AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #21 Skrevet 5. november 2017 TS her. Tusen takk for svar, ser jeg har fått litt forskjellige tilbakemeldinger. Jeg tror det jeg har reagert mest på er hvordan han har vært etter denne "avvisningen". Han ville ikke ligge ved siden av meg lenger, gikk sin vei og satte seg aleine til jeg skulle dra derifra. Det kjennes litt småkleint mellom oss, og det har vært litt stille med meldinger o.l i dag. Anonymkode: f33ad...753
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #22 Skrevet 6. november 2017 36 minutes ago, AnonymBruker said: TS her. Tusen takk for svar, ser jeg har fått litt forskjellige tilbakemeldinger. Jeg tror det jeg har reagert mest på er hvordan han har vært etter denne "avvisningen". Han ville ikke ligge ved siden av meg lenger, gikk sin vei og satte seg aleine til jeg skulle dra derifra. Det kjennes litt småkleint mellom oss, og det har vært litt stille med meldinger o.l i dag. Anonymkode: f33ad...753 Skulle ha sugd og levert varene. Sånn. Da har du lært til neste mann du roter deg borti. Anonymkode: 05ee0...814
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #23 Skrevet 6. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle ha sugd og levert varene. Sånn. Da har du lært til neste mann du roter deg borti. Anonymkode: 05ee0...814 Nei, det skulle jeg ikke. Ta med deg de undertrykkende tankene dine til et annet sted. Anonymkode: f33ad...753 4
SlemUlv Skrevet 6. november 2017 #24 Skrevet 6. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle ha sugd og levert varene. Sånn. Da har du lært til neste mann du roter deg borti. Anonymkode: 05ee0...814 Da går jeg ut fra at du slikker daten din, selv om du egentlig ikke har lyst, ikke er tent ? 1
Isambard Skrevet 6. november 2017 #25 Skrevet 6. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Tusen takk for svar, ser jeg har fått litt forskjellige tilbakemeldinger. Jeg tror det jeg har reagert mest på er hvordan han har vært etter denne "avvisningen". Han ville ikke ligge ved siden av meg lenger, gikk sin vei og satte seg aleine til jeg skulle dra derifra. Det kjennes litt småkleint mellom oss, og det har vært litt stille med meldinger o.l i dag. Anonymkode: f33ad...753 Ok, da synes jeg han taklet det ganske dårlig. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå