AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #1 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg har fått meg den hobbyen nå og jeg trives godt med å klikke meg rundt og gi likes. Er det flere som har denne og som liker å la seg inspirere av farger og former og folk på nett? Jeg tenker at det hadde vært enklere å gi likes om en kunne "like" på det store samlebildet som en scroller seg nedover, istedenfor å måtte inn på hvert enkelt bilde først. Blir så mye frem og tilbake, men jeg er glad for muligheten til å se så mye fint som folk tar bilder av. Hva syns du om insta? Er du der selv? Anonymkode: d7acd...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 5. november 2017 #2 Del Skrevet 5. november 2017 Er hobbyfotograf, liker insta veldig godt. Problemet med insta er at det er vanskelig å skille de jeg følger. Feks er det viktig for meg å se når mine beste venner poster noe, men deres bilder drukner i alle de andre, så det er lett å gå glipp av noe. Jeg har mange følgere, og føler meg forpliktet til å følge tilbake (hvis de er flinke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5. november 2017 #3 Del Skrevet 5. november 2017 4 minutter siden, Stein-saks-papir skrev: Er hobbyfotograf, liker insta veldig godt. Problemet med insta er at det er vanskelig å skille de jeg følger. Feks er det viktig for meg å se når mine beste venner poster noe, men deres bilder drukner i alle de andre, så det er lett å gå glipp av noe. Jeg har mange følgere, og føler meg forpliktet til å følge tilbake (hvis de er flinke). Dette problemet har jeg løst ved å ha to ulike Instagramkontoer; en personlig og en som er tilegnet hobbyen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Del Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, Ullvott skrev: Dette problemet har jeg løst ved å ha to ulike Instagramkontoer; en personlig og en som er tilegnet hobbyen min. Jeg også. På privatkontoen min poster jeg alt vas som jeg nødvendigvis ikke har lyst til å dele på fotokontoen min F.eks et dårlig mobilbilde av hunden Litt gøy å dele slike ting også og ikke bare det perfekte. Anonymkode: 8c409...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 5. november 2017 #5 Del Skrevet 5. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også. På privatkontoen min poster jeg alt vas som jeg nødvendigvis ikke har lyst til å dele på fotokontoen min F.eks et dårlig mobilbilde av hunden Litt gøy å dele slike ting også og ikke bare det perfekte. Anonymkode: 8c409...0e5 Men man kan ikke være logget på begge samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 5. november 2017 #6 Del Skrevet 5. november 2017 2 minutter siden, Stein-saks-papir skrev: Men man kan ikke være logget på begge samtidig? Jo, det kan man. Husker ikke i detalj hvordan jeg gjorde det, men jeg bytter mellom mine to kontoer uten å logge inn eller ut. Får ikke opp newsfeeden fra begge samtidig, men velger hvilken feed jeg vil se. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #7 Del Skrevet 5. november 2017 41 minutter siden, Ullvott skrev: Jo, det kan man. Husker ikke i detalj hvordan jeg gjorde det, men jeg bytter mellom mine to kontoer uten å logge inn eller ut. Får ikke opp newsfeeden fra begge samtidig, men velger hvilken feed jeg vil se. Man trykker på profilen sin, så trykker man på de tre prikkene i høyre hjørnet, så scroller man legger ned der det står «Legg til konto». Anonymkode: 9cba2...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 5. november 2017 #8 Del Skrevet 5. november 2017 1 time siden, Ullvott skrev: Jo, det kan man. Husker ikke i detalj hvordan jeg gjorde det, men jeg bytter mellom mine to kontoer uten å logge inn eller ut. Får ikke opp newsfeeden fra begge samtidig, men velger hvilken feed jeg vil se. Tusen takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
domimik Skrevet 5. november 2017 #9 Del Skrevet 5. november 2017 Hvis du holder fingeren på det bildet du vil se og slider oppover, får du muligheten til å like bildet uten å gå helt inn på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå