a...8bd

Det plager ikke meg, men argumentene dine er bare merkelige. Har aldri skjedd meg en eneste gang at banken ikke har utført transaksjonen da den skulle. Du kan få gjøre som du vil, men jeg synes bare det er snodig. 

Anonymkode: 3e959...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det plager ikke meg, men argumentene dine er bare merkelige. Har aldri skjedd meg en eneste gang at banken ikke har utført transaksjonen da den skulle. Du kan få gjøre som du vil, men jeg synes bare det er snodig. 

Anonymkode: 3e959...107

Så lenge det verken plager meg eller andre, så gjør det vel ikke noe om du synes at grunnene bak er litt merkelig? 

Anonymkode: 9d97a...8bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Så lenge det verken plager meg eller andre, så gjør det vel ikke noe om du synes at grunnene bak er litt merkelig? 

Anonymkode: 9d97a...8bd

Du kan slutte nå å forsøke å forsvare hvorfor du gjør som du gjør. Som sagt så driter jeg langt oppi hvordan du og andre mennesker gjør ting. Faktum er at det gir ikke mening rent logisk. Er likevel ingen som bryr seg. 

Anonymkode: 3e959...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan slutte nå å forsøke å forsvare hvorfor du gjør som du gjør. Som sagt så driter jeg langt oppi hvordan du og andre mennesker gjør ting. Faktum er at det gir ikke mening rent logisk. Er likevel ingen som bryr seg. 

Anonymkode: 3e959...107

wow, ro ned da. 

Anonymkode: 9d97a...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Men jeg kan jo ikke stole på at banken faktisk utfører transaksjonen når den skal, og da vil jeg helst ha god nok tid på meg til å rette det opp slik at det ikke blir betalt for sent. 

Jeg har ingen andre regninger, så nei. 

Anonymkode: 9d97a...8bd

Forstår ikke hvorfor folk er så negative til at du betaler litt tidlig

Anonymkode: 2aea3...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan slutte nå å forsøke å forsvare hvorfor du gjør som du gjør. Som sagt så driter jeg langt oppi hvordan du og andre mennesker gjør ting. Faktum er at det gir ikke mening rent logisk. Er likevel ingen som bryr seg. 

Anonymkode: 3e959...107

Du burde holde deg for god til å komme med personangrep

Anonymkode: 2aea3...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...